Wat je even kwijt wilt #18

Zijn hier meiden met biggie boobas ( of borsten die ‘in de weg’ met sporten) die ervaring hebben met de grote maten sport bh’s van decalthlon?

Koelkast schoon en leeg, ontstopper der in en buenos liggen klaar. TROTS OP DEZE LUIE DONDER EN
SLECHTE HUISVROUW.

19 likes

Hmm, ik wil morgen met de trein ipv auto naar mijn werk, maar is misschien met de landelijke stakingen niet zo handig. Alhoewel, als ik de reisplanner gebruik lijkt het gewoon alsof elke trein gewoon rijdt?

wat doe je voor werk?

Vannacht zo’n 12 km naar huis gefietst in de stromende regen van een feestje, was echt super leuk!!! wel kleine kater nu

maar nu zit ik te bedenken of ik van mezelf een pizza mag halen of dat ik de maaltijdsalade ga eten die ik eigenlijk voor woensdag had bedacht omdat ik dan heel vroeg naar bed moet.

• pizza
  • maaltijdsalade

0 stemmers

1 like

Pizza, hallo, het is zondag?! :grin:

Hahaha armageddon is coming

7 likes

Ik judge mensen die een Nuts, Milky Way of Bros eten. Van alles dat je kunt krijgen, neem je dat??

3 likes

Hahaha wat is de beter keus?

Ja je hebt eigenlijk gewoon gelijk

of jullie, te zien aan de stemmen :stuck_out_tongue:

Milky Way :heart_eyes::heart::heart_eyes:

5 likes

Judge me all you want. Maar weet wel dat het jouw schuld is dat ik nu zin heb in bros

5 likes

Ik ga ook pizza eten vanavond maar weet nog niet welke. Ga ik voor vies lekker (bbq chicken big American) of zo’n grote verse?

Je kunt ook een stuk van iedere willekeurige reep chocolade nemen met een flinke hap lucht erbij. Heb je hetzelfde idee.

15 likes

Hahaha ik lach echt hard om jouw aversie tegen die producten :joy:

moeilijk, ik zou voor zo’n verse gaan want = lekkerder

1 like

Meeste mensen hebben ook zoiets van maak je gauw uit de voeten :rotating_light::rotating_light::rotating_light::rotating_light:

1 like

Dit heb ik met mensen die een Twix of een Bounty kiezen.

1 like

Ik krijg niet eens een kledingrek in elkaar geschroefd.

Nu ben ik toch wel benieuwd wat je tegen Milky Way hebt haha. Nuts kan ik begrijpen.

Het is zo nikszeggend. Zit amper smaak aan. Die witte prut blijft aan je tanden plakken.

3 likes