Wat je even kwijt wilt #18

Het is dat jezelf opereren niet kan, anders haalde ik vannacht nog m’n gehele voortplantingsorganen eruit. Ik wil toch geen kinderen en ik kan gewoon de klok er op gelijk zetten dat ik rond die ovulatie 3/4 nachten achter elkaar wakker word kermend van de pijn. Nu is dus weer zo’n nacht (nacht 2) maar ben het zoo zat… :neutral_face:

Fucking haaaaat FvD maar vond dit toen ik ging googlen

1 like

Dit dacht ik ook toen ik het zag. Waar gaat het heen :sob:

Ok wat wonen wij in een KUTland. Fucking xenofobe en vrouwenhatende klojo’s hier, gadverdamme

3 likes

Ik heb voor het eerst sinds 3 jaar? Of nog langer weer Stan Smiths aan. Snap niet dat ik hier veel op heb gelopen want het loopt nergens naar.

Maar maar maar Rutte vindt dit juist een ontzetten gaaf land! :thumbsup:

1 like

Ik zou ja zeggen, maar dan eeuwig verloofd willen blijven. Trouwen zegt me niets!

Ik heb dus 12 leerlingen … en als gymdocent kan je daar dus zo goed als niks mee :pleading_face:

1 like

Basketbal? Volleybal?

Ze zijn nu in teams 6:6 aan het voetballen. Muziek aan en gaan. Zometeen gaan we door met op 3 velden 2:2 badminton, zelfde teams en dan hebben uiteindelijk 1 team winnaar.
Daarna nog ff trefbal spelletje óf voetvolley als ze dat liever willen. Helemaal prima. Hierna ben ik alweer klaar met werken

5 likes

Voetvolley, haha wat vond ik trefbal altijd kut.

Haha meeste meiden vinden dat niet echt tof indd :see_no_evil:

1 like

Er is een mega storing op mijn werk en nu kunnen we niks doen dus nu kan ik serie kijken :blush:

9 likes

Heb gister sinds tijden weer leuke kleding gekocht en kan niet wachten op mooi weer

1 like

Er heeft een aardbeving plaatsgevonden in ons politiek landschap, maar ik heb vanochtend een wimper afgeknipt en dat vond ik ook vrij heftig.

24 likes

Had deze week een bestelling bij h&m geplaatst, nooit een mailtje gehad, maar het geld is wel van mijn rekening. Iemand ervaring met de klantenservice van h&m?

Heeft er iemand toevallig een spotify family account waar ik tegen betaling bij mag? :blush:

Ik ga zo voor het eerst sinds lange tijd weer sporten en ik voel me gewoon soort van zenuwachtig. Echt irritant.

Ik kreeg laatst de mail ook zoveel uur later.
Had de bestelling wel in 2 dagen.

Ik had een rare droom. Ik een talenstudie heb gedaan en droomde ik dat ik een tweede master wilde gaan doen. Om die reden besloot ik om naar mijn oude universiteit te gaan waar ik mijn bachelor had behaald. Daar hadden ze in die talenmaster het vak meetkunde gestopt en toen besloot ik daar maar een kijkje te nemen. Kwam ik terecht een een hele grote zaal met tafeltjes zo neergezet alsof je een dinershow bijwoont en allemaal casio-calculators? Het was de eerste collegebijeenkomst en de docent was eigenlijk een gepromoveerd gitaarleraar die bijkluste als docent meetkunde en een foto van zichzelf liet zien toen ie nog blauw haar had? Ik had alleen oog voor de knappe docent en had geen rekenmachine bij mij. Ondertussen vroegen allerlei studenten uit de master wie ik was want ze hadden mij nog niet gezien en er lag stokbrood met kruidenboter op tafel.

4 likes