Wat je even kwijt wilt #18

Welke? :grin:
En voor welke ga jij?

@Lula maar ken je de milkyway crispy rolls ook?
Die vind ik echt zoooo lekker at ik vroeger altijd na het zwemmen (uit de automaat)

12 likes

Ohhh joh dit wist ik niet. Gelijk maar even in m’n klassenapp gegooid haha

1 like

Huh hahaha sorry maar hoe heb je dit gemist? Er komt apocalyps maandag nav dit

Ja die zijn wel Lula-approved. Die old school Milky Ways niet hoor.

2 likes

Ik leef door de drukte een beetje onder een steen :joy:

Ugh niet fijn dit, wat een stomme vent. Probeer het je niet aan te trekken.
Ga je nog wat leuks doen vandaag? Anders gewoon lekker thuis een serie kijken ofzo. :blush:

Wat een lul!! Hij doet iets wat niet mag en is boos op een ander. Kun jij er wat aan doen dat hij geen hersencellen heeft
Knuffel :heart::heart:

@Fenayi doen! Mn vader heeft baardagamen, eten ook krekels. Ik voerde ze nooit, maar vond het verder ook niet eng of vies of gek ofzo…

Ik verveel me en dat ga ik oplossen door (onnodig) boodschappen te doen :zipper_mouth_face: Kan echt genieten van slenteren door de paden.

Tot over een uur ofzo, wanneer ik terug ben om te klagen over de drukte in de AH op een zondagmiddag :joy:

8 likes

Mijn kat heeft me vanmorgen goed laten schrikken. Ik meet elke zondag zijn bloedsuiker (heeft suikerziekte) en zijn suiker stond vanmorgen dus op 1.9. Dat is echt heel laag, want bij een gezonde kat is dat 5-7, bij diabetespatienten 6-10 ook prima. Ala het zo laag is, kunnen ze ook overlijden enzo. Hij zat helemaal ineengedoken en eten wilde ie niet. Dus heb hem dextrose water gegeven (in overleg met de dierenarts) en hem gedwongen iets te eten.
Gaat gelukkig alweer beter, maar pff, ik was behoorlijk geschrokken :scream:

4 likes

Ja heb wel aanzienlijke jetsers een vind ze super fijn zitten! Ze blijven ook mooi en goed zitten. Ik zie dat ze die ik ooit gekocht heb niet meer hebben maar dat was de allergoedkoopste variant.

1 like

Kan ik niets nuttig op zeggen, buiten dat ik exact hetzelfde heb. :frowning_face:

deze vind ik lekker

die hadden ze bij mij niet :frowning: dus ik heb nu deze gehaald:
afbeelding

ik hou echt van champignons :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

6 likes

Thanks voor de tip!

Aan de ene kant haat ik het zo dat ik 200% betaald krijg op zondagen, omdat ik me nu verplicht voel om te gaan werken. Aan de andere kant is het natuurlijk fucking chill. firstworldproblems.

1 like

Aii die is met tartufo-olie, dat is truffel geloof ik he? Ik vind truffel zo intens vies

3 likes

:flushed: waaaat haha ben juist gek op truffel

2 likes

Ik weet het, ik weet het. Kan er niks aan doen :disappointed_relieved:

Ugh ik heb een enorme kater met veel hoofdpijn en ik moet echt een analyseplan gaan maken voor m’n scriptie. Statistiek en hoofdpijn is een slechte combinatie :weary:

Opnieuw beginnen met Grey’s anatomy is altijd goed :heart:
Ben je helemaal bij met seizoen 15?

1 like