Wat je even kwijt wilt #18

Ik heb zooo’n zin in friet maar ik moet/wil sporten vanavond en ik heb expres mijn haren niet gewassen dus ik moet wel gewoon gaan vandaag. Bleggg

Piemeltje prik, waar zit de piemel van de octopus?
Een vraag bij een jeugdprogramma op ned 3.
Inclusief liedje en dansje

2 likes

Wejow kinderen van tegenwoordig. Er liepen hier net 2 jongetjes langs en eentje smeet vol zijn drankblikje tegen het raam. Gaf een keiharde klap, raam bijna aan flarden, vogel viel van schrik van zijn stok.
En een grote bek dat ze hadden. Dat ik met hun moeder wilde praten boeide ze geen ene fuck. Tot ik zei dat ik dan maar naar de politie ging bellen en ze liet oppakken. Toen waren ze zielig en gingen ze bijna huilen 🤷🏼

7 likes

Er fietste een meneer langs met een broek zo laag dat hij letterlijk in zijn blote billen fietste.

10 likes

Ugh hebben jullie weleens dat je menstruatie je echt mentaal dwarsboomt? Ik moest gister keihard janken omdat m’n vriend niet klaar was met het eten toen ik thuiskwam van werk (echt extreem verdrietig op de bank liggen huilen, hahah omg op mezelf) en vandaag word ik zo boos van iedereen. Dan fietst iemand in de eerste versnelling en denk ik: ‘godver FIETS NORMAAAL :mad:

Sorry normaal ben ik een redelijker persoon maar als ik ongesteld ben…

18 likes

Ik zag vandaag een vrouw op een vouwfiets met een kind van een jaar of 2 op schoot. Lekker veilig en het recept voor een fietsenrek bij een valpartij.

2 likes

Ik word ook echt een hormonaal monster dus ja, helaas herkenbaar. Ook echt sinds ik weer aan de pil zit. Met de prikpil had ik hier geen last meer van :frown:

Ja!! Ik ga vanavond ff kijken

1 like

Haha ja hoor lekker makkelijk van hem. Lekker op die 8 inzetten, daar zit nog steeds ‘ruimte voor verbetering en groei’ in.

3 likes

Of! zeg: ik dacht zelf aan een 7.5, 8… rond die koers.

1 like

Mijn vriend heeft een vrouwelijke collega en ik krijg zó de schijt van haar. Ze is zó kut :joy: heb gewoon echt een allergie voor haar.

Ik vind dit wel een goede methode eerlijk gezegd, zo kun je goed en kritisch op jezelf reflecteren. Heb dit ook vaak moeten doen bij mijn studie. Wel raar dat 'ie het zo brengt alsof hij het zelf niet weet :woman_shrugging: Ik zou wat voorbeelden bedenken waarom je een 8 (of ander cijfer) waard bent, waarschijnlijk vraagt hij daar ook naar.

Is iemand hier Frans/tweetalig of heeft iemand heel veel kennis van die taal? Ik zit hier met de naam ‘Léonce’ en ik wil weten hoe je dat uitspreekt, is het ‘Lejons’ (zou ik wel verwachten) of ‘Lejonse’?

De tering zeg. Heb vandaag de hele dag aan een tekst gewerkt met m’n baas maar het was zo taai, we zijn allebei helemaal gaar. Nu naar huis, op het station eten en door maar een concert. Ben bijna blij met m’n lange reistijd, kan ik tenminste een beetje afdraaien. -einde dagboekpost-

2 likes

Oh zo vervelend en helaas herkenbaar. Ik moet soms met zo’n oude hooghartige lul werken en alleen met hem krijg ik altijd discussies. Hij zeikt ook op alles en kan niks hebben. En voor zover ik jou van het forum ken valt dat pittige karakter denk ik best mee?

Ja hier had ik vroeger zoveel last van!

Ik wilde het liefst al die spiegel ook van de auto’s trappen omdat ik daardoor niet helemaal links op de weg kon fietsen. Domme rot spiegels :rage::rage::rage::rage:

1 like

Als ik je verhaal hierboven leest dan scoor je dus ruim boven het gemiddelde. Je hebt je ontwikkeld gedurende je stage dus iets met feedback gedaan, was flexibel met last minute lessen, hebt meer uren / output dan verwacht, sociaal opgesteld op stage. Je doet jezelf echt tekort met een 7! Ik vind een 7 als je alles dat je moest doen prima hebt gedaan, daar zit jij boven!
Volgende stage gaat vast ook goed, en als het dan een 6 is, is dat toch niet erg? Dat is een andere context. En misschien baal je dan even, maar geen reden om daar nu op voor te bereiden joh!

8 likes

Welk concert ga je heen vanavond? Hopelijk is je gaarheid een beetje weggeëbd als je daar aankomt!

1 like

Lucky Fonz! Ben al weer een beetje geland inmiddels en ga zo frietjes eten dus komt wel goed denk ik :blush:

1 like

Ik ga dit weekend naar de sauna maar voor het eerst op een niet badkledigdag en ik voel me er eigenlijk niet heel relaxed bij😩