Ik had een rare droom. Ik een talenstudie heb gedaan en droomde ik dat ik een tweede master wilde gaan doen. Om die reden besloot ik om naar mijn oude universiteit te gaan waar ik mijn bachelor had behaald. Daar hadden ze in die talenmaster het vak meetkunde gestopt en toen besloot ik daar maar een kijkje te nemen. Kwam ik terecht een een hele grote zaal met tafeltjes zo neergezet alsof je een dinershow bijwoont en allemaal casio-calculators? Het was de eerste collegebijeenkomst en de docent was eigenlijk een gepromoveerd gitaarleraar die bijkluste als docent meetkunde en een foto van zichzelf liet zien toen ie nog blauw haar had? Ik had alleen oog voor de knappe docent en had geen rekenmachine bij mij. Ondertussen vroegen allerlei studenten uit de master wie ik was want ze hadden mij nog niet gezien en er lag stokbrood met kruidenboter op tafel.
Heb de bestelling maandag gedaan, dus dan zijn ze flink laat als ze nu nog een mailtje gaan sturen. Het probleem is ook dat ik het bij een afhaalpunt heb laten bezorgen, dus ik heb geen idee of het daar dan bezorgd is of niet, omdat ik geen mail krijg.
Nette spijkerbroek met zwart colbertje en evt net zwart shirt.
Ow zoān begrafenis. In dat geval maakt het niet uit wat je aanhebt zolang het zwart is. Heb je nette zwarte schoenen?
Ik ben gisteren naar de thermen in Soesterberg geweest (was superchill jongens, aanrader) en op de terugweg zat ik met een jongen van mān middelbare school in de coupĆ©, maar ik had echt geen zin om met hem te praten dus ik heb steeds superonderuitgezakt gezeten, met mān gezicht half in mijn sjaal, en gedaan alsof ik sliep. :ā)
Eventjes een lang verhaal. Je hoeft het niet te lezen, ik hoop dat het voor mezelf al wat oplucht om het gewoon neer te schrijven.
Wij zijn momenteel bezig met een renovatie van ons huis, we blijven er wonen op de bovenste verdieping. Ik, mijn vriend en ons zoontje van 1 jaar. Ons zoontje slapat nog steeds niet door dus beland bij ons in bed 's nachts en hierdoor hebben wij nooit een ononderbroken nacht en worden dus steeds gewekt.
Mijn vader is (was) zelfstandig aannemer. En wij hadden hem gevraagd om de aanpassingen te doen die nodig zijn om de nieuwe ramen te plaatsen. Hij had ons gezegd dit te doen. Vorige maand heeft hij een operatie gehad, waar hij iets meer last van heeft gehad dan gedacht. Ik heb hem toen gevraagd" Zal het lukken om die werken te doen?" Hij heeft me toen verzekerd dat het zou lukken of dat hij wel iemand zou vinden die het kon doen.
Maandag worden de nieuwe ramen geplaatst. En mijn vader is sinds gisteren gestart. Hij is volgens mij nog niet volledig gerecupereerd. Vandaag en morgen is mijn vriend thuis om te helpen. Maar het is echt veel werk en we denken dat hij niet op tijd klaar zal zijn.
Hierdoor heeft mijn vriend heel veel stress. Ik natuurlijk ook. En daarboven voel ik me schuldig omdat het mijn vader is en ik voel me ook schuldig naar mijn vader dat we dit van hem verlangen ook al is hij niet in topconditie.
Maar ik weet even niet wat we moetne doen?
Die ramen zijn megaduur⦠Zit er even doorheen, zit hier te huilen op mijn werk en ga nu naar het toilet lopen om dit te verbergen.
Heb je een account? Want ik kreeg zelf geen mail dat mijn bestelling verzonden was. Het stond alleen in de app.
Oh wauw, dat ik hier niet zelf aan dacht 
Mijn bestelling is gewoon verzonden. Scheelt weer een telefoontje haha. Bedankt voor de tip.
slik
Yaaay gelukkig! Nou hopelijk heb je het snel binnen en bevalt de kleding
omaās zijn de beste⦠Ik hield ook van mijn oma, maar toch deed ik veel dingen in haar ogen niet goed.
Toen ze erg ziek werd en in het ziekenhuis lag ging ik na school naar haar toe. En ze zei, āje bent een fijne meidā paar dagen later overleed ze⦠(snif moet weer huilen, zelfs na 25 jaar)
Er zit een wimper in mijn oog
Ik heb ergens nog een handtekening van hem liggen, was eens in Oostende aan het eten toen hij binnenkwam en aan iedereen gesigneerde fotoās van zichzelf ging uitdelen
Als ik de foto vind mag je hem hebben 
Ik heb net met een tandenborstel en een stuk zeep al mijn schoenzolen gepoetst. Nu zien ze er weer fancy uit en ben ik blij! 
Bellen met het bedrijf die de ramen plaatst en vragen of die een weekje later kunnen komen? Als jij op tijd contact opneemt is er in overleg vaak veel mogelijk.
Vraagje. Ik heb ooit mijn live/Gmail account gebruikt voor een oudere collega zodat ze ergens kon inloggen. Dit is jaren geleden.
Nu sinds een paar weken/maanden is haar naam gekoppeld aan mijn account. Dus je ziet nu haar naam als ik gemaild wordt.
Hoe kan ik dit veranderen? Ik heb al ingelogd bij Microsoft waar live nu ondervalt maar daar zie je alleen mijn eigen naamš§
Ja dit lijkt me ook de enigste oplossing. Maar ik ben ergens heel bang dat het niet kan verplaatst worden ( want zij hebben vast een vrij strikte planning) of dat het dan naar veel later wordt verplaatst. maar zonder te bellen weet ik het natuurlijk niet⦠( duidelijk dat ik die struisvogelpolitiek en uitstelgedrag mee heb van mijn pa, zoān spiegel)
Ik ben gisteren om half 8 in bed gaan liggen. Ik had zoveel last van die EMDR sessie. Helaas is het nu nog niet helemaal weg. Maar gelukkig wel voor een groot deel.
Begrijp ik goed hoor, maar gewoon even bellen. Als het toch niet kan, dan kun je altijd noch stressen 

Vandaag dan lekker rustig aan blijven doen.