Wat je even kwijt wilt #18

Ik ben vanmiddag in een winkel geweest waar ik nooit eerder was geweest, en een uur of 2 later voegt de eigenaresse van die winkel me toe op facebook. Ik heb alleen hallo gezegd, m’n naam niet genoemd, en ook de pagina van die winkel niet geliked. Hoe kan zij mij ooit zo snel gevonden hebben? Zou dat kunnen doordat ik locatie op m’n telefoon aan heb? Vind het een beetje raar :sweat_smile:

Ik lig al 2 dagen voor pampus op de bank,
Ben na mijn miskraam nog niet ongesteld geweest, heb wel ( een paar keer) sex gehad.
Eigenlijk niet echt over na gedacht maar ik voel me nu echt weer extreem moe en moet vaak plassen… :anguished:

Omg ik heb een blinddate komende week met een kennis van een vriendin van mij. Zij vond ons goed bij elkaar passen en stuurde zijn nummer, ik ben aangeschoten en dacht fuck it en nu wil hij ook nog gewoon :scream::scream::scream:

18 likes

Mn vader heeft me dus mee uit eten genomen en betaald, want hij had me uitgenodigd (zijn woorden).
Was gezellig, ga eigenlijk nooit zomaar met hem uit eten.
Wel weer (ja weer… kleuter ben ik) ff moeilijk toen hij ging…

18 likes

Fijn! Klinkt gezellig :blush:

1 like

Gewoon bij de nos

Ik heb eindelijk besloten om maar eens te beginnen met rijlessen, terwijl ik eigenlijk totaal niet durf :sweat_smile: Ben nu een beetje research aan het doen naar rijscholen, maar er zijn zoveel rijscholen dat ik gewoon niet weet welke ik moet kiezen :roll_eyes::thinking:

3 likes

Het is wel een goeie smoes om van diegene af te komen

1 like

Denk altijd precies dit. En alsof je meteen met elkaar moet trouwen hierna ofzo?

1 like

Ik snap die thuiswinnaars bij miljoenenjacht die zo droogjes reageren nooit. Halloo je hebt 214k gewonnen does blij

2 likes

Ben blij als ik straks in bed lig😴 moet eigenlijk mn bed verschonen maar echt geen kracht voor.

Ik heb deze meme gezien met " Wanneer je met je vrienden naar de efteling gaat"

5 likes

Ik ben zo dol op al die verkiezingsmemes maar heb ondertussen geen idee wat ik ga stemmen

Buma in Mn zak

afbeelding

6 likes

Ik had nog niet eens nagedacht over de drukke spits van morgen. Nu moet ik eerder van huis, want normaal gesproken sta ik ook al in de file :slightly_frowning_face:

Ik had een stemwijzer gedaan en had als 3e optie de ChristenUnie in mijn resultaten staan.

Ik wist niet eens dat die actief waren in Limburg.

4 likes

Ik steel ze van reddit

13 likes

Hedde gij een linkje?

2 likes

Reddit.com/r/cirkeltrek
Reddit.com/r/ik_ihe

Er zitten ook kutdingen tussen hoor.

2 likes

Eerste wat ik vind

5 likes

Ik kom er net achter dat ik een zuigzoen in m’n hals heb. Ook best een grote. Nou die dingen heb ik gelukkig al jaren niet meer gehad en hoezo heb ik dat niet gemerkt? Die zit er dan sowieso al sinds vrijdagnacht. Ik heb morgen een belangrijke afspraak. Echt kansloos dit.

1 like