Nee hier een om heg goed te maken.
Kun je meer context geven?
Haha zo slecht dit
Fijn dat het weer wat beter met je gaat! Het mag je inderdaad niet afschrikken en niet iedereen is zoals hij.
Dat gaat mij te ver. Heb door deze wel extra hard door mijn neus geademd.
Tsss
Ik ben mijn tinder echt zat, krijg nog wel matches maar ze zeggen nooit wat en als ik zelf begin krijg ik bijna nooit een reactie. Zo saai!
Tweede fml-moment na het drama met de wettenbundels: ik zit rustig op de bank en ik schrik me wild: opeens hoor ik het vet hard lekken, dus ik denk lekkage. Dus ik kijk meteen naar het plafond, maar zie niks. Is het gdvr***** de kaarsenstandaard die op tafel staat met zo’n stompkaars die dus blijkbaar iets verder opgebrand was dan ik dacht dus alles liep zo naar beneden. Maar wij hebben een tafel die bestaat uit twee delen met dunne gleuf. En daar liep dus alles doorheen. Dus hele tafel onder het kaarsvet en de houten vloer. WAAR HEB IK DIT AAAN VERDIEND
Ga je dan eindelijk iets posten op je insta
Er zit een huilbui in me die er niet uit kan.
Ja dit is raar, ja ik ben raar
Bijnaaaaa
Ik denk eerder de oom van “witte chocolade vlokken” boy
Ik ben op curacao en mn date is daar opgegroeid. Hij raadde me aan om een lokaal drankje te kopen dat fria heet. Ben niet te beroerd om dingen te proberen, heb me zelfs aan leguanenstoof en giambo gewaagd, maar dit vond ik toch goor. Nu hebben we een wederzijds breuk van vertrouwen. Hij noemt het hemels, ik omschrijf het liever als toiletverfrisser met heeeel veel suiker of gebottelde diabetes. Hij neemt het zwaar op, benieuwd of we hierover heen komen
Kijken naar het slagingspercentage en ervaringen van vrienden/collega’s oid?
Thanks voor de tips! Bij iedere rijschool staat standaard dat er een hoog slagingspercentage is dus daar heb ik niet veel aan, zeker niet aangezien er geen daadwerkelijke percentages bij staan. Ik ga nog eens rondvragen bij vrienden en collega’s
Ah wat rot. Nee hoor is helemaal niet raar. Misschien even lekker douchen, dat het dan loskomt? Of wat ontspannen zodat het misschien wat weg gaat?