Wat je even kwijt wilt #18

Bij de Kruidvat zijn de Buenos in de aanbieding! En er is ontstopper, bijna geen reden om niet te gaan :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ga straks 4 weken NZ boeken holy shit huh help

25 likes

Je zou maar zo’n engerd aan de haak hebben geslagen. brrrrr Reddit
AITA = Am I The Asshole

7 likes

Een gezamenlijke vriend heeft iets geflikt bij mijn vriend wat echt niet zo netjes is. Normaal zou m’n vriend dat laten gaan, maar nu heeft hij ā€˜m er wel op aangesproken. Via Whatsapp want kon niet anders. Ben echt blij dat m’n vriend dat heeft gedaan, want terecht, maar stiekem ook heeel benieuwd naar de reactie omdat ik toch altijd ergens bang ben voor conflicten zelf ook en ben dus echt een vermijder normaal.

1 like

Ik weet niet precies waarom maar m’n boobies zijn kleiner geworden en kan nu gewoon de goedkope ā€˜je eerste bh’ van de Hema weer kopen :joy:

2 likes

Quadruplets

Nu moet ik heel random denken aan dat er een period emoji is gemaakt. Kun je met een simpele emoji aan de hele wereld laten zien dat je ongesteld bent.

3 likes

Goed naar staaltjes kijken inderdaad. Zit vaak wel een beetje verschil in.

1 like

Ja dat durf ik dus niet, dat is de laatste optie als er een vent in de buurt is.

Ja van kennissen die vertellen wanneer/waarom ze sos gebruiken denk ik echt altijd ā€œdat klinkt gewoon als het moment om naar bed te gaanā€.

1 like

Ik geef standaard veel te veel geld uit als ik een weekend niet naar mijn ouders ga. Altijd ineens nieuwe dingetjes voor in huis ā€˜nodig’ en boodschappen voor een heel weeshuis en oh misschien koop ik online nog even een nieuw kledingstuk ofzo. :roll_eyes:

3 likes

Gdvrdmm mijn stuur is vannacht uit mijn auto gestolen :rage::face_with_symbols_over_mouth:

Ik begin me steeds meer te storen aan het feit dat ik niet samenwoon en als mijn vriend dan weg is, kom ik in zo’n depri bui terecht waarin ik niks wil doen maar kan ook niet genieten van het niks doen

En heb 2 tosti’s gegeten en koekjes. Dat was ook niet de bedoeling

2 likes

Huh wat bizar!!! Dat verzin je toch niet. Wat een idioten zeg!

Schijnt veel voor te komen bij het soort auto dat ik heb (sportstuur met airbag) en de man die onze auto kwam halen zei dat we al de vierde waren in de wijk

1 like

Sorry hier heb je niks aan maar ik wil het even kwijt. Bij onze buurvrouw was ook een keer het stuur gejat. En toen belde ze de politie om aangifte te doen en toen zei de politie ā€œKom maar langs het bureauā€
En mn buurvrouw " Hoe dan zonder stuur?"

36 likes

Ik zit op zon stoeltje in de trein vlakbij het toilet en er was een jongen al superlang in de wc en ik rook al dat jij wrs aan het roken was. En nu komt er een conducteur die vraagt wie er zonet op de wc heeft lopen roken. Maar ik dacht ik houd me er maar buiten, want hij zag er niet heel lief uit zeg maar. Is hij superboos en gaat ie schreeuwen dat ik m verklikt heb en de conducteur erbij heb gehaald. Ik heb zo mn dag niet en ben nu helemaal gespannen. Echt zin om een potje te janken haha

1 like

Jeeeeeezus… dat is pas irritant!

Ik ben echt aan het overwegen om over een tijdje 2 gekko’s te nemen. Ik vind ze echt zo leuk. Ik vind alleen het idee dat ik levende krekels in huis moet halen voor hun wel een beetje matig maar went vast ook wel hehe.

3 likes

Jezus wat kut @Duif. Het gaat inderdaad om de airbag en gebeurd hier ook echt heel vaak ja

ik ben zo zo zooo dankbaar voor mijn werk <3 voelt echt goed.

9 likes