Wat je even kwijt wilt #18

Ja precies haha

1 like

Eerste kanjer van de week! :clap:t2::clap:t2:

kanjer

15 likes

ik mis echt wel veel mensen van egf hoor! niet perse missen in de zin van ’ :disappointed_relieved: i miss you’ maar meer zo van dat ze er gewoon niet meer zijn, echt heel veel niet meer. of onder een andere naam natuurlijk

antagonist,ou swimming pool ofzo? of hoe was die naam nou, madame plumeau, webshopbags

nou noem maar op. als je er over nadenkt zijn het er echt veel. hopelijk met iedereen alles oké. toch wel jaren samen op een forum rondgebracht :joy:

9 likes

I like all dit :point_up:t3:

5 likes

Ik dacht dat Madame Plumeau hier ook zat, maar we hebben drie madammekes maar geen plumeau!
@MadameMignon @Madam-Mikmak @anon25085977

3 likes

Nou mega chill! Misschien moet ik mijn managero incompento ook nog eens aan de tand voelen.

Ja ik hoop dat het lukt! Ik zou echt serieus boos worden ook als ze het niet zouden storten, want ik heb nu omgerekend het salaris van een 13jarige gestort gekregen :joy:

Oke hoi komt mn pasta saus recept.

Benodigdheden

Punt paprikas ( ik heb er zelf 3 gebruikt)
Tomaten ( toevallig ook 3)
Basilicum
Oregano
Knoflook ( ik heb 1 teentje gebruikt)
1 ui
1 pepertje
Olijf olie en zout en shit

Bereidings wijze:

Halveer de paprikas en de tomaten. Leg ze op een bakplaat besprenkel ze met olijf olie en zout.
Doe ze dan ongeveer 30 minuten in de oven op 200 graden. (Even in de gaten houden enzo) ondertussen
 pleur je dat uitje en het pepertje en de knoflook in een pan even aanfruiten HUTS. Haal de paprika en tomaat uit de oven snij het iets kleiner. Als je prut in de pan genoeg heeft aan lopen te fruiten doe je de tomaat en paprika er bij. Doe er klein handje basilicum bij en een beetje oregano. Dan pureer je de boel en tadaa pasta saus.

18 likes

Kloenie saus met een in elkaar gepaint etiket. Waar bij de bereiding staat “Gewoon ff door je pasta hutsen”.

Over huts gesproken trouwens. Vandaag kwamen er klanten in de winkel (oud stelletje hele grappige mensen) die zeiden " Ja we waren net bij de zara en we hebben de mensen daar onthutst" mijn reactie “HUTS”. T is een vloek.

7 likes

Prettyprettyprincesspastasaus

Ik zou hem kopen

5 likes

Misschien word ik wel de robert van de sausen

5 likes

Mijn ex heeft nieuws dat hij irl wil vertellen en ik ben zó benieuwd wat het is! In verwachting of verloofd, denk ik, ik weet niet wat er anders zo belangrijk is dat je het niet via een bericht kunt zeggen, maar ik wil weten wat het is, haha. Morgen
 Ik ben hier veel te nieuwsgierig voor.

Ik heb bijna seizoen 1 af van unforgettable. Ik ga nu maar eens de badkamer doen, douchen en boodschappen. Ik heb nog harder gefaald dan normaal met m’n to-do list hahah. Volgende keer toch maar weer gewoon opschrijvenđŸ€Ș

1 like

Heel Holland hutst!

6 likes

Nu al mn lieverlings programma

1 like

Ha, mijn zus en ik hebben zo’n goede invloed op elkaar. Via whatsapp het volgende gesprek;
Zij: Wat ga je eten? (Zij zou restje eten van gisteren)
Ik: Hetzelfde als gisteren (brood en groenten met hummus)
Zij: Ik heb nog altijd zin in friet
Ik: Is friet zonder snack, maar met tartaar en broccoli gebalanceerd?
Zij: Uhm, jawel toch
Ik: En voor mij friet met groenten en hummus?
Zij: Zeker!

Dus wij eten friet.

PATAT

Friet want Limburg.

9 likes

Beslis m’n avondeten

• Risotto (met kaas, groene asperges en erwtjes)
  • Verse ravioli (met kaas, groene asperges en erwtjes)

0 stemmers

Ik snap je dilemma, allebei lekker. :sob:

1 like

Verse ravioli met prettyprettypasta saus

2 likes

Ik heb nog geen potje in m’n brievenbus ontvangen hoor