Wat je even kwijt wilt #18

ok, ik heb er duidelijk geen verstand van.

1 like

Pff weet echt niet wat ik moet doen! Ineens een rekening van gas: 1800 eu bijbetalen (wonen met 3). Altijd geld terug gekregen of gewoon niets, maar dit ineens kan niet kloppen. Geen gaslek of iets mis met leidingen en als de meter ook nog naar behoren werkt, weet ik echt niet hoe verder. Het kƔn gewoon niet kloppen

Ah das shit zeg. Energie is wel sinds begin dit jaar veeeel duurder geworden, daar zijn ook kamervragen over gesteld. Maar of dat zoveel kan schelen, dat denk ik niet.
Ik weet niet of je zoā€™n verbruiks-app hebt, die je misschien iets kan vertellen over je verbruik?

Dat klinkt inderdaad wel extreem! Kun je ze bellen en vragen of het wel klopt?

Heb een afspraak gemaakt met de huisarts voor morgen omdat ik me de laatste tijd vaak duizelig/licht in mijn hoofd voel, en al de hele week last van hoofdpijn heb, maar mijn vader neemt echt niet serieus hierin, en het is zo vervelend.

Hij blijft ook maar zeggen dat ik er niet ziek uitzie voor zijn gevoel, en dat het vast komt door mijn eetpatroon (dat gewoon gezond is en waar ik niet eerder last van heb gehad) en dat mijn moeder en ik zo op de weegschaal leven en dat het vast daar door komt.

We hebben in mijn familie best wel veel problemen met bloeddruk enzo, dus ik maak me er wel zorgen over, maar dit gedrag helpt niet.

1 like

Ik zit op wibaut en hoorde het ook! Ik dacht al heh wie van de buren is een oude live video aan het afspelen haha. Misschien door de wind?

1 like

Met of zonder tanden :tired_face:

Ik heb voor de 5de keer een afspraak gemaakt (in 3 maanden tijd) voor mijn radiator in de keuken omdat hij geluid blijft maken. Ze hebben hem echt steeds ontlucht enz en de vorige keer zei hij dat het niet beter ging worden dan een suizend geluid continue maar inmiddels hoor ik ook weer water. Vinden jullie dat ik gelijk heb als ik vind dat ik een kachel moet kunnen hebben die geen lawaai maakt? Bij mijn buren enz kan het schijnbaar ook. Ik voel me wel een zeikwijf maar mweh dit is ook irritant.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

He bah was echt biiiijna thuis begint het te hagelen . En wie zat dr op dr fietsjeā€¦

Ja 100%. Mijn buren hebben dus een leiding die het geluid van een fluitketel maakt en het is echt heel hinderlijk, ik hoor het door de muur heen. Dus ik kan me voorstellen dat jij het ook vervelend vindt dat je kachel continu geluid maakt.

1 like

Ik weet niet beter dan dat kachels geluid maken?

4 likes

Wie had laatst nou dat superharde piepgeluid in haar kamer? Was dat ook een verwarmingsbuis of zo? Hoe is dat afgelopen? @Skadi was jij dat?

Nee dan is het over. Het zit echt in de radiator.

Ja kloptā€¦ Nog steeds niet opgelost helaas :sob:

Als je water hoort stromen door je radiator moet je hem ontluchten. Maar dat is hier al meerdere keren gedaan.

O wat balen. Succes daarmee dan, en jij ook @Fenayi.

1 like

Ik heb echt zoveel spierpijn dat ik al 2 dagen waggelend op slakkentempo rondloop. :sob:

Ik ga zo uiteten met een vriendin en ik heb er zooveeel zin in. En ik heb bijna vakantie :grin:

2 likes

Hahahahahahaha kak nou loop ik weer hardop lachend door mn huis vanwege het piemeltje verhaal. Die blijft zo grappig

2 likes

My vibe!

1 like