Yay voor de vrouwentafel bij DWDD.
Zou dan beginnen met een handboek inleiding in x. En qua geneeskunde ofzo kun je natuurlijk niet alle artikelen zomaar lezen, maar bij sociale studies was bij mij geen verschil in niveau van artikelen uit jaar 1 of de master. Met een handboek erbij wordt het al makkelijker lezen.
Ik heb ook wel eens gedacht om literatuurlijsten van universiteiten er dan bij te zoeken. Het is bij plannen gebleven
Met dit in mijn hoofd zal ik wel meer dankbaar gaan studeren deze week. Zou het ook zo gek vinden als dat voorbij is! Als je erin zit denk je vaker blegg moet dit, maar straks is het niet echt meer op deze manier nieuwe informatie tot me nemen en denk dat ik het toch wel ga missen.
Mijn date wil misschien fvd stemmen! Iemand artikel die ik naar hem kan sturen waaruit duidelijk blijkt wat voor misselijke vent het is? Ik kan het niet vinden;(.
Idd. Zou ideaal zijn, heb geen idee wat ik nou echt kan of weet. Ben de Henk Krol versie van de klok en de klepel.
@Eddie bij mij is het net als bij jou gebaseerd op mijn eigen ervaring en mening, zit weinig kennis bij Haha, gebruik Mn hersenen al jaren in minimale modus.
De jongen waar ik nét dacht overheen te zijn heeft een foto naar me gestuurd dat hij PvDD heeft gestemd en gvd waarom zijn we niet getrouwd
Edit: ik vind het dus vooral leuk omdat het dus echt een grote, stoere gast is en ik het niet had verwacht haha
Ik heb vandaag nog niet bijgelezen dus weet niet of hier op gereageerd is, maar: ik vraag me ook af bij wat voor mensen dit zo diep zit. Uiteindelijk kwam het merendeel toch van egf, waarom zitten sommige mensen bijna een jaar na dato nog steeds zo te fitten op elkaar? đ€·Waar gaat het nou eigenlijk over? Dit gaat beide kanten op inderdaad
Een vriendin van mij heeft zoooo iets doms gedaan! Ik wil haar echt gewoon bitchslappen, ook al weet ik dat zij zelf mag bepalen wat ze met haar leven doet.
Zo lekker lopen klagen hier, maar ik heb zoân vet haar maar ik ga morgenavond sporten dus wil het eigenlijk niet nu voor âniksâ wassen want morgen wordt het weer nat van het zweet. Maar het jeukt nu al dus nog een dag dit doorstaan wordt afzien mehh. Viessss.
Hahaha nee thank god. Zou hier echt willen vertellen want mn vriend zegt dat ik me aanstel maar is echt te herkenbaar. Ben echt over de zeik en verdietig
Soms heb ik echt een error in mn hoofd tijdens het auto rijden. Dan denk ik wowww echt bizar dat ik hier gewoon zomaar mag rijden met dit grote apparaat zonder rails ofzo (zoals die autootjes in de efteling zeg maar). En dat ik dan gewoon zomaar aan het stuur zou kunnen trekken en een weiland in kan rijden als ik daar zin in heb.
Ik heb net wijn gedronken en veel borrelhapjes gegeten. Nu ben ik thuis en twijfel ik of ik nog mn avondeten moet maken of niet. Heb niet echt honger, maar een wat groente binnen krijgen zou op zich geen slecht idee zijnâŠ
Ik heb van die voetjes aan waarbij je voeten na een week als een idioot gaan vervellen.
Heb er nu al zin in.
Ik heb gister Halo Top ijs gegeten (best veel ). Heb de hele week al buikpijn, maar sinds het eten van het ijs is het volgens mij nog erger geworden. Iemand dit ook weleens gehad door het eten van dit ijs?
Ja er zitten inderdaad heel veel zoetstoffen in. Heb dat wel vaker ook na het eten van zoetstoffen, maar nooit zo erg als nu zeg maar. Dus ik was wel benieuwd of anderen dit herkenden
Schijnt dat sommigen er echt heel erg last van krijgen
Droogshampoo
Niet van dat specifieke ijs, maar wel in het algemeen van ijs. Krijg 9 van de 10 keer buikpijn erna, helemaal van roomijs. Gelukkig houd ik niet zo van ijs dus eet het nooit.
Ik ben net terug van het stemmen. En ik twijfel nu gewoon of ik bij de waterschappen het goede hokje heb ingevuld. Super stom. Gelukkig weet ik wel 100% zeker dat ik de provinciale goed heb ingevuld.
Ik heb mijn studie bijna af, maar ik heb niet het gevoel dat ik heel erg bepaalde dingen tot in de diepte weet. Als ik bijvoorbeeld mensen in mn omgeving een interessant onderzoek of onderwerp wil uitleggen dan ontdek ik dat ik eigenlijk maar 60% heb onthouden of nog snap, terwijl het me dan wel heel erg boeide:P