Wat je even kwijt wilt #18

Op z’n Mari Kondo’s al je kleding op de bank pleuren en vanaf die plaats alles uitzoeken en af en toe een chippie eten.

4 likes

Hahah is dan gemakkelijker om de chips naar boven te halen in plaats van al m’n kleding eerst naar beneden te slepen but i like the idea. Ga nu toch eerst maar eens opstaan uit bed en m’n kast opentrekken

Nu al spijt

18 likes

Zet hem op! Daarna lekker een voldaan gevoel

1 like

Gewoon zo’n hippe voor en na foto posten straks en dan krijg je van ons een FF sticker. :innocent:

4 likes

Ennnnn het is weer uit. Hij was hier net

Ah wat naar! Had ik niet aan zien komen n.a.v. je berichtjes hier. Sterkte

1 like

Ahw wat vervelend! Hoe komt het? Als je er niks over kwijt wil is dat ook goed. Zoiets blijft altijd naar :frowning:

1 like

Wat klote zeg. Gaat het met jou? Sterkte iig!

1 like

ahh wat stom. heel veel sterkte

1 like

Lief van jullie, dank je wel. Het is oke, ik zag hem aankomen deze week.

Maar twijfelde hij nu uiteindelijk ook over zijn gevoel voor jou? Of is het omdat hij echt denkt dat ie niet geschikt is voor een relatie? Ookal zag je het aankomen alsnog wel kut pff

Ik ga met mijn beste vriend en beste vriendin naar een concert, maar die vriend zit nu vlak voor het concert ruzie met me te zoeken en ik snap niet zo goed waarom. Wordt gezellig zo.

@Evi-lena wat rot :(. Sterkte!

Ah shit zeg! Sterkte.

@Evi-lena he wat shit joh, knuffel!

Hee wat vervelend, ik wens je veel sterkte!

neeeeeeee bah! Je kan mij altijd een berichtje op insta sturen, XXXXXX

Super lief, dank jullie wel. @flwhrs, hij zei dat hij niet verliefd genoeg is. Geen idee of dat met mij te maken heeft of met zijn eigen twijfels zoals hij die eerder uitsprak.

We hebben wel een weekend weg geboekt bedenk ik me nu pas. Mja van zijn cc afgeschreven.

1 like

Vind van curacao wel een aanrader :laughing:

1 like

Omg, ging ergens eten halen waar ik al twee jaar niet ben geweest en af en toe kwam. Zegt ze: lang niet gezien. En ze wist ook mijn bestelling nog :see_no_evil:

52 likes