Wat je even kwijt wilt #18

Ik ga je PM’en!

Hier alleen maar vermiste katten en oproepen voor klusjesmannen. Saaaai.

en @coffeebreaks, nee en nee!
Ik heb ben er achter gekomen dat het ijzeren stuk wel in het contact kon en dat als ik het zwarte stuk er tegenaan hield ik de sleutel net genoeg kon omdraaien om te starten. Helaas dus geen koffie of ontbijt vanochtend onderweg voor mij maar in 1x doorgereden naar mijn eindbestemming zodat hij op hun eigen terrein zou staan verder vandaag. Net heeft de technische dienst hier van de fabriek mij geholpen en het ijzeren deel weer vastgemaakt aan het zwarte deel dmv een schroefje.
Pfieeuwww

7 likes

27 likes

Heb je mijn PM ontvangen, hij staat er bij mij niet tussen?

1 like

Wtf?! Klinkt alsof hij even wil testen of hij weer verder kan met jou na z’n breakup.

Ik zit al een uur te wachten op de huisartsassistente die m’n hechtingen eruit moet knippen. Serieus ik knip ze er zelf wel uit hoor. Dit duurt me veel te lang.

Dan wel in stijl :wink:

9 likes

Zoals @tukker zei bij duo kan je inderdaad een uittreksel uit het diplomaregister opvragen! Wel een tip misschien, toen ik de pdf op mijn Apple laptop downloadde zag ik het echtheidscertificaat niet (dat is een blauwe balk met tekst bovenaan de pdf, niet het logo van duo wat je ook ziet), en op een windowspc zag ik het wel.

1 like

Ik zou het dan denk ik niet kunnen laten om stomme (verzonnen) dingen over hem te zeggen, beetje kinderachtig maar dan kan hij het krijgen ook.

5 likes

In Amsterdam? Ik zie overal dat de voorverkoop morgen pas begint

1 like

Jaaa @Chesirecat zeg dat je heel blij bent dat het uit is want dat je nadat het uit was pas wist wat een orgasme was en hoe een lekkere piemel hoort te zijn! (Wel zielig als hij het dan niet is.)

6 likes

Of stuur: naam ex… Nee sorry er gaat echt geen belletje rinkelen, ik kan je hier niet bij helpen.

Bye :thumbsup:

18 likes

Maar hoe zou ‘zij’ überhaupt bij jou terecht zijn gekomen

OMG jaloers! Ik ga ze kopen als cadeau voor mijn man zijn verjaardag, maar ik heb altijd pech met tickets

Oh super lief! Als dat kan, graag :slightly_smiling_face:

Hahahaha iets met voorhuid, weet je nog :joy:

1 like

Ik ben vandaag vrij en ben nu pas uit bed. WAAROM ben ik zo lui :sweat_smile:

1 like

Net Andrea Bocelli kaartje gekocht dankzij lieve @Chesirecat!
Zo blij als een kind hier :sunglasses:

7 likes

Ik wilde echt naar de supermarkt lopen (1 uur in totaal) maar ben zo moe lig net op de bank en wil er niet meer af :cry:

1 like