Wat je even kwijt wilt #18

Ik heb gereageerd op een appartement en ik woon er al in mijn hoofd.

Maar nu reageert de makelaar niet voor het maken van een afspraak. En ik vertrek vrijdagochtend naar Barcelona tm maandag. Denk erover om mijn moeder gewoon te laten bezichtigen want het is vanbinnen allemaal gloednieuw dus kan niet veel mis zijn lijkt me.

4 likes

Ja het ergert me dan, omdat het dan een onderdeel was dat ik wel heel boeiend vond en dan blijk je toch maar een half verhaal te kunnen vertellen. Ook als er dan lastige vragen komen waar je geen antwoord op hebt. Veel van mijn kennis verwaterd ook helaas. Tijd terug waren die universiteit van nederland of crash course filmpjes op youtube trouwens wel leuk om wat algemene kennis op te doen van onderwerpen waar je weinig vanaf weet!

1 like

Houd me aan een soort haarregime waarbij ik dat niet kan gebruiken maar anders was het een goeie maar dan had ik wel alsnog jeuk gehad ;p misschien toch m’n kop maar ff onder de kraan houden. Ga erover nadenken :’)

1 like

Herkenbaar, ben al 15 jaar aan het zoeken naar de juiste klik met hulpverleners.
Nu sinds 2 jaar een goed team, vinden ze dat ik moet overstappen naar een ander team. Weer opnieuw beginnen met nieuwe mensen aargh

Dit dus :disappointed_relieved:

1 like

Ik ga stemmen tellen!! Spannend!

4 likes

Pffff dat is wel echt enorm kut. Weet ook niet zo goed wat te zeggen (want denk dat het bij mij dan nog wel mee valt…) maar hoop echt voor je dat je snel iemand/een ander team vindt waar je goed zit! Sterkte!

1 like

Net mijn zoontje zijn luier aan het verwisselen, hij had gepoept ( sorry voor de tmi)
Maar er zat ook wat anders raars in… een soort schuim ofzo.

Ik mijn vriend roepen, dacht van wat is dát nou…
Ik er zelfs in prikken ( jaja) en het was gewoon gel.

Dus vriend en ik al bang dat hij wat vreemds had opgegeten, ik was best al in paniek.

Zegt ie ineens: is het niet de binnenkant van de luier?
Ik kijken, ja dus… :roll_eyes:

Schijnbaar zit er een soort gel in een luier, wat er door een scheur uitkwam en boven zijn poep lag :expressionless:

Kind is 2,5… heb dit nog nooit gezien pfft

4 likes

Haha toen ik nog bij de XL werkte zag ik hem ook zo vaak! Guusje trouwens ook.

1 like

Ik ben afgestudeerd vormgeefster, doe er al jaren niets meer mee, maar nu ik een keer iets simpels moet maken lukt het niet. Ben het gewoon verleerd ofzo.

:heart::heart:

Vanmiddag in mijn pauze vroeg ik aan een (vrouwelijke) collega wat ze ging stemmen. Ze zei: “FvD, Thierry Baudet.” Toen vertelde ik over zijn uitspraken die hij heeft gedaan over vrouwen en ze zei: “Oh echt?!”
Toen vroeg ik aan een andere collega wat ze ging stemmen en ze zei: “PVV want ik vind dat de grenzen dicht moeten.”

En toen had ik zoiets van: “Laat maar hangen.”

13 likes

ik heb nog nooit in mijn leven zo vaak het woord krabbenmand voorbij zien komen als hier in twee/drie weken tijd haha hoe dan jongens waar komt het toch vandaan ineens

1 like

GADVER ik ging plaatjes googelen

Ik wil het ook weten maar nu durf ik niet te googlen.

Werden er nog meer mensen automatisch uitgelogd net?

Ring met poep, romantisch hoor :joy:

Oh shit de enige die nee zegt. :joy: maar nee daar wil ik echt nog een tijd mee wachten, hele andere prioriteiten nu.

5 likes

Hahaha true

Hij kan ook J een romper Aangeven met daarop: “mama wil je met papa trouwen”?:joy: