Wachten! Drink een glas water en probeer het nog te laten staan
En je kan het nu gewoon weer downloaden!
Ik ben ziek naar huis gegaan wat naar is maar nu kan ik wel genieten van mijn kat. Ze heeft een klein zonnig plekje gevonden bij de deur en je ziet haar gewoon genieten.
Hij belde net. Hij heeft me nog nooit gebeld. Heb natuurlijk niet opgenomen, straks gaat hij ook om extra geld vragen. En ik heb ook geen zin om met hem te praten.
Nu heb ik mijn beltoon in mijn hoofd, la cucaracha la cucaracha, ya no puede caminar
Ik kijk geen GTST maar ik wil wel even zeggen dat ik het alsnog onprofessioneel vind van deze GTST therapeut dat hij Linda laat stalken en niet de behandelrelatie stopzet of haar overdraagt aan een collega. Ook al gaat hij er dan wel niet op in.
I stand corrected
Bos bloemen is al leuk! Misschien wat lekkers erbij? Of juist een ovenschotel of iets wat ze alleen nog maar in de oven hoeven schuiven. Scheelt alweer een keer koken.
Dit doe ik altijd met bodylotion. Smeren als ik net uit de douche stap en nog nat ben. Wachten tot het droogt en dan overig afdrogen.
@pastelzwart, you smart. Klinkt als een goede oplossing. Hopelijk blijft het zitten.
wat een kakdag. Moet nu voor drie uurtjes naar school maar heb echt nergens zin in. Blergh. Ben toe aan vakantie
Ja ik ook. Hoop dat alles goed gaat.
Ik krijg nog steeds een grote error van de vertaling van citroen in het Engels.
Ik voel me echt niet op mān gemak nu Zit al de hele tijd met een druk op mān borst
Is het puur fysiek, of ben je in een vervelende situatie? Probeer een beetje op je ademhaling te focussen.
Ik zit in ons nieuwe huis op het balkon in de zon. Zo chill ahhh.
Ik zit nu ergens waar ik me niet zo kan aarden. Ik probeer maar naar de radio te luisteren
Ik had echt veel te weinig salaris gekregen en na vier keer bellen weet ik eindelijk hoe het komt: ze hadden āper ongelukā mijn loonheffingskorting uitgezet hihi. Ik krijg het nu gelukkig ergens morgen gestort, het is echt een aardig bedrag.
Huh die teveel betaalde belasting kun je niet met terugwerkende kracht krijgen? Pas bij de aangifte van volgend jaar toch?
Ik betaal al twee maanden dubbel belasting omdat mijn manager incompetent is en die zegt steeds dat ik het niet terug kan krijgen via hen maar dat dat via de belastingdienst gaat.
Hallo, het heet Forum Feminarum. Niet Forum voor Democratie.
āIk ga echt niet naar ff hoorā plotseling in mei allemaal nieuwe leden wedden. Precies hoe het town bij die egf rel ging. Sorry maar toen we voor een nieuw forum gingen hadden we allemaal eisen (makkelijk fotos oploaden bijv) en daar is toen door @Nescio heel goed naar geluisterd. Mocht zij 75 euro nodig hebben denk ik dat we dat binnen no time met zn alle binnen hebben ( 0.25 pp waarschijnlijk hahaha)
Mochten er hier grumpy womantalkers meelezen. Een forum is een plek waar veel verschillende mensen met verschillende meningen zijn. En ja er izijn hier soms discussies maar echt niet meer dan op egf (genuanceerder zelfs dan op egf haha) Dus zet gewoon je trots opzij en kom hier gezellig mee kletsen jullie zijn van harte welkom.
En ondertussen heeft diolifestyle weer een update geplaatst in het āPromoot je blog of youtube kanaal topicā