Wat je even kwijt wilt #18

Ah fijn, en ben jaloers op je frietjes, zo lekker :blush: Veel plezier vanavond!

Wat houdt je tegen? :grin: En dankjewel!

1 like

De assistente zei dat ze mega strak zaten en dat ze het moeilijk vond ze los te krijgen. Dus maar goed dat ik niet met de keukenschaar in de weer ben gegaan.

Dat mijn vriend hier al heel lief nasi staat te koken (en hij kan enorm lekker koken dus wordt vast smaakvol). Eerstvolgende keer dat me gevraagd wordt wat we gaan eten zeg ik frietjes :smile:

1 like

Ah dat is ook lekker! En altijd fijn om iets te hebben om naar uit te kijken :ok_hand:

1 like

Ik lig op een hotel kamer me te vervelen en mijn vriend is er pas over 2,5 uur. Tering warm ook, heb al een paar uur de airco aan maar blijkbaar stond de verwarming ook aan

2 likes

Ik ben nog nooit op badkledingdag geweest maar wel een paar keer “gewoon” en dat went echt heel snel. In het begin voelt het even een beetje ongemakkelijk maar valt heel erg mee, komt goed!

2 likes

Er is nu zo’n reclame van vereniging eigen huis en het gaat over de koopcoach maar ik hoorde al weken de Koop Koos
 Kwartje valt net pas.

Nee nog niet! Lig in het vogel hotel in Eindhoven
 we vliegen morgenvroeg

3 likes

En dankjewel natuurlijk :heart:
En bij jou ook alles paletti

:heart::heart:

2 likes

Oohh het is echt minder gek dan het klinkt! Het eerste moment is raar als je je uit moet kleden, maar zodra je die sauna binnenstapt is iedereen naakt met een handdoekje en badjas en dan wordt dat echt heel snel gewoon. Je kunt ook best makkelijk redelijk bedekt zitten als je je daar eerst prettiger bij voelt (bijv grote handdoek ok je heen zodat je er ook op kan zitten) en dan kun je vanzelf wat ‘bloter’ gaan als je wat comfortabeler bent.

2 likes

Shit zeg! Daarom nu al wakker?

ik heb hoelaat is het nu in nieuw zeeland gegoogled

1 like

Gisteren ben ik in mijn eentje naar een bandjes avond geweest hier in de stad. Ken hier 4 mensen 1 is ziek, 2 zitten even in een andere stad en de ander had ik de dag ervoor al gezien en wilde gewoon ff zelf gaan. Was leuker dan verwacht en ook niet mega ongemakkelijk. Oh en wat helemaal mijn avond maakte: ik moest mijn ID laten zien, haha. Toch altijd fijn om te merken dat ik nog door kan voor “begin 20” ipv “bijna 30”.

Maar nu zit ik dus al helemaal te kijken wanneer ik weer alleen uit zou kunnen gaan omdat ik het dus echt super chill vond om gewoon lekker een beetje mijn eigen ding te doen :sweat_smile:!

19 likes

Dit was LEKKER.

32 likes

Doet me aan zo’n krabburger denken

1 like

Ik vier morgen mijn verjaardag in de klas en de kinderen hebben er zo’n zin in.
We gaan niets bijzonders doen, maar dat maakt ze niet uit. Gewoon lekker samen spelen en feestje vieren is al genoeg voor ze (hoop ik dan he😅), ff weer wat positieve ervaringen voor een aantal kinderen.

Nu alleen nog cakejes bakken, want ja dat vind ik dan weer nodig om dat zelf te doen :innocent:

19 likes

Ik heb deze week oorringetjes gekocht bij de HEMA, ik wilde graag zilveren ringetjes en het koste 15 euro. Nou wilde ik die vanochtend in doen, met grof geweld kreeg ik de verpakking open en die ringetjes zijn dus heel slecht. Ze kunnen niet dicht en je moet ze verbuigen om in te doen. Omdat ik er al vanuit ging dat HEMA natuurlijk nooit opengemaakte oorbellen ruilt heb ik maar moeite gedaan om ze erin te proppen/verbuigen. Maar ik vind dit dus zo slecht he. Wat een kwaliteit, oké het is maar 15 euro maar toch. Is het overdreven als ik naar de klantenservice mail dat het zo slecht is? Ik hoef geen geld terug oid. Daar gaat het me niet eens om. Ik vind het zelf wat overdreven maar een vriendin zegt dat ik daar gerust over kan mailen/contact kan opnemen.

Ja, heb ik altijd als ik ongesteld ben :joy: En dan ben ik ook gemeen.

Geen contact met de klantenservice opnemem en gewoon naar de winkel gaan. De Hema is heel gemakkelijk met het geld teruggeven. Ik heb zoveel dingen vroeger teruggenomen en deed nooit moeilijk om klachten.