Wat je even kwijt wilt #18

Ik! Je mag me pb’en als je dat wilt :blush:

Ik voel me vandaag echt een beetje een verliefde puber :joy:. Kan er gewoon niet van slapen en ik moet morgen vroeg beginnen met werken omg

3 likes

Ik heb een uur geleden een telefoon op de grond gevonden met nog maar 6% batterij, dus heb toen een foto genomen van de laatste 2 gesprekken via Messenger zodat ik die mensen een berichtje kon sturen.
Maar er heeft nu nog steeds niemand naar die telefoon gebeld, en die twee personen hebben ook nog steeds niet geantwoord.

Een berichtje was: “You haven’t been home to see her? I thought you would be going home”

En het andere berichtje was: “Ik heb kaas en toostjes gekocht, maar als je iets wilt drinken kun je het misschien zelf meenemen”

Ik heb nog steeds geen reactie via Facebook en dat eerste berichtje op die telefoon is nu opeens verdwenen… :thinking: Ik heb ze trouwens beide een foto gestuurd van het scherm met die twee berichtjes erop, in mijn hoofd is het echt een vaag verhaal??

Nee, ik kom helaas niet verder dan het scherm met de laatste berichten, hij is ook net uitgevallen en heb geen oplader :woman_shrugging:

Maar begin inmiddels wel nieuwsgierig te worden wat de situatie nou is, vooral met dat verwijderde(?) berichtje dat over het tweede bericht lijkt te gaan

hahahaha lekker random :joy: ik ben benieuwd naar zijn antwoord

1 like

Omg door deze post bedenk ik me ineens dat mijn beddengoed nog in de wasmachine zit en ik heb maar 1 set.
Wordt een treurige nacht dit

Ik appte van; zeg nooit, nooit.

En toen begon hij van: zullen we al namen bespreken…

1 like

hahahahaahha ja ik hoop dat hij een grapje maakt

Ik hoop t met heel m’n hart, maar ik vrees het ergste!
Het mooie is, heb al een paar keer gezegd van joe ik heb je 1 avond met carnaval gezien, ik ken je niet, ik zit fucking aan de andere kant vd wereld.

Dus ga ajb ook door met je leven thuis.

2 likes

Hahaha en hij gaat ook gewoon door met appen :joy::joy: Wat heb je gereageerd op ‘‘zullen we al namen bespreken’’?

Ik heb m m’n hele lijst doorgestuurd! (Maar ik heb iets met oud Hollandse namen).
Nu denkt hij dat ik een grap maak hahaha.

Komt hij aanzetten met;
Pim
Saar
Liz

:+1:t3:

2 likes

Afgelopen zomer kreeg ik via Facebook een berichtje van een meisje dat ze me wel zag zitten. Ik was toen vrijgezel en dacht: “ach, ik heb wel zin in flirten. Ik zie wel waar dit heen gaat.” Nou puntje bij paaltje bleek dat meisje een vriend te hebben en ze wilden graag dat ik erbij kwam voor een trio. Ik had dat nog nooit gedaan en werd een beetje overvallen door het idee. Toen zei ze ook ineens: “oh als je het spannend vindt, dan wil m’n vriend wel ook gewoon eerst naar ons kijken.” Ehhh oké wtf? Dit maakt het niet echt chiller ofzo. Even later kreeg ik een vriend en heb ik niet meer op haar berichtjes gereageerd. Nu, ruim 9 maanden later, stuurt ze me ineens weer een berichtje. Snap er niks van. Ik wist eerst niet zo goed wat ik moest doen: blokkeren of even kort de situatie vertellen. Heb voor het laatste gekozen en hoop dat ze respecteert dat ik geen behoefte heb aan contact.

5 likes

Nu gaat ze je vast uitnodigen voor een kwartet!
Trio is wel echt een aanradertje :wink:

Hoop het niet, haha. Leuk voor een ander, niet voor mij :stuck_out_tongue:

1 like

Gewoon een 8,5 of een 9 zeggen. Niet te bescheiden zijn. Hij vraagt het zelf. Als hij het er niet mee eens is zegt hij het wel. (Dan had hij eigenlijk zelf wat moeten bedenken natuurlijk.)
Je moet echt niet bescheiden zijn in zulke situaties.

9 likes

Ik zit echt te wachten op mn laatste loon en alle extra’s! Ben zooooo benieuwd hoeveel het is, kom niet meer in het systeem, dus kan niet kijken.
De grote surprise shoooow :scream:

1 like

Ooooh jongens spannend! Ga weer met n tindermatch eten, hij komt van Curaçao.
Let ya know.

5 likes

Heb bij m’n ouders geslapen en wilde net een tosti maken. Dit doe ik meestal als ik bij ze slaap. Kwam ik er daarna achter dat het milner 30+plakken kaas waren. Ja koop dan gewoon geen kaas?! 30+ kaas is echt het sufste ooit. Ik zag nog wel blokken old Amsterdam liggen maar ja het is al te laat. Verschrikkelijk ik weet het.:stuck_out_tongue: Maar ik heb echt een hekel aan 30 plus kaas. Smakeloze zooi.

6 likes

Oh nee wat kut, en je had hem oas net toch?
Kunnen ze bij die garage (als je hem niet particulier hebt gekocht) nog wat voor je betekenen?

1 like

20 likes