Wat je even kwijt wilt #18

Vriendin en ik doen even een LinkedIn experiment. We hebben elkaar verwijderd en bekijken nu elke week of je meldingen krijgt als je op iemands profiel klikt etc. Tot nu toe krijg je best snel al een melding, ook al bij ‘preview’ enzo

2 likes

Lief, dankjewel! :relaxed:

Ik slaap de laatste dagen zo lekker. Ben echt benieuwd waardoor het komt.

6 likes

Ik heb net oordoppen op maat laken maken en blijkbaar heb ik een hele smalle gehoorgang die steil omhoog gaat. Geen wonder dat de standaard oordoppen een oortjes voor muziek nooit passen :sweat_smile:

Haha Diolifestyle en Icyou zijn de enigen die in dat topic meeposten. Zonder enige interactie, snap echt niet dat je zo kunt zijn? Best triest wel

2 likes

Mag ik hier een link delen van een muziekwedstrijd met de vraag of jullie willen stemmen op de dochter van mijn vriendin? :hugs:

Nee, enquetes, stemacties etc. zijn helaas niet toegestaan.

7 likes

Heeeeeel veel plezier!!! En een goede reis!

1 like

Huh maar WT heeft maar 75 euro nodig. En zij hebben dat toch opgezet met een groepje. Overigens als er mensen zijn die het vertikken om hierheen te komen kunnen dan toch wel 1 euro inleggen…

8 likes

Was toch wel te verwachten dat WT ten onder zou gaan? Ik heb er wel eventjes gepost, maar het was zo’n dode bedoening en ik kreeg zelden ergens reactie op omdat er gewoon echt weinig werd gepost. Zonde.

Snap ook niet zo goed waar de kritiek op de sfeer hier over gaat. Ik vind het wel gezellig hoor en jullie zijn (bijna :stuck_out_tongue_closed_eyes:) allemaal lief!

14 likes

Blijf het ook jammer vinden dat er toen twee forums geopend zijn waardoor die scheiding onbewust is ontstaan.

38 likes

Ik hoop dat de paar overgebleven leden van WTF zich toch welkom voelen hier. We zijn niet eng. :heart:

Want binnenkort gaat daar de stekker eruit, dat is wel duidelijk. Ik vind het wel jammer voor hun hoor dat het niet is geworden wat hun hadden gehoopt.

19 likes

Dit snap ik wel maar dat heb je op bijna iedere forum wel. Zodra het ergens een beetje druk is zal het nooit altijd maar poeslief zijn. Dat is nou eenmaal zo als je met veel mensen tegelijk post. Je kan het niet altijd met elkaar eens zijn.

3 likes

Ja zo is het. Ik negeer bepaalde discussies als ik daar geen trek in heb. Voor mij zijn dat niet direct sfeerverziekers. Hoort er gewoon bij.

2 likes

Ik heb geen jaaropgave gekregen van het bedrijf waar ik zo kut ben weggegaan vorig jaar (ook nooit een loonstrookje of eindopgave) en heb net met knikkende knieen een oud collega ge-appt of ze deze nog willen sturen. Durf mijn app niet meer te openen nu, zo hoog zit het me nog.

4 likes

Stoer van je! Had ik ook heel moeilijk gevonden. Hopelijk krijg je het snel opgestuurd!

1 like

Ik heb in het begin ook meegepost op WTF. Ik vond de sfeer daar heel leuk (net als hier)!! Maar inderdaad, heel rustig. Ik vind het altijd leuk om aan het eind van de dag in de trein naar huis her forum bij te lezen. Met WTF was ik daar binnen 5 tot 10 minuutjes wel klaar

1 like

Ik liep net vanaf de auto naar de voordeur en stapte vlak voor de ingang vol in een grote plas water. Mijn schoenen en sokken zijn helemaal doorweekt :roll_eyes:

Hahahaha, een kleine Regina George in the making!

9 likes

Ik heb op egf nooit een account gehad, alleen bepaalde topics meegelezen, maar waarom zijn er uberhaupt 2 forums gemaakt? Ik ging destijds naar wtf maar was niet op de hoogte dat dit forum ook nog bestond. Vanwaar die tweedeling, kan iemand me dat uitleggen :see_no_evil: (sorry heb het toen gewoon niet meegekregen)