Wat je even kwijt wilt #18

zou ik niet doen. Veel managers zijn boos als je het niet doet. Maar het gaat hun niks aan. Je hebt je opzeg termijn en dat zou voldoende moeten zijn om iemand aan te nemen/in te werken.

Stel je gaat het vertellen, maar het duurt nog 2 jaar voordat je daadwerkelijk een andere baan hebt. Dan krijg jij misschien niet meer het leuke werk en zijn ze iemand anders aan het aantrekken en die krijgt het leuke werk. Is ook zonde, jij bent dat misschien wel 2 jaar “overbodig”.

3 likes

Heb haar een PB gestuurd tijdje geleden maar ook niets op gehoord, ik maak me een beetje zorgen… :disappointed:

1 like

Ik cringe sowieso van heel GTST de laatste tijd…

Aan de andere kant vind ik het wel goed dat die therapeut niet ingaat op Linda haar wanhopige pogingen. Ik vind vaak in zulke soaps dat na mega lang stalken en aandringen de “ander” ook toch ineens gevoelens heeft en erop in gaat. Dat vind ik zo een verkeerd beeld geven. Het moedigt erg aan dat mensen maar vooral moeten aandringen en “nee” geen antwoord is, want vroeg of laat gaat de ander toch wel overstag.

2 likes

Mijn stage is volgende week afgelopen. Nu wil ik een aardigheidje aan mijn begeleider geven, maar ik weet niet zo goed wat. Heeft een van jullie een idee?

Weet iemand waar ik Desperate Housewives kan kijken vanaf seizoen 1?

1 like

Ik heb van de zomer alle afleveringen gekeken via Videoland!

1 like

Gister proberen in te zoomen met mijn vingers in een fotoboek op werk. Ook zoiets :sob:

15 likes

Tussenstand (3,5 uur later)

• Ik heb een aflevering unforgettable gekeken.
  • Ik heb the big escape terug gekeken.
  • Ik heb een halve zak chips op als brunch.
  • Ik heb beneden opgeruimd

:woman_facepalming:t4:

24 likes

Lief!

1 like

Tijdens mijn ‘afwezigheid’ is er in mijn nabije omgeving iemand bevallen :heart:
Nu ben ik dus thuisgekomen en hadden vriendinnen allerlei versieringen opgehangen in de trant van ‘welkom thuis’, daardoor ben ik nu ook tot het idee gekomen om ook wat te versieren en een kleinigheidje voor diegene die ook thuis gaat komen met de baby. heeft iemand misschien leuke tips? ik heb al hele lieve vlaggetjes gevonden bij Hema iig

10 likes

Ik weet niet of je dit voor binnen of voor buiten bedoelt? Misschien kan je dit met de buren overleggen? Voor buiten vind ik zo’n Nijntje bord wel leuk maar ik ben zelf niet een voorstander van buiten versieren. Alsnog gaat het gewoon om het gebaar natuurlijk en denk ik dat veel ballonnen en misschien een leuk bloemetje op tafel al leuk zijn?

1 like

buiten hebben ze al een bord indd

ik dacht aan wat schattige slingers en een een bos bloemen op tafel maar meer inspi heb ik niet haha, dankje voor het meedenken

Klinkt als een prima to do list.

Waarom trap ik telkens in de primark. Als ik iets leuk vind is het of van 100% plastic of alleen mn voet of hand past erin.

7 likes

Tegen beter weten in, voor het eerst in JAREN, weer eens de telefoon opgenomen toen een privénummer me belde. Is natuurlijk een goed doel dat meer geld van me wil. DOEI. Je hebt het verpest voor iedereen want nu neem ik helemaal nooit meer de telefoon op.

5 likes

Sinds wanneer mag er reclame gemaakt worden voor medicatie? Ik krijg nu al een paar keer reclame voor een nieuwe morning after pil.

Naamloos

wow ja flappy bird was ik helemaal vergeten, 5 jaar geleden alweer jeetje

27 likes

Succes met er vanaf komen, ik word al anderhalve week dagelijks gebeld door een goed doel waar ik donateur van ben en heb alles inmiddels gedaan (recht van verzet, klachten formulieren ingevuld, donatie stop gezet) om er vanaf te komen maar ze belden gisteren gewoon weer. Heb al tips gehad van hier dus zeg het eigenlijk alleen maar omdat ik hoop dat jouw goede doel niet zo hardnekkig is.

Bah ik ben de hele ochtend al aan het kotsen en ik voel me steeds slechter.

Ze hebben bij Gamestate een flappy bird automaat. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik wacht tot mijn krentenbroodjes zijn ontdooit maar het duurt te lang en ik heb honnger

nog langer wachten of het risico nemen dat ik een hap neem uit een ijsbol met krenten?