Ik prop het kussen onder Mn kin, tegen Mn borst aan, dus gebruik Mn kin om het kussen tegen me aan te houden terwijl ik van onderen de sloop erover doe.
Maar misschien vervang ik gewoon op vreemde wijze kussenslopen.
Ik prop het kussen onder Mn kin, tegen Mn borst aan, dus gebruik Mn kin om het kussen tegen me aan te houden terwijl ik van onderen de sloop erover doe.
Maar misschien vervang ik gewoon op vreemde wijze kussenslopen.
@Oprah
Is cake, beetje bruin en beetje scheef. Voor de eerste keer cake in mn nieuwe oven vind ik m goed.
Hij smaakt goed
Kusje!
Onee ik laat hem op mijn bed liggen of heb hem gewoon in mijn handen. Geen (onder)kin voor nodig.
Dankje!!!
Ziek, maar enorme zin in chips. Niet in huis natuurlijk. Heb wel oreo’s. Maar dat is niet hetzelfde als je trek in chips hebt.
Doe jij koken, maak ik toetje en speel ik ondertussen met je baby?
@Oprah Jaa lief dat je het vraagt, bevalt goed! Dankjewel, ik ben bijna klaar met decoreren denk ik. Mis nog een bijzettafeltje en kaarsjes en wil nog een plant maar het heeft geen haast, haha
@anon45507601 Haha dat is hetzelfde gebouw ja!
Prima, kan ik mee omgaan.
Maare hij? Weet je al dat t jongetje wordt?
Haha spannend nog dan.
En idd een mensje zou wel fijn zijn he?
een gezond mensje is het belangrijkste
Het is half 9 en heb zin om in bed te liggen met die harde wind op de achtergrond
Ik woon boven een horeca gelegenheid en vanavond speelt daar een band (hebben ons netjes op de hoogte gebracht), maar ze spelen zo hard dat ik ervan tril op de bank
Uhm daar gaat mn chillavondje
$}%%¥>$% zoontje lief heeft vanmiddag een dutje gedaan en nu staat ie al een half uur boven aan de trap te gillen maaaamaaaaa ik ben waaaaakeeeeeerrr
En ik wil hem niet naar beneden halen want ik heb net mijn nagels gelakt en geen zin in om mijn chill avondje op te geven. Maar dat gegil werkt ook op mijn zenuwen. ( en voel me schuldig eigenlijk dat ie daar zo staat)
Dus haal m maar weer naar beneden, daar gaat the vampire diaries
Utrecht Centraal?
Mauro?
Ik was een van zijn slachtoffers. Ik wil dat er een docu komt waarin ik mn verhaal kan vertellen.
@anon50122296 weer even terug op bed leggen thee of warme melk geven verhaaltje voorlezen. En doorgaan met je me time avond
You aint special gorl
Ik ben meermaals aangesproken, gedurende 6 jaar tijd.
Oke… jij mag ook wel in die docu
Het gevaarte zit nu naast me YouTube te kijken,
Ik heb hem uitgebreid verteld dat mama haar nagels nat zijn en dat hij alleen tv mag kijken als hij met zn poten van mijn nagels afblijft
Hopen dat hij zo moe wordt…
*half Utrecht
Maar het is niet enkel Mauro, er is een hele kudde van deze knullen in het centrum, vooral bij het station, de steenweg en voor het stadshuis. Vorige zomer zag ik er nog een paar, nu weet ik niet of ze er nog zijn. Mauro was wel de meest fanatieke en altijd aanwezig.
Google Mauro Utrecht en je vind het. Maar hè, ik maakte een grapje hoor, want de echte Mauro is niet meer gespot en die van jou klinkt niet zo vasthoudend dus grote kans dat jouw ontmoeting gewoon echt een geïnteresseerde jongen was.