Wat je even kwijt wilt #18

Ja, ik kon gelukkig even wegduiken. Op sommige dagen werk ik alleen en dan zou het me echt vreselijk lijken. Ik heb nog niet zo veel ervaring met dit soort klanten.

Daarna m’n nieuwe baas ontmoet en zij is best chill. Dat is dus wel fijn.

Oh wow natuurlijk hahaha helemaal niet aan gedacht. Wat dom van me.
@Hyde jaaa en railrunners! Van die kaartjes met zo’n konijn (?) erop. Er staat me ook zoiets bij dat je een soort puzzel kon maken als je meerdere railrunner kaartjes had.

2 likes

Haha ik heb herinneringen hieraan en toen was ik al volwassen. Weet nog dat ik inderdaad eens zo’n gek figuurtje in mijn kaartje kreeg en dacht huh? Haha echt met zo’n hobby stans ding/stempel. Het echte apparaat was zeker al in gebruik :’)

1 like

Ik had gister veel groentesoep gemaakt zodat ik vanavond ook nog heb, zoooo lekker is het de volgende dag! Maar ik heb vanmiddag zitten studeren en toen kreeg ik trek in soep. Dus ik heb een paar kommen soep op en nu is ie op. Dan maar pizza bestellen (2e gratis :money_mouth_face:) later vanavond hehe

3 likes

Leuk. Met wie ga je?

Met me eigen, alleen haha! Dat wordt het 4e jaar all in alleen op vakantie. Best chill

9 likes

Lof it

1 like

Gecondoleerd, sterkte :heart:
Je moet doen wat jij fijn vindt. Je mag ook gerust maandag beslissen om thuis te blijven, maar kan me ook voorstellen dat je afleiding zoekt.

1 like

afbeelding

Hoe smaakt dit eigenlijk? Bier achtig of wijn achtig

1 like

Is het sake? Terpentine-achtig :speak_no_evil:

3 likes

Hahaha waar kan ik deze kopen?

Mm vader appt “wat eten we morgen?”
Uhm pap ik woon op mezelf, als je wilt komen eten gezellig, maar dit is vaag. “Geen idee heb je suggesties” zeg ik dan maar.
“Uiteten?” Vraagt hij dan.

“Oké :blush:

“Ok, ben ik morgen om 17.15 bij jou”

Is goed pap, goed verhaal :joy::hugs:

33 likes

Ja is sake! Oke dan laat maar :joy: dat flesje spreekt me altijd zo aan

2 likes

Ik had dit vandaag ook. Had een lunch, waar je van tevoren moest doorgeven (is al een tijdje terug geregeld) of je vega/vlees wilde. Dus ik zat daar en toen bedacht ik me dus dat ik vlees moest gaan eten. Voelt toch een beetje als een faal :sweat_smile:

Enorme throwback middag heb ik eventjes haha, deze filmpjes aaaawh <3

5 likes

Hahahahaha nu kan ik dat niet meer NIET zien. Ja awkwardness is wel een beetje hun tweede naam, mee eens

1 like

Ik zit met wijn en broodjes falafel Friends te kijken. Eigenlijk wat ik altijd doe als ik me wat droevig voel (eten, wijn en Friends dus). Helpt altijd. :heart:

6 likes

image

Bestelling is binnen. Kwaliteitsfilmpje op. Genieton.

7 likes

Sushi. Hier is het ook niet zo spannend.

1 like

Haha. Ik heb nog naturel en bolognese chips liggen (Croky uiteraard) en cola zero. Redelijk beschaafd.

Je leidt me wel een beetje af van deze topfilm dus ik kijk ff verder.

2 likes