Wat je even kwijt wilt #18

Bah, ik blijf zondag toch een verschrikkelijke dag vinden. Ongeacht of ik wat gedaan heb of niet. Vandaag gesport + het bos in geweest maar voel me toch rot. Komt bij mij dus echt dat ik gewoon echt opzie tegen weer ‘opnieuw’ beginnen a/d week denk ik. Zo vervelend, want er constant zo vooraf mee bezig zijn maakt ‘t alleen maar erger :woman_shrugging: Stahp it!

11 likes

Mijn vriend zit Vice te kijken hoor: “Wow, moet je dit zien. Dat Ballroom/Ball Culture daar heb ik nog nooit van gehoord.” Ja, dat heb je hier ook. Helemaal verbaasd dat ik dat weet :roll_eyes:

1 like

Opnieuw account gemaakt, maar plz praat niet tegen me

2 likes

Like voor de herkenning. Ik heb dit ook al m’n hele leven en vind het echt stom dat ik het waarschijnlijk altijd zal hebben. Verpest gewoon de helft van m’n weekend :disappointed:

1 like

Ik denk inderdaad dat de beslissing op zich goed is. Ik pak normaal de trein al voor 8.30 uur dus we gaan morgen wel beleven hoe het gaat. Heb mijn leidinggevende alvast maar geappt dat ik er in ieder geval later ben dan ze van me gewend zijn.

1 like

Ja, bij mij ook! Zo zo zo stom. En dan denk je, je weet dat je het hebt; doe er wat aan. Maar ik zou echt totaal niet weten hoe / wat? Als hier een remedie voor zou zijn, come to mamaaa haha.

2 likes

Ik de stakingen van de mensen die bij het ov wel hoor. Maar is er nou echt geen oplossing waardoor niet half Nederland er de dupe van is.

Gelukkig is mijn werk niet zo moeilijk met later beginnen, normaal neem ik namelijk de trein om 6.45 maar de app geeft nu al aan dat de eerste pas om 8.15 gaat

Ok is goed!! Lekker uitslapen :two_hearts:

1 like

Haha hoop dat je thuis mag blijven. Ik ben blij dat ik niet hoef te werken. Had een bom op mofrika gegooit als ik met de (overvolle) bus moest om op werk te komen.

5 likes

Waarom gaan mensen ook staken op de snelweg?? Lekker 60 rijden, jezus, wat onverstandig.
Oke vandaag krijgt een 7. Mn fietsband is lek dus ik moet een ov fiets huren om een bandenplaksetje te halen bij de grote albert heijn en dat is echt omslachtig en kut maar lopen is echt heel ver. Maar ik heb gewerkt en het ging best wel goed vandaag en dat is fijn, dus vandaar toch een 7. Doei dagboek (hahah)

Welke heb je uiteindelijk gehaald? Ik heb Oldtimer Rally van Flexa en die komt heel erg overeen met de kleur op de foto

Gecondoleerd. Dat blijft altijd zo moeilijk, je ouders zien huilen.

1 like

Dafuq is die Hornbach reclame.

Ja het is lastig met die staaltjes. Ik moet wel zeggen dat Oldtimer Rally wel iets groener is, maar hij komt in elk licht anders over :woman_shrugging:t3: (Ik heb hem in het interieurtopic gepost een keer, in verschillend licht als je benieuwd bent haha)

1 like

Weet jij toevallig of inmiddels de reisplanner wel up to date is? Als ik van Groningen naar Utrecht wil zie ik namelijk dit:
image

Dus dan zou ik die van 7.48 gewoon kunnen nemen? Of denk jij dat er kans is dat deze ook niet rijdt?

Echt geen zin om met de auto te gaan namelijk…

Ahh, lief dat je reageert! Oké, daar hoopte ik al op (eigenlijk stiekem dat de rechtstreekse van 7.16 al zou rijden). Oké, ik ga gewoon met de trein morgen!! Bereid me voor op een volle trein (y) Maar liever dat dan terrorspits en gezeik met parkeren

Sport bh twin haha

1 like

komt goud! Ach, ik check het morgenochtend en anders kan ik altijd nog met de auto gaan.

1 like

Jij ook sterkte morgen haha.
“Muh trein reit nieee se jattuh me geeelt”

10 likes

Ik zat net op NS Twitter te kijken en dat gezeik was vandaag al begonnen. Hoezo denken mensen geld terug te kunnen krijgen als ze er voor kiezen vandaag alvast naar hun studentenstad te reizen in plaats van morgen?!

1 like