Wat je even kwijt wilt #18

Ja dat weet ik maar ik kan m alsnog niet vinden
HELP A SISTER OUT

Jullie denken nu echt dat het een vet giede biecht is waarschijnlijk hahah

Jongens het zou toch beter weer worden vandaag? Wat is deze? Het komt weer met bakken uit de lucht…

1 like

Je hebt hem al gevonden zie ik :wink:

1 like

Hier (Delft) schijnt de zon al, hopelijk komt die straks ook jouw kant op! Houd hoop, betere tijden zijn in zicht

:heart:

@Krabsalade @winniethebish Er gloort hoop aan de horizon :sunny:

2 likes

Dit antwoord stelt niet teleur

2 likes

Mijn koelkast stinkt dus er ligt vast iets wat niet meer goed is. Ik hebbzooooo geen zin om dat te gaan opruimen want dan moet die deur dus lang lopen en dan stinkt het nog meer hier.

Ik kan echt niks qua huishouden. NIKS.

Daarna mag ik Kinder Bueono’s halen.

4 likes

Ohja en de wastafel zit verstopt. Ik kan echt niks :sob:

Haal ontstopspul als je kinderbueno’s gaat halen!

1 like

Yesss. Eerst nog movitvatie voor de stinkkast ergens halen.

Hehh zon? Wat is dat? :grin:

1 like

Ik heb vreemd gedroomd dat mn vrienden me allemaal vergeten waren en ik werd wakker met het gevoel dat ik keihard wilde huilen. Ben nu een uur wakker en voel me nog steeds naar.

Ik wil kijken of het verstandig is om zo hard te gaan lopen, maar Buienradar ligt al een half uur plat. Vast geen toeval. :woman_shrugging:t2:

Ik vind het echt moeilijk om een woning te vinden in een vreemde stad. Ik kijk nu naar goede/leuke/mooie/slechte/saaie buurten, maar in hoeverre weet je of een buurt echt goed of slecht is :woman_shrugging:t3:

Gisteravond dus mijn nagels gelakt, laten uitharden en gaan slapen…
En nu zitten er gvd toch alsnog krassen in ál mijn nagels :rage::rage::rage:

Hoe voorkom je dat?
Ik heb eigenlijk altijd gellac, lak ze eigenlijk nooit “ normaal”.
Maar dit kan toch niet zo? 4 uur wachten tot het droog is en dan na een nacht slapen alsnog verpest :expressionless:

Ah zo irritant is dat! Ik weet niet of je meerdere lagen hebt opgedaan? Zo ja, echt goed wachten na iedere laag. Anders krijg je ook krassen of afdrukken. Verder heb ik wel eens gehoord om je nagels na het lakken en drogen onder heel koud water te houden. Dan zou het beter uit harden.

2 + topcoat :thinking:

1 like

Ik vind dit echt een heel satisfying klusje als het gedaan is. Je kan ook alles losdraaien en emmer eronder houden en de boel schoonmaken. Dan is ie lig helemaal schoon

Ik met dit weer:

• “Ja ik ga douchen, aankleden en naar buiten.”
    Tien minuten later

• “Euh…het wordt blijkbaar tóch een pyjamadag. Oké ook prima”
    Tien minuten later

• “Oh de zon! Nou, hup douchen dan maar.” scharrelt kleren bij elkaar
    Tien minuten later

• “Oh regen. Nou…euh…dan blijf ik nog even hangen.”

Jezus hier word je toch gek van!

27 likes

Er zit een mega schattig kindje met zijn oma hier van een Hema hotdog te genieten. Mijn eierstokken kunnen dit toch niet aan zo? :tired_face::heart_eyes:

3 likes