Wat je even kwijt wilt #18

@anon39978576 thanks :heart:

Huilbui is gelukt (zelfs zonder je memes pretty :P). Hoop dat t heeft geholpen en ik goed slaap.

X

3 likes

Douchen is misschien nog wel goed idd. Ga ik doen, dankje :kissing_heart:

1 like

Heb net the hangover 3 gezien,bradley cooper o my :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik kwam er vrijdagavond achter dat een collega en ook wel vriend mij gegoogled heeft. En ik vind het zo ongelooflijk irritant en creepy. Hij liet iets vallen waardoor ik meteen wist dat hij dat gedaan had. Maar ik zou dus nooit een vriend googlen?? Als ik iets wil weten vraag ik het gewoon. En ik merk ook dat ik niet echt normaal kan doen tegen hem. Ik vind het eigenlijk inbreuk op mijn privacy terwijl dat natuurlijk echt nergens op slaat want het is Google.

Bij sommige kan je een gratis proefles doen. Heb er toen drie gedaan en daaruit gekozen.

1 like

Als iemand goedkoop naar the lionking wilt, ik heb een kortingscode via CJP gewonnen voor rang 1 (€ 45,-), rang 2 (€ 40,-) en rang 3 (€ 35,-) SIMBA032019

1 like

Ik las die code met de stem van Mufasa in mijn hoofd

19 likes

Download de app! Is veel mooier. En zet hem dan in dark mode. Super slick, dit is mijn homepage

1 like

Kun je me weer deblokkeren op insta :sleepy:

Ik wil geen reddit haha. Ik dacht trouwens eerst dat het een screenshot van t forum was door de lay out.

Ivm een kater heb ik bijna de hele dag geslapen en lig nu klaar wakker in bed.

In other news: ben morgen wel mooi vrij :tada:

2 likes

Omg voel me zo awkward.
Ben een week bezig met een stage, naast m’n baan, en had de inloggegevens gekregen van m’n begeleidster voor online omgeving.
Probeer ik net in te loggen, maar m’n internet was sloom dus ik enterde gewoon een paar x op inloggen, staat er: uw account is geblokkeerd.
Heb ik het wachtwoord of verkeerd opgeschreven of verkeerd getypt en door mijn ongeduld is het zeker drie keer ingediend. Zo awkward om dit haar te mailen - maar ja wel maar direct gedaan - want zij moet dat nu herstellen :sweat_smile:.

1 like

Ja

1 like

Ik durf niet aan te bellen bij m’n buurman die bijna elke avond harde muziek op heeft staan :unamused: waarom ben ik zo

Ik heb van 20u tot 0u30 geslapen. En nu dus al bijna 3 uur klaarwakker. Ugh, zul je zien dat ik tegen 6 of 7u in slaap sukkel en dan alsnog slaap tot 11u :roll_eyes:. En vandaag is het mijn eerste volledig vrije dag in lange tijd, ik moet hélemaal niets doen. Ik wil niet de helft daarvan verslapen, haha. Slaapstress voor een vrije dag :joy:.

Wat is het toch een klote gevoel als je hele toekomst opeens onzeker is.

1 like

We zijn dus een paar dagen geleden verhuisd, de woningbouw heeft het verwarmingssysteem veranderd waardoor er door het hele huis heen nu lelijke buizen lopen. Daar wilde ik sowieso al contact met ze over opnemen want totaal niet milieubewust en heel onhandig met een baby, die buizen worden heel erg heet en het zijn er echt veel, we zijn hier nooit over ingelicht toen we gingen kijken.

Maargoed vannacht ging om 3.15 de bel :neutral_face: schrok me rot. Was de benedenbuurvrouw, ze had gehoord dat we wakker waren (baby) en of ze even naar onze boiler mocht kijken?? Ze hoorde al een paar dagen tikken en kon er niet van slapen. How about no?? Kom gewoon overdag langs? Wth. Ze stond ook al bijna met 1 voet binnen ‘jullie boiler zit zeker ook daar’. Ik weet ook niet wat ze bedoelt want ik hoor geen getik, wel gezoem. En ik vraag me ook af hoe ze de baby kon horen want wij horen haar al bijna niet als we beneden zitten. Zo vreemd dit?

1 like

De kat op mn hardlooproute kwam weer met me knuffelen en het staat op film! :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Gaat het? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

1 like

Wat vreemd dat ze dan ook echt midden in de nacht gaat aanbellen!? Misschien dat ze op een of andere manier al wakker geworden was en 't zo kon verantwoorden ofzo (want wat jij ook zegt als jullie je eigen kind al niet horen lijkt het me knap dat zij dat wel kan).
Zou in elk geval wel even contact opnemen inderdaad, wellicht kunnen ze er iets aan veranderen.

1 like