Wat je even kwijt wilt #18

Beetje spuit 11 maar ben aan 't bijlezen: zou het wel sneu vinden als wtf stopt, volgens mij zit/zat er echt veel tijd en moeite in, maar ook wel begrijpelijk. Ik heb het daar zelf 5 maanden volgehouden maar was gewoon niet hetzelfde, zo rustig vooral. Maar ondanks die “pauze” voelt dit meer als “de voortzetting van”, dus ik ben blij alsnog hierheen te zijn gegaan

1 like

Ik snap de grap ook niet, ben benieuwd?

2 likes

Overheen fietsen. Sws middelbare mannen op een amateur club so sad.

4 likes

En @grace, na een laatste check bleek dat mijn huisgenoot de meter verkeerd heeft afgelezen. Pfiew. En zo dom haha

8 likes

Ja zo ver kom ik ook maar daar zou ik ook niet om lachen haha

1 like

Palletkachels zijn tegenwoordig erg hip, is anders dan een houtkachel met het spul wat er in gaat enzo. Maar misschien ben ik er teveel mee bezig geweest de laatste tijd :sweat_smile:

3 likes

Oh, ik zie net dat het pellet kachel is. OK, ik moet toegeven dat ik zelf mijn grap ook niet leuk meer vind.

6 likes

Ah toch wel haha dacht al pallet kachel is toch iets. Ik vind hem wel grappig.


De vlees vervangers zijm 25% korting bij de aldi. Lof de falaffel

1 like

Oh haha als je weet dat een pelletkachel een ding is dan vind ik het wel grappig. Maar denk dat weinig mensen het kennen idd.

1 like

Ik vind het echt donders vervelend dat ik een aantal Britse vrienden heb die ontzettend profiteren van de EU maar alsnog voor de Brexit zijn. Zie ze wel huilen als ze over een paar jaar 5x zoveel collegegeld gaan betalen hier joe.

6 likes

M’n auto maakt echt een hard geluid de laatste tijd, vooral als ik rond de 80 km/u rij, net of schakelen naar de 5 wel lukt maar het niet werkt en de toeren op blijven lopen (kan ik niet zien, geen toerenteller). Er brandt geen lampje, er is geen rook … en wil deze auto dus binnenkort inruilen bij de garage waar ie vandaan komt, heb hem pas 2,5 maand maar moest hem eigenlijk noodgewongen kopen toen. En nu wil ik hem dus niet laten checken want ik heb dan wss weer de pech dat ie niks meer waard is ofzo. En ik heb gewoon echt effe niet het geld om weer het volledige te betalen voor een andere.

Internet maakt me ook niet wijzer. Hoop maar dat het geen kwaad kan

Klinkt als iets met je versnellingsbak of je 5e versnelling die kapot aan het gaan is.
Ik heb het allebei gehad, uiteindelijk nog maanden met 4 versnellingen doorgereden maar dat gaat natuurlijk niet werken als jij je auto nog wil inwisselen.

Bij mij ging die heel snel na dat gekke geluid in de 5, dat hij helemaal niet meer in de 5e wilde en er meteen uit schoot (met heeeeele harde rare geluiden)

Ik hoop het niet voor je.
Kan je op heel korte termijn terug naar de garage en heb je miss nog garantie?

Succes, ik weet hoe kut het is allemaal met die auto’s die stuk gaan :frowning:

Wooo en nu?

Ja ik heb echt zo’n pech volgens mij …
Nee het zijn auto’s van circa 1000 euro, oud en tweedehands, verkocht zonder garantie. Die man is wel schappelijk, heeft na twee weken ook een schokbreker vervangen, maar ja hij kan niet aan de gang blijven. Moet ook verdienen natuurlijk.

Ik wil binnen twee weken wel eigenlijk gaan kijken & ruilen. Wel lullig als ik dan niets zeg natuurlijk maar ja. Dit zou de tweede auto in 10 maanden zijn die ik daar koop die stuk gaat. M’n ouders kopen al jaren en nooit wat mis. Geld groeit mij ook niet op de rug :sob:

Iets over dat we meer informatie dan ooit tot onze beschikking hebben, maar kunnen we door de bomen het bos nog zien?

1 like

Ik kan vanavond niet naar mijn diplomering omdat ik ziek ben :weary:. Kak.

1 like

Idd niks die lui aantrekken @Prikkelbaar. Oprechte vraag naar jou: hoezo is het sad als je als middelbare man bij een amateurclub voetbalt? Of was het een grap en is mijn sarcasme niet zo advanced als ik hoop haha

Zoo kut :frowning:

De tip die ik toen kreeg trouwens is mijn auto te verkopen aan wijkopenauto’s.nl. Zij schijnen niet altijd een testrondje te doen en hem in de 5e versnelling te zetten dus dan krijg je er (relatief) meer geld voor en dat voelt toch wat minder alsof je iemand oplicht dan als je hem nu via marktplaats aan een omaatje verkoopt en niks vertelt :wink:
En mochten ze bij die zaak er wel achter komen dan verkoop je hem niet, is helemaal vrijblijvend zo’n taxatie.

Nja niet allemaal hoor haha. Maar dat soort typetjes dat andere mensen uitscheld en meer in de kantine zit dan voetbalt. Dat beeld heb ik bij 40+ers die voetballen. Ja ze zijn vast niet allemaal zo hoor maar diegene die @Prikkelbaar zomaar uitschelden wel.

1 like

Ooh op die fiets. Misschien komt het doordat fanatiek voetbalsupporters vaak ook aan dat signalement voldoen haha

1 like