Wat je even kwijt wilt #18

Oh sorry! Maar idd echt te kansloos voor woorden, gadverdamme

1 like

Misschien eerst kijken naar wat het beste voor de kinderen is? Misschien doet ze dat wel gewoon maar zie zovaak dat mensen ‘alles’ willen waar ze ‘recht op hebben’ en dat de kinderen er dan bij in schieten.

Heeft hij gezag?

1 like

Dan is een mediator wel de beste oplossing. Die kan haar helpen bij het opstellen van een ouderschapsplan.

https://www.echtscheiding-wijzer.nl/omgangsrecht-kinderen-omgangsregelingen.html

1 like

Wou gaan slapen maar wou eerst nog even tussen mn fotos iets zoeken. ( denk mn rooster haha) maar toen klikte ik op een andere map en ik kwam ineens zoveel oude fotos tegen. Helemaal terug tot 2012. Alsof ik een schat kist had geopend.

4 likes

Ik heb eergisteren die Philadelphia spread met jalapeño gekocht en ik ga nu een boterham roosteren om er een dikke laag spread op te smeren (ik heb geen trek, maar gewoon echt ZIN in die spread :drooling_face:).

Deze dus

6 likes

Ik weet eindelijk op wie ik ga stemmen. Heb echt 6 stemwijzers gedaan en de ene keer kwam ik op pvv en de andere keer op sp, maar nu heb ik eindelijk gekozen yess

Hou ons niet langer in spanning

6 likes

Een turkse pizza met extra knoflook op de maandagnacht is echt top.

6 likes

Zelfde geldt voor wodka cola

1 like

Ik hou echt van knoflookadem, snap niet dat mensen dat vies vinden. Het ruikt naar levensvreugde.

18 likes

Ik kan niet slapen

Ohh ik kijk een aflevering van my 600 lb life en die meid is echt dompleet delusional en het is echt verschrikkelijk hoe zij omgaat met eten en afvallen, maarr ze heeft net een operatie gehad en haar vader nam maar geen contact op, dus ze belde de politie om te vragen of ze even konden controleren of er misschien wat met hem aan de hand was. Is die vader overleden :frowning: wat een nachtmerrie.

Ik heb vandaag een belangrijke presentatie. Natuurlijk word ik uitgerekend vandaag om half 4 wakker met een hoofd vol snot. Voel me echt belabberd. :disappointed:

Werd constant wakker omdat ik moest hoesten en heb denk ik maar 3 uur geslapen. Wil echt thuis blijven en uitzieken maar dat zal hem niet worden denk ik.

Maar gisteravond wel naar een tof concert geweest dus laat ik daar maar gewoon aan denken.

Ja klopt! Was heel tof, had niet verwacht dat ze 28 nummers in nog geen twee uur zouden spelen. Echt blij dat het gelukt was om een kaartje te krijgen.

Ik vind het ook zo fijn om te zien dat het steeds eerder licht wordt. Maakt het vroeg opstaan toch wat minder erg.

1 like

Tweede nacht op rij super slecht geslapen, word weer een leuke dag vandaag

Helaas kan ik niet meer naar Florence and the machine volgende week maandag 25 mrt in Ahoy. Iemand die nog een kaartje zoekt? Het is een staanplaats.

Ulg van die zieltjes wervers van een politieke partij op het station. Toen ik zn papiertje niet wou aannemen riep hij op een denegrerende toon “Provinciale staten verkiezingen he!!”
Ooh dus omdat ik jong ben en je zooi niet hoef ga jij er vanuit dat ik niet stem? Of dat ik geen onderzoek heb gedaan. Hmm jouw generatie heeft de boel verpest. Mijn generatie doet een poging om het op te lossen. BITCH WATCH ME VOTE THE SHIT OUT OF THIS THING.

14 likes

Ik heb vanmiddag een afspraak bij de kapper en dat is best wel een ding. Geen idee of ze er iets mee kan, maar ja t is nu ook lelijk dus opzich :sweat_smile: Kei zenuwachtig natuurlijk…

3 likes

Ah wat jammer zeg dat je ze moest verkopen! Ja hij was echt in een heel goed humeur, altijd leuk om te zien. Bij Girls/Girls/Boys bleven ze maar regenboogvlaggen gooien en hij deed ze allemaal om, was compleet ingepakt hahaha.

2 likes