Wat je even kwijt wilt #18

Klimaatbeheersing is een hoax!!1!!
Veel plezier in Porto!

7 likes

Omg vandaag moet ik een dienstreis maken met een auto van mijn bedrijf. Dit gebeurde om 6.10 uur vanochtend:

2 likes

Ik werd in een hele rare situatie gezet en daarop beoordeeld. Dit was geheel onverwachts en ik zei dat ik dit niet netjes vond en dat ik in de ā€œnormaleā€ situatie al inleestijd en dergelijke had gehad. Het was echt vreselijk. En ik heb benadrukt hoe onzinnig en ongemakkelijk het was. Ik kreeg daarna een excuses en dat het wellicht toch niet zo verstandig was. Ja wat heb ik er er nog aan.

Ik ben gisterenavond tegen een verkeersbord gelopen en heb nu een blauwe plek op m’n schouder, kan er ook niet echt op liggen. Living the lomp life

4 likes

Hartje is geen like, maar een jeetje ik voel je stress…

Is er een reserve sleutel?

1 like

Ik moest net bijna huilen omdat ik de klep van de stofzuiger niet openkreeg :face_with_raised_eyebrow: maar daarna werd ik ongesteld en toen snapte ik mezelf weer.

10 likes

Ik ben ineens onwijs opgeblazen (en ongesteld, ben ik nu ook een maankoningin?) en ik heb mn strakste jurkje aan. :upside_down_face:

1 like

Zo de ongesteldheidsclub is groot. Ben helaas ook present.

2 likes

Ik heb dat wel

Ik ben net gedumpt en ik voel me zo kut. We hadden vandaag afgesproken dus hij kwam naar mijn woonplaats. Had iets besteld ook in een winkel dat hij wou ophalen. Terwijl we richting stad liepen, zei hi dat hij meer vriendschapgevoelens heeft en dat misschien het verliefde nog terugkomt. Dat was klap 1. Toen kreeg hij het idee om die winkel te bellen over z’n bestelling: blijkt dat die winkel z’n bestelling in een vestiging in een andere stad heeft liggen. Dus hij zegt jo ik ga daarheen, sorry kort bezoek. Kom een andere keer weer terug. Ben ook nog zo dom geweest om mee te lopen naar station met hem. Vraag me echt af waarom het zo moet. Vooral omdat het aan het begin zo goed ging. Begin me echt af te vragen waarom ik uiteindelijk nooit goed genoeg ben. Ben verdomme 28 en nog nooit een relatie gehad. Wat is er dan mis met me?

Sorry, lang verhaal. Geen zin om vriendinnen te bellen of whatever.

Huh maar het origineel heb je toch ook gekregen? Dan kan je daar toch gewoon een kopie van maken? Als er om een kopie van mijn diploma wordt gevraagd dan scan ik mijn originele diploma en stuur ik die op.

1 like

Wauw wat raar. Misschien kan je meeposten in het het leed dat daten heet topic?

Waarom in een date topic? Ze had een relatie toch?

@Jay ik herken je gevoel nooit goed genoeg te zijn voor iemand. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!

1 like

Ik ben op vakantie in babyboom paradise en ik zag net twaalf vrouwen langslopen met Desigual tassen vol nieuwe aankopen. :rofl:

6 likes

Er staat toch onder ā€˜ik heb nog nooit een relatie gehad’?

@Mhysa omg ik zit nu ook te huilen omdat ik mijn oma zo mis!

Ik heb altijd maar 1 oma gehad (opa’s en andere oma waren al overleden voordat ik werd geboren) en ze is er al 10 jaar niet meer, maar ze was de beste en liefste oma ooit. Toen ze net was overleden dacht ik ook vaak een seconde lang dat ik haar zag lopen, maar dan bleek dat ook een andere oma te zijn

3 likes

Ik heb gefietst met mijn baby <3 (niet mijn eigen baby maar jullie snappen me vast). Keek serieus al een jaar of 8 uit naar fietsen met een baby :’) Was zo leuk! (en ik kwam bezweet thuis, had ff 5 km gefietst in 20 minuten, met een baby voorop dus:p)
Ik vond hem alleen niet echt heel netjes in het stoeltje zitten, hij zakte een beetje opzij en die riempjes sloegen nergens op. En ik denk nu helemaal zeker te weten dat ik mijn eigen kind(eren) een helm laat dragen op de fiets. Die kwetsbare hoofdjes!

5 likes

Oh, je hebt gelijk! Error in mijn hoofd, haha. Excuus!

1 like

Zo leuk! Ik fiets niet met mijn oppaskind maar lijkt me echt heel leuk om te doen en wandel wel veel met bem. Ik hoop ook altijd dat mensen denken dat het mijn kind is.

(Ik wil denk ik niets eens kinderen.)

2 likes

Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden. Meld me even aan haha.