Wat je even kwijt wilt #18

Nee dat was ik niet! Het gebeurt helaas steeds vaker…

@visual dat was ik inderdaad!

1 like

Ik mis het hoe mijn vriendschappen vroeger waren, toen ik klein was. Zo hecht en divers.

7 likes

Ik zit echt in vrijdagmiddag modus met uitzicht op een avondje gamen met vrienden en morgen de kroeg in en ik ben echt een stuiterbal. Hoe kan ik nu nog werken als ik dalijk lekker ga mariokarten man.

7 likes

Heerlijk, dat lentegevoel! Vanmorgen gelijk de ramen lekker opengezet en aan de schoonmaak gegaan. Nu klaar en tijd om zelf even te gaan genieten van de zon :grin:

1 like

Ugh ik had een vlek voor mn oog, zag bijna niks meer, dus naar de opticien, blijkt het een bloedblaas te zijn die net met spoed is open gelaserd omdat het oogschade kon veroorzaken. En nu zal het ongeveer twee weken duren voor het blaasje leeg is dus zie gewoon 24/7 bloed door mn oog de komende week. Want fijn.

4 likes

Een vriendin van me zit bij filosophie (blijft leuk om het zo te typen en ben nu even te moe om na te denken hoe je dit goed schrijft.) Clubjes. Misschien vind je het helemaal niks hoor. Maar dat lijkt me wel een plek waar je met mensen op een niveau kunt praten over “zwaardere” onderwerpen.

2 likes

@Eddie Ik zit in een leesclub, dat is ook leuk! Ik zit ook bij een soort vrouwenclub voor discussieavonden. Ik denk dat deze dingen online ook wel goed kunnen/bestaan!

4 likes

Oeh ik werd even van top tot teen opgenomen door de PostNL bezorgster.

Ja ik weet dat ik in joggingbroek met mayo vlekken rondloop en ik weet dat ik een rode bovenlip heb van m’n snor waxen. En ik weet dat ik een rode zweetkop heb.

I just don’t give a fuck.

13 likes

Hahah jaa ik bedoelde ook meer dat je het dat niet over 73ste jurkje hoeft te hebben maar meer op niveau kan praten met elkaar.

1 like

Joh sowieso charmanter dan dat pak van een postbezorger hoor. Lekker laten opnemen, jij hebt je pakketje :see_no_evil:

1 like

Wat is jullie favo recept met broccolirijst?

Ik heb vanavond geen plannen en niemand die me vraagt. Voel me er echt een beetje verdrietig en kansloos door.

Je bent niet kansloos! Hoogstens afwachtend. Het is vervelend als mensen jou niet vragen maar ze kunnen niet ruiken dat jij wat leuks wilt doen. Dus wat zou je willen doen en wie wil je daar bij hebben? Just ask them!

4 likes

Nja het zit wel een beetje anders aangezien het gewoon aan het doodbloeden is. Ik heb het vaak genoeg aangekaart en soms spreek ik nog wel af maar het initiatief komt altijd vanuit mij.

1 like

Kan je vriend niet contact opnemen en de situatie uitleggen. En dat jullie dan bijvoorbeeld afspreken ‘tot 2u blijven wij in dit gedeelte en jullie in dat gedeelte van het wellnessresort en daarna switchen we’? Of ff vragen in welk gedeelte zij willen beginnen?

Plattegrond ofzo staat vaak wel online

Ah dat is vervelend ja. Misschien is het hard en enorm kut maar je zou vanavond op zoek kunnen gaan naar nieuwe mensen. Bijv door te kijken wat er in je buurt allemaal te doen is door bijvoorbeeld sport of (kom ik weer) clubjes haha.
Je bent veel meer waard dan constant mensen moeten vragen of ze aub iets leuks met je willen doen. Zoiets moet van 2 kanten komen. Ookal is het pijnlijk om mensen achter te moeten laten die je al zo lang kent maar als het niet werkt dan werkt het niet.
En al lijkt het onmogelijk om op een bepaalde leeftijd of wat dan ook nieuwe vrienden te maken het lukt echt wel. (Het is zelfs mij gelukt!)
Al sta je dr alleen maar voor open zul je zien dat andere mensen je meer gaan opvallen enzo.

1 like

Yes wat fijn voor je, alvast heel veel plezier met je nieuwe huisje :house_with_garden::house_with_garden:

1 like

Mijn konijnen liggen zo schattig te slapen :heart:

3 likes

Klopt! Helaas nog niet, wel nog een heel lief berichtje gekregen na de hospiteeravond waar ik me toch wel wat onzeker van de week.
Gelukkig woon ik niet al te ver weg van waar ik studeer momenteel, dus heb ik de zoektocht op een lager pitje gezet ipv dat ik de dupe wordt van huisjesmelkers en moet verhuizen naar een kamertje in Zuid-Oost voor €600, dus ik mag niet klagen als je het zo bekijkt haha😊

2 likes

Ik heb m’n Nintendo ds meegenomen voor m’n oppaskindjes van zes. En ik word echt helemaal gek van hoe ze spelen. Ze kunnen er niks van en ik heb echt zin om dat ding uit hun handen te rukken :face_with_symbols_over_mouth: maar ik laat niks merken.

18 likes