Wat je even kwijt wilt #18

Thanks :blush:

1 like

Haha voor al die mensen die dachten dat alles offline zou zijn :+1:t4:

33 likes

Zou iemand mij even willen helpen met een stukje uit een sollicitatiebrief? Ik kan zo even niet komen op een mooie zin/woord ipv sommige tijden. Ik vind af en toe ook niet per se passend of kan dat wel?

-weg-

Heb je het sollicitatietopic al geprobeerd?

1 like

Voor de mensen die de laatste 10 minuten nog snel wilden biechten (dit heb ik dan wel weer gevolgd) :joy:

8 likes

Misschien ipv andere tijden tussendoor of daarnaast heb ik ook


1 like

Aah ja top, ik heb hem nu aangepast naar ‘daarnaast ook andere functies gehad om
’. Soms zie ik het echt even niet meer als je al een tijdje aan het schrijven bent en hij moet vandaag weg. Dankje!

Ik weet inderdaad niet zeker of dit het handigste topic is maar deze zinnen komen heel erg als spreektaal op mij over. Zelf zou ik ze formeler samenstellen, maar wellicht past dat helemaal niet bij jou of het bedrijf waar je solliciteert.

De rest van de brief is juist al best formeel, dus wilde juist een stuk ook iets meer van ‘wie ik ben’ laten zien. Ik krijg juist meestal best positieve feedback op mijn brieven dus ik denk dat ik dat verder zo laat :slight_smile:

1 like

Ah top @anon45507601, daar heb ik zeker wat aan. Sorrry voor de spam allen, ik zal de volgende keer naar het juiste topic gaan :see_no_evil:

2 likes

Ik lig ziek in bed dus dit is top om weer helemaal terug te lezen en blij te worden dat dit forum nu leeft en blijft leven.

Trouwens dit is geen sneer naar wtf maar ben oprecht blij dat het allemaal goed is afgelopen en dit forum er ĂŒberhaupt is.

4 likes

Hahahahaha mijn god. Ik voel ook weer die spanning van die laatste dag dat het forum ging sluiten om “”""“12 uur”"""

20 likes

Haha echt een kutmoment wel. Was echt voor velen het einde van een tijdperk. Iedereen was toen ook wel online op dat moment haha!

1 like

Ik weet nog precies waar ik was, want het was 7 uur vroeger waar ik was dus ik na uitgaan nog naar beneden gaan om hét moment via super crappy WiFi mee te maken, ging het forum maar niet uit de lucht. Uiteindelijk geslapen en wakker geworden en toen was het weg weg :sob:

8 likes

Ik lag lekker te tukken op de bank, maar schijnbaar is er een of andere demonstratie hier in Amsterdam? Hoor de hele tijd iemand door een microfoon tetteren en “WHAT DO WE WANT? WHEN DO WE WANT IT?” roepen. Iemand een idee? Haha

1 like

Ja same, ik was ergens waar het dan weer 6 uur later was en mijn vriend wilde eigenlijk al de stad in om te eten en ik maar neeee het forum stopt zo!! Duurde uiteindelijk echt 1000 jaar nog

Ik ben nu via de link van @Hyde het grappige forumposts verzameld-topic aan het lezen en ik zit echt te hinniken achter mijn bureau
(voor de liefhebbers: https://web.archive.org/web/20180516114437/http://www.ellegirltalk.nl/topic/grappige-forumposts-verzameld.702299/)

@Skadi dit? https://www.nu.nl/klimaat/5790087/honderden-klimaatspijbelaars-aanwezig-bij-protest-in-amsterdam.html

6 likes

Ohhhh ja dat zal het zijn, thanks haha

Ik denk dat je huisarts wel snapt, dat het meestal best wel een drempel is om hulp te vragen bij psychische klachten en hij/zij daar niet te licht over denkt. Toen ik naar mijn HA ging, hebben we echt maar een kort gesprek gehad en daarna werd ik meteen doorverwezen naar de praktijkondersteuner voor gesprekken. Dus het beste gewoon aangeven met wat voor gedachten je zit en idd wat voor effect dat heeft op je leven.

Aangeven dat je hulp nodig hebt. Beetje uitleggen waarom en waarbij. Huisartsen doen daar echt niet moeilijk over. De eerste en belangrijkste stap heb je dan al genomen; hulp vragen.

Je kan dit!

Ik ga vanavond bij m’n nieuwe kitten kijken :heart_eyes:

28 likes