Wat je even kwijt wilt #18

Ik ga zo op vakantie en ben nerveus en ik zou om half twaalf worden opgehaald en ze zijn al 3 min te laat pfff. Oh krijg nu een appje dat ze wegrijden.

Oh en ik ben bang dat mn koffer te zwaar is :’)

1 like

Wat een mooi weer vandaag :blush:

De schoonmaker zou om 11.30 uur komen, dus ik dacht; dan kan ik mooi wat instructies geven en dan boodschappen gaan doen, zodat ik hem niet in de weg loop. Maar hij is er nu nog niet en ik heb ook geen zin om tijdens lunchtijd boodschappen te doen.

Wordt fit en blij

Dat klopt toch niet? Word, toch? Een kennis adverteert op social etc met die tekst en ik wil er wat van zeggen maar nu twijfel ik ineens.

1 like

Ja het is word. Gebiedende wijs is altijd zonder t

Het kan als ze het heeel ouderwets bedoelen en het meervoud gebiedende wijs is hahaha. Zoals iets als ‘komt allen’. Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.

3 likes

Ben nog aan het bijlezen, maar om je gerust te stellen ik slaap altijd met lenzen in :grimacing: Als het zachte lenzen zijn is het vaak niet zo erg

Mijn ex stond hier opeens voor de deur, “Ik moet poepen en dat wil ik niet op school doen,”

Nu ligt ‘ie op mijn bed te slapen :face_with_raised_eyebrow: Ga denk ik maar vragen of hij de volgende keer gewoon kan reserveren. Hotel Honey is blijkbaar een ding.

15 likes

Ah super chill! Thanks!
Vriend lust helaas ook geen bier! We dachten zelf om ook een fiets te huren ofzo en dan gewoon de stad door crossen voor indd al die kunst.

1 like

Ik zit al drie uur zo stil aan de tafel te forummen en te klooien dat mn fitbit denkt dat ik slaap ofzo. Heb al drie uur geen bewegingsherinnering gekregen.

6 likes

Net 2 uur terug van vakantie en de eerste was hangt al buiten en de tweede staat aan. T wordt nog wel wat met me😁

3 likes

Ben net echt compleet afgezeken en kreeg daarna te horen dat het niet aan mij lag. Ha wat een grap hou dan lekker je mond dicht tegen me :sweat_smile:

1 like

Kijk alsjeblieft uit… ik ben door een bacterie in mn lenzen blind geworden aan 1 oog. Slapen met lenzen in lijkt me ook niet echt de bedoeling. Tenzij je nachtlenzen hebt.

4 likes

Oke, geen dutjes meer met lenzen in voor mij.
Wel een heftige complicatie…jeetje.

Joeeee we hebben al een uur vertraging

Nu maar wijn drinken op het vliegveld

3 likes

Ik word echt bang van dit soort berichten. Hoe is dat zo bij jou gekomen als ik vragen mag? En hoe gaat het nu met je? Lijkt me ongelooflijk heftig zoiets mee te maken

Omg nu ben ik bang

De like uiteraard alleen voor de wijn :biggrin:

1 like

Sorry ik wilde jullie niet bang maken… :frowning_face:

De kans dat je dit krijgt is echt heeeel klein. Ik heb gewoon ontzettend veel pech gehad. De bacterie is waarschijnlijk een keer tijdens het douchen in mijn oog gekomen, 24 uur later zag ik niks meer…

Het is inmiddels al 4 jaar geleden dus ik ben er inmiddels wel aan “gewend”.

3 likes

Wat verschrikkelijk :frowning:

Ik ben wel heel benieuwd hoe vaak dit voor komt. Ik heb ditzelfde verhaal laatst gehoord op het nieuws/ editie NL. Ik ben nu heel benieuwd of jij dat was of iemand anders die hetzelfde heeft meegemaakt.