Hahhaha zo doe eet ik het altijd, als ik het zelf maak.
Bah, daar zou ik ook echt boos en verdrietig van worden.
@Honey lekker, wat heb je erin gedaan? Ik had van de week ook zelf een pokebowl gemaakt en dat was vet lekker, misschien komende week één met andere ingrediënten proberen.
Haha ik weet wie je bedoelt vind ook altijd dat zij zoveel emoties heeft en ik ben zelf al vrij emotioneel
Ik heb 'm ook, in 2 kleuren. Ook hier voor het eerst gezien
Er staat vandaag een artikel in de krant met een foto uit 1939 waar mijn (al 25 jaar geleden overleden) opa ook op staat. Ik vind dat gek genoeg best wel leuk, ook al gaat het artikel verder niet over hem. Het is toch apart om je opa op zo’n foto te zien uit die tijd en toen hij zelf pas 24 was.
Ik heb krokante kipfilet er in gedaan met sojaboontjes, komkommer en avocado met wat gefrituurde uitjes! Was zeker voor herhaling vatbaar.
Nederland verhuist is weer terug op tv! Gisteravond 22.30 op 1. Nu lekker terugkijken
Een collega op kantoor kauwt dagelijks heel onsmakelijk kauwgom (smakkend) en ik durf er niks van te zeggen maar ondertussen vreet ik mezelf op van binnen
Lijkt me leuk om te zien!
Ik voel me kut en heb daarom patat bestelt.
Goeie reden.
Waarom voel je je kut?
Ik wil jullie deze actie toch niet ontzeggen, 20% korting op de billenbroek
(wat the fuck is dit joh)
Wel handig voor als je moet schijten
Ik ben in Barcelona maar omdat ik heel georganiseerd ben moet ik vanavond de iq test van mijn sollicitatie procedure nog maken
@Lentex gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag had vandaag
@Madrid sterkte vandaag <3
Mehhh mijn plannen voor vanvond zijn niet afgezegd, zo stom. Ik zie echt te weinig mensen in het weekend hier joh.
Ben vandaag bij een hypotheker geweest om te berekenen hoeveel ik kan lenen (weet niet of ik nou blij moet zijn met het bedrag).
En nu wil ik eigenlijk meteen een huis kopen. Niet dat er ook maar iets te koop staat in mijn prijscategorie wat ik zou willen kopen. Maar ik heb hier gewoon geen geduld voor het idee dat het nog maanden kan duren voor het lukt. Ik wil nu een huis kopen
Ik ben nieuw op dit forum, hoi!
Dus ik fiets, wil oversteken, maar het stoplicht staat op rood. Het is echt kneiterdruk, rond vieren. Ik kan me onhandig tussen de andere fietsers wurmen. Ik sta een klein beetje onhandig, een beetje schuin. Kan niet anders. Maar het is zover ik weet niet zo dat ik de andere fietsers hinder.
Het stoplicht springt op groen, ik fiets weg en ik hoor opeens achter me een vrouw krijsen. ‘Ja… Trut die je bent!’. Ik denk: is dit voor mij bedoeld? Ik besluit het te negeren.
Bij het volgende oversteekpunt, gaat er opeens een vrouw op een elektrische fiets naast mij staan. (Ze heeft een kortpittig kapsel). Ze kijkt me vuil aan. ‘Je sneed me de pas af’ snauwt ze. Ik zeg meteen; ‘Sorry, ik had u niet gezien, het was druk’. Die vrouw kijkt mij aan alsof ik een grap maak en zegt vervolgens: ‘Jullie vormen een gevaar voor het verkeer’. Ze doelt dus op de jeugd. Het stoplicht springt op groen en ze racet weg met 25 km/u op haar fietsje.
Ik had haar zoveel dingen na willen roepen, over dat ik wel kan fietsen en dat ze een zure pruim is. Ik heb in mijn hoofd echt minstens 50 geweldige comebacks, maar helaas. Wat een stom wijf was dat zeg.
Aargh ik vind die elektrische fietsers ZO irritant! Snap je frustratie.
En welkom!
Zo tof! Leuk artikel ook, heb het even gelezen, interessant