Wat je even kwijt wilt #18

Niet opgeven, alsjeblieft. Misschien is er wel iemand bij wie je je wel op je gemak voelt en waarbij je het gevoel krijgt dat je wel vooruit komt. Ook al lijkt het nu misschien niet zo. Ik weet hoe lastig het is.

4 likes

Ik ben eerlijk tegen haar geweest en ze vindt het helemaal prima!! Top, want ik ben echt kapot

3 likes

Ik had dit van de week gekocht en heb het nu in de pan gegooid en toen zag ik dat hij over de datum is. Hij was tot 9-2018 houdbaar. Ik heb net geproefd en hij smaakt niet raar, er zit sowieso niet echt smaak aan heb ik het idee maar goed. Kan ik dit nog eten of niet?

• Ja dat kan prima
  • Nee liever niet

0 stemmers

@anon39978576 ik heb vandaag spekkoek gegeten maar ik vond het echt goor haha

Wat slecht dat het dan nog verkocht wordt?

1 like

Wat een gezeik over die blackout van Rutte
Kan toch gewoon gebeuren
Mensen doe toch niet zo moeilijk

8 likes

Je kan zelfs dingen uit de Tweede Weereldoorlog eten!

3 likes

Dit is toch een kruidenpasta ofzo? Dat is echt tot het einde der tijden houdbaar.

2 likes

Ik heb geen idee wie dit is.

1 like

Ja er schijnt (schijnen?) kruiden in te zitten. Twee van de drie pepertjes zijn ingekleurd maar er zit echt amper smaak aan :woman_shrugging:t3: In ieder geval geen bedorven smaak haha

1 like

Hahah dat ligt aan het product dan, niet aan de houdbaarheidsdatum :smile:

1 like

Heb je z’n handtekening gevraagd? :heart_eyes:

Zegt me nog niks :stuck_out_tongue: maar heb hem gegoogled, ben helemaal op de hoogte nu.

Ik heb de laatste tijd zo vaak jeuk aan mijn wenkbrauw. Vooral als ik het warm heb/heb gezweet (net zoals op mijn kop). Heel irritant als je je wenkbrauwen hebt bijgewerkt :S

2 likes

Lekker sushi besteld op het stembureau voor in mijn pauze :star_struck:

14 likes

Soms denk ik wel eens als ik in een bui zit van ‘ik wil nog zoveel weten/studeren’; nou ik kan toch ook gewoon zelf wetenschappelijke artikelen gaan lezen en mezelf iets bijbrengen? Maar hoeveel daar van komt in de praktijk mag jij raden :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik snap je wel. Mijn opleiding was zo algemeen dat ik niet echt iets heel goed weet. Voor het laatst wist ik niet eens meer waar de Europese Unie uit bestond. Dat heb ik drie jaar gestudeerd!
En dan komen vriendinnen die dingen over het brein leren…

1 like

Ik houd dus van bootcamp he, maar zouden jullie dat in je eentje buiten doen? :stuck_out_tongue: In een stedelijke omgeving?
Bij mijn ouders (dorp) deed ik wel zoiets, over bankjes springen en trap op en trap af en dat 10x en ‘spelenderwijs’ sporten, maar in de stad zie ik mezelf dat echt niet in mijn eentje doen. Stom eigenlijk. Voel me niet ongemakkelijk qua in de buitenlucht sporten of voor mijn lichaam of weet ik het, maar het ziet er zo streberig en daarom stom uit ofzo, dat in je eentje doen.

Ik ging net sinds jaren weer fietsen: 25 min (volgens Google maps 18) + een brug = bezweet en zure benen :sweat_smile: mn conditie is echt te slecht voor woorden

2 likes

Gewoon doen. Ik deed het vaak op voetbal veldjes of speelplaatsen omdat daar vaak bankjes zijn en wat ruimte. Waren best veel mensen die dat deden.

1 like