Wat je even kwijt wilt #18

Haha ik heb over 3 uur overleg met hem ( onder andere) dus leek me niet handig. Al overwoog ik het 1 seconde

3 likes

Ik zou gewoon bijna mn schoen gaan zetten door dit weer.
Hoor de wind waait door de bomen.

19 likes

Fijne reis!

1 like

Ik ben op werk en ga echt bijna overgeven. Lekker zo voor de klas in een gymzaal. Nog 45 min, dan weer klaar

Ik lig echt zo relaxed in bed, wil nog niet opstaanā€¦

@oversized @shortandsmiling Gefeliciteerd!

1 like

Jeetje, wat vervelend voor ze. Volgens mij zit er meer werk in dan je zou denken aan het onderhouden van een forum. Balen als het dan niet slaagt.

20 likes

Wow dat is snel gegaan! moet zeggen dat ik er ook echt in geen eeuwigheid gekeken heb. Ben benieuwd of er dan nog wat mensen deze kant op komen!

1 like

Dit vind ik eigenlijk wel sneu. Ik heb er ook een tijdje gezeten en het was best gezellig. Ben wel overgestapt omdat iedereen hier zat. Dit forum zou toch trouwens ook best wat geld kosten?

Edit: heb even gekeken, ik snap dat mensen niet willen doneren voor een nieuw jaar, dan is het misschien wel beter om te stoppen. Ik dacht dat mensen niet wilden doneren voor afgelopen jaar om de beheerder tegemoet te komen.

________ (hoe doe ik zoā€™n streepje)
@Oprah goede reis en veel succes&plezier! We zullen je hier nog missen omdat je niet meer ā€˜overdagā€™ online kan zijn! :frowning:

4 likes

In WJEKW zijn een paar mensen nogal negatief over dit forum maar je weet maar nooit. Lijkt me wel gezellig, fresh faces. :smiley:

12 likes

Ah dat vind ik wel sneu.

Hoop wel dat de mensen vh oude forum die ik mis en daar zijn blijven hangen hierheen komen :smiley:

3 likes

Vind ik ook echt sneu!

Ik ging gelijk even kijken en ik zie dat er Ć©Ć©n topic nog erg populair is: promoot je blog, waar een lid elke dag nog trouw dr updates plaatst :joy:
Dat vond ik op EGF in mode ook altijd zo fascinerend.

14 likes

OH GA JE OP REIS?!

Have fuuuuun!

1 like

nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee neenee nee nee nee nee nee nee

Ik zie net een filmpje op facebook van een tarantula ā€˜the size of a dinner plateā€™ die een buidelrat heeft gevangen en daar nu mee rondloopt.

1 like

Goeie reis @Oprah! Ik ga waarschijnlijk dit weekend tickets boeken voor dezelfde richting :blush:

1 like

Thanks :biggrin:

1 like

Ok zo dadelijk toch maar naar de HA want ik ben zĆ³ benauwd. Puffertje helpt nog geen uur :frowning:

Ik ben vandaag zonder foundation naar stage gegaan. Dit klinkt als iets kleins, maar vind het echt eng want mijn huid is slecht! En heb nu wel acne, maar niet zo erg als eerst (wel weer rode littekens). Maar foundation zag er gewoon echt niet uit, kreeg droge huid, velletjes en grote poriƫn ervan.
Dus nu maar gewoon zonder gegaan en vind het spannend en tegelijk wel goed voor me. Het ziet er oke uit maar moet niet te lang in de spiegel kijken want dan word ik verdrietig :mask:

26 likes

Ik vind het dapper :kissing_heart:! En weet zeker dat jij dat allemaal veeeeel meer ziet dan iedereen om je heen.

1 like

Mijn vriend en ik zijn beiden ziek dus het is echt retegezellig hier op onze 25m2. :sob:.

2 likes