Wat je even kwijt wilt #18

Huh maar WT heeft maar 75 euro nodig. En zij hebben dat toch opgezet met een groepje. Overigens als er mensen zijn die het vertikken om hierheen te komen kunnen dan toch wel 1 euro inleggen…

8 likes

Was toch wel te verwachten dat WT ten onder zou gaan? Ik heb er wel eventjes gepost, maar het was zo’n dode bedoening en ik kreeg zelden ergens reactie op omdat er gewoon echt weinig werd gepost. Zonde.

Snap ook niet zo goed waar de kritiek op de sfeer hier over gaat. Ik vind het wel gezellig hoor en jullie zijn (bijna :stuck_out_tongue_closed_eyes:) allemaal lief!

14 likes

Blijf het ook jammer vinden dat er toen twee forums geopend zijn waardoor die scheiding onbewust is ontstaan.

38 likes

Ik hoop dat de paar overgebleven leden van WTF zich toch welkom voelen hier. We zijn niet eng. :heart:

Want binnenkort gaat daar de stekker eruit, dat is wel duidelijk. Ik vind het wel jammer voor hun hoor dat het niet is geworden wat hun hadden gehoopt.

19 likes

Dit snap ik wel maar dat heb je op bijna iedere forum wel. Zodra het ergens een beetje druk is zal het nooit altijd maar poeslief zijn. Dat is nou eenmaal zo als je met veel mensen tegelijk post. Je kan het niet altijd met elkaar eens zijn.

3 likes

Ja zo is het. Ik negeer bepaalde discussies als ik daar geen trek in heb. Voor mij zijn dat niet direct sfeerverziekers. Hoort er gewoon bij.

2 likes

Stoer van je! Had ik ook heel moeilijk gevonden. Hopelijk krijg je het snel opgestuurd!

1 like

Ik heb in het begin ook meegepost op WTF. Ik vond de sfeer daar heel leuk (net als hier)!! Maar inderdaad, heel rustig. Ik vind het altijd leuk om aan het eind van de dag in de trein naar huis her forum bij te lezen. Met WTF was ik daar binnen 5 tot 10 minuutjes wel klaar

1 like

Ik liep net vanaf de auto naar de voordeur en stapte vlak voor de ingang vol in een grote plas water. Mijn schoenen en sokken zijn helemaal doorweekt :roll_eyes:

Ik heb op egf nooit een account gehad, alleen bepaalde topics meegelezen, maar waarom zijn er uberhaupt 2 forums gemaakt? Ik ging destijds naar wtf maar was niet op de hoogte dat dit forum ook nog bestond. Vanwaar die tweedeling, kan iemand me dat uitleggen :see_no_evil: (sorry heb het toen gewoon niet meegekregen)

1 like

Zou iemand mij even willen helpen met een stukje uit een sollicitatiebrief? Ik kan zo even niet komen op een mooie zin/woord ipv sommige tijden. Ik vind af en toe ook niet per se passend of kan dat wel?

-weg-

Voor de mensen die de laatste 10 minuten nog snel wilden biechten (dit heb ik dan wel weer gevolgd) :joy:

8 likes

Misschien ipv andere tijden tussendoor of daarnaast heb ik ook…

1 like

Aah ja top, ik heb hem nu aangepast naar ‘daarnaast ook andere functies gehad om…’. Soms zie ik het echt even niet meer als je al een tijdje aan het schrijven bent en hij moet vandaag weg. Dankje!

Ik weet inderdaad niet zeker of dit het handigste topic is maar deze zinnen komen heel erg als spreektaal op mij over. Zelf zou ik ze formeler samenstellen, maar wellicht past dat helemaal niet bij jou of het bedrijf waar je solliciteert.

De rest van de brief is juist al best formeel, dus wilde juist een stuk ook iets meer van ‘wie ik ben’ laten zien. Ik krijg juist meestal best positieve feedback op mijn brieven dus ik denk dat ik dat verder zo laat :slight_smile:

1 like

Ah top @anon45507601, daar heb ik zeker wat aan. Sorrry voor de spam allen, ik zal de volgende keer naar het juiste topic gaan :see_no_evil:

2 likes

Ik lig ziek in bed dus dit is top om weer helemaal terug te lezen en blij te worden dat dit forum nu leeft en blijft leven.

Trouwens dit is geen sneer naar wtf maar ben oprecht blij dat het allemaal goed is afgelopen en dit forum er überhaupt is.

4 likes

Hahahahaha mijn god. Ik voel ook weer die spanning van die laatste dag dat het forum ging sluiten om “”""“12 uur”"""

20 likes