Wil je het wel nog oppakken? Groetjes een mede vormgeefster
Ik heb weet ik niet omdat ik wel wil trouwen maar nu echt nog niet! En 6 jaar verloofd zijn vind ik stom.
Hm geen idee, heb nu ook een creatief beroep dus ben er niet helemaaaaal uit, maar vind het nog wel altijd leuk. Vraag me niet om een simpele uitnodiging te maken, want ben er 3 dagen mee bezig en moet helemaal perfect zijn hoor. Werk jij voor jezelf of voor een baas?
Waar zal ik eens een chill ontbijt scoren morgen langs de A2? Ik hou van zoet
Wat doe je nu dan? Ja werk voor een baas, een heel tof bedrijf. Ik maak dagelijks uitnodigingen haha!
FvD zo groot in Zuid-Holland Echt damn. Ik kan me dat dan ook zo aantrekken hè, de teleurstelling in mijn medemens. Zo veel zetels nu naar partijen die ik echt verschrikkelijk vind bleggg
Laat de tv maar ff uit dan
Mijn hart huilt elke keer als ik een stem van FvD tel
10 in Zuid-Holland!!!
Mn telefoon is ermee gestopt. Niet omdat die gevallen is ofzo, neee hij geeft ineens een foutmelding. vanavond de hele avond met vrienden m aan de praat proberen te krijgen… niet gelukt. doet me verdomme meer met me dan ik had verwacht, ook omdat ik hem nodig heb voor me werk. heb ook geen reserve telefoon.
vind mezelf even heel zielig nu
Is het volle maan ofzo
Kan niet slapen
Ja is het!
Explains a lot!!! Ik heb echt een superonrustig gevoel. Ik slaap in een hotel met 24h sportfaciliteiten en ik zit al drie uur te twijfelen of ik zal spinnen (Zo heet dat fietsen, toch? Ik fitness niet!) om het van me af te krijgen, maar natuurlijk is mijn telefoon nu bijna leeg waardoor ik moet wachten tot het wat opgeladen is om überhaupt de kamer uit te gaan. En morgenochtend om 7 uur op. Aaarghhh!
Ja ik herkende het onrustige gevoel al
Echt zo shitt maan doe eens
Tot vorige maand was ik ten minste altijd ongesteld met volle maan waardoor ik dat de schuld kon geven, maar nu ik met mijn stomme pil ben gestopt is mijn hele cyclus verstoord en heb ik nog meer onrustmomenten in de maand, I guess.
Ik hoop dat jij snel fijn en rustig kunt slapen.
Ahh vervelend he!
Ik ook voor jou!!
Ah nee wat vervelend
Ik ga zo naar bed en ben nu al bang haha
Wel fijn als je een leuke match op Tinder hebt en je vraagt wat ie gestemd heeft en je krijgt meteen GL als antwoord
alleen voor het belastingvoordeel maar gaat gebeuren