Van een blije Brendon wordt iedereen blij toch? ja heb een stukje gezien toen hij “samen” ging kijken op de stream! Ze hadden Beebo voor het concert ook op een paar plaatsen op het podium gezef haha, zo leuk. Daarna volgens mij niks meer mee gedaan tijdens de show.
Pff moest ergens om 8:30 zijn maar nou hoeft dat niet meer. Was fout doorgegeven. Ja fijn. Heb ik net met m’n pijnlijke ongestelde kut voor niks lopen fietsen. Nou ik ga maar thuis schoonmaken. Of de was wegwerken. Of de kledingkast opruimen. Allemaal kut.
Ik wil van vandaag eigenlijk een productieve dag maken… Ik zet dus even hier een lijstje neer als stok achter de deur. Op een of andere manier werkt dit voor mij beter dan het op schrijven.
- Alle was doen.
- Sporten.
- Boodschappen doen (te voet).
- Badkamer opruimen/schoonmaken.
- Beneden opruimen.
- Boven opruimen.
- Koken.
Morgen een belangrijke deadline en mijn uitstelgedrag komt weer op
Ik moet het UWV contacten voor een korte stage in verband met mijn opleiding en het is gewoon niet te bereiken. Ik ben geen werknemer/werkgever/leverancier en dan zijn er gewoon geen goede telefoonnummers. Ughh.
Ben nu maar zakelijk aan het bellen, want als werknemer moest ik kiezen uit WW/ziektewet/WIA/wajong en dat ben ik allemaal zeker niet.
Mijn kut huisgenoot is net vier trappen af en op gelopen omdat hij dacht dat de bel voor hem ging. Maar het was mijn Zalando bestelling
Zouden jullie je leidinggevende vertellen dat je aan het solliciteren bent?
Nee. Waarom zou je het wel doen?
Omdat ik de enige ben in deze functie en geen achtervang heb. Dus ik zou eigenlijk ze een kans willen geven om iemand aan te nemen die ik nog kan inwerken mocht ik een andere baan vinden.
Maar aan de andere kant is dat ook niet mijn probleem, ik vraag al super lang om een achtervang, want you never know. Dan krijg ik stom antwoord dat iedereen druk is.
Ik zou het lekker laten, want misschien duurt het voor jou wel even dat je wat hebt gevonden en ik ben zelf zo paranoide dat ik dan denk dat het bedrijf me er zelf uit probeert te werken, haha. Ik zou je lekker aan het opzegtermijn houden en dat is het.
Hup hup, you can do it!
Dat is heel lief van jou gedacht, maar inderdaad niet jouw probleem. Zoals @anon42289517 zegt kan het ook nog wel even duren voordat je iets anders gevonden hebt en ondertussen heb je wel de stempel “die wil graag weg hier”. Dat kan ongunstig uitpakken voor jou. Uitwerktijd is er ook in het leven geroepen zodat de werkgever vervanging kan regelen en inwerken.
Ik heb rode lippenstift op vandaag en voel me helemaal de shiiiit
Geen idee, maar idd, al een tijdje niet gezien!
Oké mijn zusjes vriend heeft de hele zak dus leeg gegeten terwijl wij met zn tweeën een halve zak leeg kregen, haha
Nouja, raadsel opgelost
Het zou wel netjes zijn vind ik. Maar je opzegtermijn is toch hun kans om iemand anders te vinden.
Dat zeker en ik zou ook zeker twijfelen of ik het wel of niet zou moeten doen. Het zou alleen zo slecht voor jezelf uit kunnen pakken en dat is het dan weer niet waard, vind ik.
gewoon doen, bye perv.
Niks awkwards aan je kent die man toch niet, moet ie maar niet heel de tijd omhoog kijken.