Het waait hier standaard belachelijk hard (hoge gebouwen) dus ik heb 0 zin om naar de AH te gaan ook al is die op 2 minuten loop afstand
Maarja iemand moet de Ben & Jerryâs in huis halen, denk niet dat mijn rat het voor me gaat doen.
Het waait hier standaard belachelijk hard (hoge gebouwen) dus ik heb 0 zin om naar de AH te gaan ook al is die op 2 minuten loop afstand
Maarja iemand moet de Ben & Jerryâs in huis halen, denk niet dat mijn rat het voor me gaat doen.
Gecondoleerd @anon44204370
Jeetje wat een eikel, echt hopelijk kun je het snel naast je neer leggen. Heel veel sterkte @Morganfreeman
Awh wat zielig! Dit doet me eraan denken dat mân vader een keer boos op mân moeder werd omdat ze niet verteld had dat hij in moest checken vóórdat hij de trein inging. Haha hij dacht dus dat je in de trein zelf in moest checken, ik zie hem al helemaal verloren staan daar. En dan nog boos worden ook als iemand het niet vertelt, lijkt me nogal vanzelfsprekend
Mijn hekel aan nachtdiensten wordt niet beter als ik nog kutter slaap dan gewoonlijk En ben ik eindelijk weggedoezeld, gaan de buren herrie maken, dus wéér wakkerâŠ
Ja daar heb je wel een punt! Hij had inderdaad al heel lang niet meer met de trein gereisd, misschien dat het vroeger wel zo was dat je echt in de trein in moest checken ipv voordat je instapt?
Hoewel het wel typisch is voor mân vader om daar echt boos om te worden, terwijl het voor anderen dan zo vanzelfsprekend voelt dat ze er niet aan denken om dat te vermelden.
Ik hoorde net een kindje van 8 zeggen " Huts met je ballen in de kluts"
Zou zo mijn kind kunnen zijn
ooh lekker zure matten
Ah wat klote zeg. Sterkte en gecondoleerd
Jongens, ik werd net om ver gelopen door de enige echte Rob Geus
Sterkte!
Man, man, man wat lomp.
@anon44204370
Gecondoleerd! Had je een goed band met hem?
Veel sterkte! En vrij nemen is heel persoonlijk, je kunt ook kijken hoe het gaat en als je je erg rot voelt alsnog naar huis gaanâŠ
Ik sta nu in het magazijn te janken en te trillen door een klant. Eerste keer dat ik zo reageer. Wat een vent. Volgens mijn collegaâs gebruikt hij coke of zo. Echt niet normaal hoe hij mensen aanspreekt.
Jahoor, vaak kunnen we het er gewoon normaal over hebben maar zijn we het over bepaalde dingen oneens. Op de in mijn ogen kortzichtige standpunten komt hij ook bijna altijd terug nadat we het er over gehad hebben, gelukkig! Natuurlijk probeer ik zijn mening dan niet perse te veranderen, maar ik vind het wel belangrijk dat hij âde andere kantâ van het plaatje ook een beetje meeweegt in zijn mening en die andere kant heeft hij van huis uit gewoon helemaal niet meegekregen. Andersom kom ik uit een best wel linkse familie, dus voor mij is het ook wel interessant om de redenatie (of het gebrek daar aan :D) achter andere ideeen te horen.
Sommige familieleden van hem hebben nogal een uitgesproken en ongenuanceerde (en soms ongefundeerde) mening over bepaalde zaken zoals immigratie, het klimaat en de politiek in het algemeen. Als hij dan thuis is geweest kan hij een beetje in die gedachtegang zitten, maar meestal als we het er dan over hebben of hij er zelf wat meer over opzoekt komt hij vanzelf tot een wat meer genuanceerde mening. Hij dacht bijvoorbeeld dat hij het wel deels eens was met de PVV van horen zeggen, totdat hij er eens wat meer over op ging zoeken⊠Zân centrum-rechtse politieke oriĂ«ntatie is ook zeker niet wat me irriteert al is dat niet in lijn met mijn persoonlijke mening, het is meer het gebrek in nuance en achtergrond van sommige uitspraken.
Ben vanavond alleen thuis. Het scherm met mijn thuisbezorgd bestelling staat al de hele dag open. Een goede voorbereiding is het halve werk.
Ik heb al roti besteld met aflevertijd 19.30 (dan liggen kinderen plat, die krijgen gewoon spinazie )
Ok deze luiwammes heeft net een vakantie geboekt (all-in coz what else?!) naar Marokko. Maaaaar in de buurt van Marrakech dus mogelijk dat ik wel één dag daarheen ga. NU AL ZIN IN MAAR NOG TOT JUNI WACHTEN. Vier mân verjaardag dus in mân up in een hotel op het Afrikaanse continent hahahahahahah
Ik heb morgen een deadline en was heel gestrest dus ik heb mn vrijwilligerswerkdienst van vanavond geruild, maar ik voel me ineens heel schuldig??? Naar wie ĂŒberhaupt!?? Ik heb geen idee
âvroegerâ kocht je een kaartje bij een automaat en die liet je dan zien aan de conducteur als ze erom vroegen. Zo lang geleden is dat trouwens toch niet. Denk jaar of 8?