Wat je even kwijt wilt #18

Er zijn 2 woorden die ik zou gebruiken als mensen gaan schelden. Namelijk : Je moeder.

7 likes

Ben al de hele dag een beetje aan de dunne en wat heb ik besteld net

Pizza.
Nee echt top idee light ook helemaal niet vet ofzo

1 like

@Booklover heb echt met jou en je collega’s te doen! Succes morgen en jezelf daarna maar op wat lekkers trakteren.

3 likes

Ja, bizar! Ook al werk je niet in de ochtend, alsnog veel succes morgen!

1 like

@Booklover was je het zat toen de zoveelste persoon aangaf dat zijn schooldag verziekt was? :wink:

28 likes

Als sarcasme geoorloofd is, wil ik me wel opgeven voor NS online crisis management.

18 likes

Ik vind het over het algemeen wel echt heel jammer dat Nederland steeds meer een stakingscultuur ontwikkelt.

2 likes

Ahh ik heb zo’n topdag gehad. Chill kunnen werken (= extra vakantie en met een gerust gevoel de week beginnen), en met een vriendin beiden goed geslaagd in de stad + bier gedronken.

En nu wil ik met een andere vriendin bellen, want ik wil weten hoe haar weekend was, maar ze neemt niet op helaas.

2 likes

Vroeger werd er veel meer gestaakt. En hier is niks vergeleken met de meeste andere landen. Moet je eens in Frankrijk gaan wonen

9 likes

Misschien kun je bij Bol.com werken

2 likes

Ze hebben in iedergeval al het hele weekend aandacht!

1 like

Hmja maar heb soms wel het idee dat Nederlanders een beetje mee proberen te liften op die stakingen vanuit FE Frankrijk (en de gele hesjes demonstraties niet te vergeten).

Wordt er niet meer gestaakt dan bijvoorbeeld enkele jaren geleden? Misschien ben ik er nu pas meer bewust van, zou ook kunnen.

Wtf er gaan dus ook mensen OP DE WEG staken? Hoe kut is dat, ik kan moeilijk te laat komen voor 30 leerlingen

Naja snap hun stakingsbereidheid wel maar m’n eigenbelang ook wel

Wat een achterlijke nieuwe reclame van de Hornbach zeg, gadverdamme.

Kom ‘m alleen in het Duits vinden.

2 likes

WTF dat verhaal wat die vrouw nu vertelt bij hotter than my daughter :frowning:

Haha ja! Ik zat ook al met open mond te luisteren

Jaaa what the hell. Heftig om zo te vertellen zeg

Yamajajajippiejippiejee

1 like

Ja dat was echt beter geweest :grin: