Wat je even kwijt wilt #18

Als ze maar niet denken dat ze hier alles kunnen zeggen. Anders komt er straks bij 90% van de comments drama :fist_left:t2:

6 likes

Ik weet niet wie dit is maar deze meid is mn spirit animal

26 likes

Nahh ik vind het flauw, zo creëert men alleen maar een kloof die totaal onnodig is

22 likes

Ik ben dat niet he. Ik vind gewoon de zin “hoef je je in de toekomst niet zo aan te stellen” grappig

1 like

Waarschijnlijk praten we te weinig over de gebroeders Knol.

4 likes

Dicht bij de kathedraal in de buurt!

1 like

Het gaat me er niet om wie het is maar ik hoop dat de meiden op women talk zich welkom voelen om hier te komen forummen als ze willen maar daar helpt dit absoluut niet bij

19 likes

Wat verwachten zij dan? Dat elke discussie wordt uitgepraat met kanjerpetjes en sandwich-gelul ofzo? Daar zit toch niemand op te wachten. Ik heb in ieder geval geen behoefte aan een gestyleerd forum waar over álles geneuzeld wordt. Wil gewoon lekker ouwehoeren joeee

8 likes

Daar ben ik het mee eens! Er zijn wel wat forummers van daar die ik hier wil voor het complete egf gevoel.

3 likes

Wie zitten daar überhaupt nog dan?

1 like

Omg yes kanjer van de week. Met ipv een kerstmuts een kanjerpet op je avatar.

7 likes

Je zegt dat zij met haar berichtje onrust zal stoken en dat ze de vraag onderaan beter direct aan een mod moet stellen?

1 like

Nja ik mis hier de blog spam (grapje)

Melkisgoedvoorelk vond ik altijd grappig

2 likes

Ik vind het echt heel jammer om te zien dat WFT zo op sterven na dood is en had het graag anders gezien voor alle moeite die er in is gestoken, maar stiekem hoop ik ook wel dat er dan eindelijk een einde komt aan dat ‘forumbashen’. Ik vind het echt naar om te lezen hoe er soms over het andere forum gepraat wordt, beide kanten op.

21 likes

Op dit forum
5efd2db9226a1db710236f974e722677

23 likes

Anyhow ik ben een tantoe lekkere pasta saus aan het maken zal zo het recept delen

9 likes

Ze betalen me dat geld gewoon uit? Ik weet verder niet precies hoe of wat

Ik vind het soms ook wel eens vervelend dat ik niet ongenuanceerd kan posten, omdat ik ergens gefrustreerd over ben, omdat je dan bijna altijd commentaar krijgt (overigens is dat commentaar lang niet altijd onterecht, maar ik word er wel eens moe van dat door sommige forummers op alle slakken zout wordt gelegd, naar mijn mening gebeurt dat op WT minder). Terwijl hier over sommige zaken dan juist weer laatdunkend wordt gedaan en dat weinig gecorrigeerd wordt (concreet voorbeeld: het christelijk geloof).

Niet persoonlijk naar jou bedoeld, trouwens, maar omdat jij dit nu aanstipt.

6 likes

Ik weet het ook echt niet…

Denk dat dat meer in de algemeenheid werd bedoeld!

1 like