Wat je even kwijt wilt #18

Misschien ben je zo hongerig/lage bloedsuiker dat je misselijk er van bent?

Als je veel fietst is een hippe stadfiets wel echt fijn! Je fietst echt met een stuk minder moeite

1 like

Ik wil een deeltijd studie gaan doen en dus ook minder gaan werken. Maar ook als ik uiteindelijk besluit om niet een deeltijd studie te doen, wil ik minder werken. Ben benieuwd wat mijn werk daarvan vindt.

Hmm. Ik denk dat het door medicatie komt, maar misschien moet ik toch maar wat proberen eten…

1 like

Als je hem met Chrome opent op een computer komt er een pop-up en daar kan je dan Frans -> Engels instellen.

1 like

Ik ben de fotograaf van Mauthausen aan het kijken en tyfus wat een heftige film voor de maandagavond

Hahaha ik dacht al dat deze ging komen.
Helaas ging het niet zo goed. Ik ben al wat ouder maar studeer voorlopig nog terwijl de meesten van dezelfde leeftijd eind studie zijn/werken dus denken ze vaak dat ik nog van het twee keer per week uitgaan ben enz, maar ben daar toch wel klaar mee.
Maar dat maakt het allemaal toch wat moeilijker omdat ik dus niet helemaal in het plaatje pas. Ik baal echt flink want dit is nu bijna overal zo

2 likes

Amsterdam! Dat helpt dus ook niet bepaald haha.
Ik ben dus ook wel opzoek daarnaar nu (rustiger/serieuzer etc.), maar dat gaat volgens die mensen dus vaak samen met werken en afstuderen. Alleen ben ik daar dus nog niet aan toe voorlopig, heb het er nogal van genomen de eerste jaren en wist eigenlijk ook niet wat ik wilde doen.
Thanks voor de goede moed, positief blijven is soms moeilijk :sweat_smile:

De nacho queen herself

2 likes

Klopt! Dat vroegen ze nu ook dus gaf het ook aan. Alleen leek het dus alsof ze daaraan twijfelden. Van ooh ja dat zegt ze wel maar dat is vast niet zo.
Weet ik natuurlijk niet hoor! Maar zo leek het, maar misschien trek ik nu allemaal onnodige conclusies :woman_shrugging:
Het is sowieso makkelijker om dan voor die ander te kiezen. Maar gewoon verder zoeken dus en de hoop niet opgeven.

Morgen of vanavond denk ik! Misschien was het helemaal niet zo hoor, maar ik ga altijd ontzettend twijfelen aan mezelf door zulke dingen. Vooral omdat er altijd wel iemand is die wél in het plaatje past. Ik ben vaak wel gespannen van tevoren maar daarna gaat het wel vanzelf, alleen lukken wil het (nog) niet.
Hopelijk lukt het jou ook snel om een fijner plekje te vinden! Dan ben je er ook vanaf :grin:

Bezoeken jullie veel websites voor je plezier? Ik bezoek volgens mij het forum, pinterest en NU.nl. Daarna klap ik de laptop weer dicht? Tot zo ver mijn inspiratie.

4 likes

Gisteren kwam mijn zusje, haar vriend, de baby en de hond langs, omdat ik ze had gelokt met ramen, taart en snacks.

We hadden al avond gegeten en taart gehad, maar daarna zei ik dat ik nog chips over had(tortilla en berenchips) en zelfgemaakte salsa.

Nou, naar mijn gevoel hadden we maar een beetje tortilla chips gegeten en ik zag dat haar vriend de berenchips had opgemaakt, maar nu zit in de tortilla zak dus zeker nog de helft, maar de berenchips is dus verdwenen :worried::worried: ik denk serieus dat die helemaal is opgegeten, gewoon onder mijn neus zonder dat ik het door had. En nu zit ik tortilla chips te eten, maar wil ik ook een beetje berenchips :sob:

3 likes

Tucjes! Werkte bij mij perfect tijdens misselijkheid van medicijnen.

1 like

YouTube. Ik ben daar soms echt uren verdwaald. Dan ben je na een uur of twee ineens naar een video aan het kijken over hoe een cavia viool speelt ofzo :joy:. Zoveel tijd van mijn leven verspild op deze manier.

8 likes

Rechten qua wat precies? De kinderen? Het beste is om onderling een omgangsregeling te regelen en alimentatie etc., anders is er nog mediation of het uiteindelijk voor de rechter brengen.

1 like

Omg dat wil ik denk ik echt niet zien :see_no_evil: Er zijn echt dagen dat ik gewoon van s’ochtends tot s’avonds bullshit zit te kijken op die site. :joy: Vier uur valt op zich nog mee haha!

1 like

Ik zweer het je, christen unie verrast me vaak echt positief.

Vieze kakvent van een Baudet, als enige nog wel lekker campagne voeren en wat er in Utrecht is gebeurd gebruiken om zijn standpunt te bevestigen. Walgelijke hond.

7 likes

Haha idd je voelt je dan altijd zo loom en nutteloos na zo’n dag, maar soms heb je dat serieus gewoon nodig? Haha. En omg! Ik ken helaas het YouTube kanaal niet, maar ik leef echt voor Koreaans eten! Ben toevallig zaterdag nog naar mijn favoriete Koreaan geweest en twee dagen van tevoren gereserveerd omdat ze serieus altijd vol zitten haha :flushed:

Edit:ohhhhh heb trouwens nog wat foto’s ervan als je een liefhebber daarvan bent haha :joy:

Samenvatting

]
Die kip is zo goed heh omg haha

5 likes