Wat je even kwijt wilt #18

afbeelding

Vraag je vriend ff een Mozartje te doen.

27 likes

@Denver Wow wat heftig dat je vader het zo erg heeft! Lijkt me echt verschrikkelijk om dat van zo dichtbij te moeten aan zien. Vooral omdat er zo weinig aan te doen is. Ik snap best dat je daar angstig van wordt. Ik zelf heb ook vaak van die fleeting tinnitus aanvallen, waar mijn oor ineens superhard gaat piepen, soms een paar minuten lang. Een keer was het zo hard dat het net een brandalarm was dat in mijn hoofd af ging. De adrenaline die je voelt iedere keer als dat gebeurt, holy shit. Wat bij mij erg veel helpt in die momenten is cannabis olie en valeriaan om rustig te worden. Ook bedenk ik me soms als ik me angstig word dat ik er geen controle over heb, en dat ik in het geval dat het erger wordt. Ik mijn tijd met milde tinnitus Dan helemaal verkeerd aan het benutten ben.

@anon44204370 De behandeling is volgens mij nog niet beschikbaar, maar wel bijna! Toen ik het voor het laatst had onderzocht, stond er dat neuromod uit zou komen in 2019/2020. En verder heb je nog een soort zelfde apparaat van de university of Michigan en Minnesota, die waarschijnlijk ook uitkomen over een paar jaar. Ook heb je decibel therapeutics en frequency FX die druk bezig zijn met het herstellen van gehoor, maar ook dat zal vast nog een paar jaar duren. Maar het is echt bizar hoeveel behandelingen er tegenwoordig worden ontwikkeld tov een jaar of twee terug. Neuromod komt iig wel het snelste uit! En ik geloof dat je daar in Ierland voor terecht kunt.

1 like

Post van de zorgverzekering: we schrijven ff 385 euro af begin april :sob: (geld boeit me nog niet eens zo erg, wel de reden, maar goed. Goed ding om te gaan bespreken met psycholoog).

Leuk, direct daarna valt de prullenbak op mn teen (hoe krijg je het voor elkaar zou je denken).

Maaaaar i.p.v. huilen ga ik cake bakken. Even mn oven testen.
Duim ff dat de cake lukt, anders ga ik wel huilen hoor :sweat_smile:

5 likes

Zat vandaag op een bankje met mijn iced coffee van Starbucks naast me, komen er opeens twee jongetjes aangelopen en vragen: “Mogen we die weg gooien?”, wijzend naar mijn bekertje. Ik zei hun dat m’n drankje nog niet op was en toen gingen ze verder met spelend afval van de grond te rapen en weg te gooien. Vond ik zo leuk, gaf me echt weer wat hoop voor de jeugd van tegenwoordig (al hoop ik wel dat ze nadien hun handjes gewassen hebben)!

33 likes

Sowieso ben je als blaasinstrument speler de sjaak omdat je eruit ziet als een rode opgeblazen skippeybal met onderkin. Violisten en altviolisten hebben ook standaard een onderkin.

5 likes

Toch ben je op je alleronaantrekkelijkst als je accordeon speelt, gewoon om het feit dat je accordeon speelt

mijn excuses aan eventuele accordeonspelers onder de FFers

9 likes

Beste anticonceptiemiddel ever.

1 like

Ik heb het niet zo op de meeste hobbies geloof ik, vandaar dat ik ze ook niet beoefen :joy:

9 likes

Ik heb voor het eerst sinds ik hier woon roti besteld! Vet veel zin in! Alleen er stond eerst gemiddelde bezorgtijd 50 minuten en na het bestellen werd het ineens 90 :sob: Heb dat nog nooit gehad ook, dat het ineens veel langer werd?

1 like

Ik heb nog nooit gehad dat iets op tijd werd geleverd haha.

1 like

Hahaha nee het komt ook nooit op tijd hier, maar meestal zeggen ze tenminste nog van wel :’)

1 like

Ik heb net de heerlijkste broodjes hamburger ooit op! Garden gourmet harmburger is de bom jongens, ook volgens vriendvleesfanaat :+1:

5 likes

Het enige programma waarbij bij mij tranen komen. Moet verder echt nooit huilen bij films of programma’s

1 like

Halleluja!!!

Ik heb echt de hele dag geen reet gedaan, dus nu is het hier een ontplofte boel van speelgoed.

Gelukkig is vriendlief nu met zoontje alles aan het opruimen

Kan ik verder lui zijn :innocent:

@Oprah je bent toch niet zwanger van die tinder boy die je op afstand hebt gezien he

9 likes

Ik ken echt alleen dat ene nummer met die rondspringende mensen in een rondje

@Oprah beetje kinderachtig om nu in meerdere topics sarcastisch terug te komen op de “discussie” gisteren.

8 likes

“Omdat je je nek buigt alsof je een kussensloop vervangt” whaha ik kan me hier helemaal geen voorstelling bij maken. Volgende keer ga ik dit voor een spiegel doen. Al snap ik niet hoe je daar een onderkin van krijgt, ik houd het kussen op afstand van mijn lichaam en mijn hoofd is verder recht.
Ik schrik wel hoe vaak ik een onderkin heb als ik gewoon op de bank zit en denk dat ik ontspannen erbij zit. Ik zal dus waarschijnlijk in het openbaar ook gewoon 9/10 een onderkin hebben.

We doen het ermee

11 likes