Wat je even kwijt wilt #18

Ik ga vanavond bij m’n nieuwe kitten kijken :heart_eyes:

28 likes

Ik ben stiekem super benieuwd hoe het straks zal gaan in de lente / zomer nu dat ik een relatie heb. Of we als het mooi weer is veel impulsief zullen ondernemen, of we lekker samen buiten zullen eten als we samen zullen eten, dat soort dingen.
Misschien moet dit in het biecht-topic: ik ben ook super benieuwd hoe het zal zijn als hij t-shirts draagt ivm het warme weer hahahaha :flushed:. Vooral omdat hij super gespierd is en je daar in winterkleding in principe niks van ziet.

7 likes

Ben er maar even heengelopen haha. Zoveel kabaal van zo’n klein podiumpje. Ik woon 750m verderop.

1 like

Maar waar demonstreren ze nu voor/tegen dan?

Ik ben op curacao en heb Mn pil vergeten dus nu ben ik ongepland ongesteld. Dus tampons gekocht. Wat schetst mijn verbazing: die zijn dus alleen te verkrijgen met zon inbrenghuls en HEEL VEEL ZIJN GEPARFUMEERD. Welke idioot verzint dat man. Ben er vrij zeker van dat het een man is geweest. Mn zusje zegt dat vrouwen net zo goed misogyn kunnen zijn. Wat waar is, maar ik denk toch echt dat dit een man moet zijn geweest. Hoe dan ook hoop ik wel dat er een speciaal plekje in de hel is voor degene die geparfumeerde tampons heeft bedacht. Verder ben ik ook al less than impressed met deze tampons want ze absorberen reuzeslecht en na een uur lek ik al door. Had volgens mij net zo goed een kurk kunnen gebruiken. Verder niks te klagen overigens.

25 likes

Waar ben je dan precies benieuwd naar? Hoe het eruit ziet, of hoe andere mensen daarop reageren?

@Damnatio geparfumeerd??? 1) waarom moet je muts naar parfum ruiken en 2) is dat geen schimmelinfectie waiting to happen?

6 likes

Ja geen idee eigenlijk. Misschien of het heel erg opvalt ofzo?

Ooh, maar heb je hem dan nog niet in een gewoon shirt gezien? Wat draagt hij normaal dan? Van mij mag het sowieso wel zomer worden. Nu.

3 likes

Haha als een soort wandelende sfeerkaars😂

6 likes

Hahah ja van mij ook. Maar ik zag net een nieuwsbericht dat het vanaf dinsdag lente wordt dus daar kwam mijn hersenspinsel vandaan.

Normaal draagt hij gewoon truien en verder niet heel strak ofzo dus dan zie je dat niet echt.

1 like

Lekker je kut naar kauwgom laten ruiken, want dan gaan alle mannen er uitgebreid op “kauwen”.

9 likes

Ik snap gewoon niet zo waarom. Waarom?? Ik heb nog nooit gehad dat ik seks had en dacht: wauw, ik wou dat ze naar bubblegum smaakte

Ja klopt! Ik zit op de GD dus hier echo’de het ook heel raar door. Komt ook door de wind denk ik hoor.

@SpeedOfSound voor een beter klimaat(akkoord)

2 likes

:rofl:

Heb je er toen een geparfurmeerd inlegkruisje op geplakt?

4 likes

Oei, lastige situatie ja haha. Maar is het noodzakelijk om elke week naar je ouders te gaan dan? Denk dat zij ook wel snappen dat deze stage nu even prioriteit is toch?

1 like

Dat zorgt er toch niet voor dat je collega’s niet voorbij komen? Alleen dat ze je niet letterlijk zien Tinderen/swipen.

3 likes

Hahah nee klopt, dat bedacht ik later ook. Ik heb zelf nooit in de plaats gewerkt als waar ik woon toen ik Tinder had dus vandaar mijn kronkel.

Ik was met een vriendin laatst die songfestival video van Duncan Laurens aan het kijken, waarin hij naakt is. En wij zitten al anderhalve minuut naar die gast zijn reet te kijken bekant en ik had nog totaal geen muziek gehoord. Dus ik zeg van:’ hoe kan dit nou man? We zijn al halverwege de video en hij heeft nog niks gezongen!’. Dus wij verward naar de instellingen kijken. Stond het geluid uit :joy:.

31 likes

Dan alsnog kun je collega’s tegenkomen als de app even contact maakt als je in andere omgeving bent.

1 like