Wat je even kwijt wilt #18

Doet h&m er heel moeilijk over als een kaartje niet meer aan kleding zit? Ik heb van de verkeerde maat het kaartje afgeknipt šŸ¤¦šŸ¼

Ah succes! Ik ga nu een poging doen tot beginnen, ben benieuwd of er wat van komt

Fml. Ik haal net een dag voor het tentamen m’n wettenbundels uit de tas waar ik ze de vorige keer in had meegenomen naar het tentamen. Zat het helemaal vastgeplakt aan de tas, dus ik denk echt huh hoe kan dit nou weer. Net lijm. Had ik blijkbaar een banaan in die tas gestopt… :cry: Hele boeken beschimmeld en doorweekt met drap van die banaan :expressionless::expressionless::expressionless:

4 likes

image

Sorry, maar ik zie net para-cycling op tv en ik zie alleen maar fietsers voor me die paranoĆÆde zijn omdat ze achtervolgd worden.

13 likes

Aaahhh neeee, dit is echt zo kut haha, ik voel helemaal met je mee. Dat je echt denkt WAAROM?! Ik heb zulke dingen ook echt vaak.
Zijn ze wel nog bruikbaar?

Ja het is ook wel echt typisch voor mij. Ik heb helaas niet zo’n georganiseerde persoonlijkheid, jij blijkbaar ook niet dus? Haha echt kut. Maar nee, ik heb ze weggegooid. Ze zagen er zo ranzig uit en ze stonken ook echt te erg om mee in een tentamenzaal te gaan zitten. Dus 50 euro lichter voor nieuwe, maar nog 1 lichtpunt: gelukkig zijn sinds een tijdje de winkels hier open op zondag, anders had ik helemaal een groot probleem gehad :joy:

2 likes

omg de horror, die wettenbundel blaadjes zijn zo dun ook. Misschien even op de verwarming?!

Ik heb zojuist een sport bh en hardloop schoenen besteld! Ben benieuwd.

5 likes

Heb morgen om 9 uur een tentamen en moet er met de trein heen #stress

1 like

Dit beeld met het idee in mijn hoofd dat wielrenners alles laten lopen als ze moeten… zit je dan als persoon die achter fietst met je gezicht lekker dichtbij… heerlijk!

1 like

hou rekening met die staking!

Ja maar we moeten wel hij zeggen tegen maluma

1 like

Ja vandaar m’n stress ook haha, weet niet precies hoe ik er rekening mee moet gaan houden :frowning:

@Madrid heeft een baby die naar mij vernoemt word ( heb ik even bedacht) dus daar komt de anna vandaan. En Maluma is gewoon idd van die video die jij stuurde. (Zelfde afkomst als haar vriend ) Dus dat word zijn of haar 2e naam. Anna maluma blanca.

@Zemraluani zie nu pas hoe maluma eruit ziet (luister wel zn muziek ) maar tering wat heet.

4 likes

Ja en hij of zij wordt later ook banketbakker en gaat voor t hele forum taartjes maken toch @anon39978576

@Madrid :heart: wij regelen het wel voor jouw kind

3 likes

Ik durf daar niet te kijken ik ben bang dat ik weg drijf in mn eigen vocht.

5 likes

Artistieke vrijheid hoor! Een varkentje mag best fel van kleur zijn. :pig_nose:

1 like

Heb buikpijn :frowning:
En ga straks uit eten met mn papa…

1 like

Ik heb net een halfuur getinderd en nu weer mijn account verwijderd. Ik vind dit te eng

6 likes

Er gaat simpelweg niets rijden voor 7.06 uur… kijk er nu al tegenop! Mijn eerste trein rijdt pas om 8.30 uur, dus alles wat daarvoor wilde reizen zal dan ook de trein in willen.