Wat je even kwijt wilt #18

@Madrid sterkte vandaag!

1 like

Ja stond daar ook in mn hokje van :grimacing::grimacing:fout antwoord jongen! Altijd de fout bij het kledingstuk leggen. Denk dat ie dat nu wel geleerd heeft.

1 like

Echt elke keer als ik die pianofoto zie vraag ik me weer af wie dit bedacht heeft en of het eindresultaat ook was zoals het in het hoofd was

2 likes

Ah, wat voor werkspul? Hoop dat je de spullen nog terugkrijgt!!

Ik moet zo naar een kinderverjaardag waar ik geheid tussen allemaal fvd stemmers zit :+1:t2:

5 likes

Wat is de nikeoutlet in Utrecht op zaterdag een rampppp

Maandag beginnen mijn tentamens en in plaats van dat ik begin met studeren zoek ik mooie wassorteerder wasmand online

Niet gaan. Positive vibes only.

Ik hen zojuist 2.5 uur lang staan onkruid trekken en grond spitten in de tuin bij mijn moeder en nu ben ik ka-pot. Maar ik ga zo nog wel even een uurtje verder :grimacing: heerlijk om weer buiten te zijn en de vogels te horen.

3 likes

Ga jij in mijn plaats please?

1 like

Ik kan wel een goede rel en een stuk taart gebruiken. Waar is het feestje

6 likes

Ik heb jullie advies opgevolgd en de Jamie jeans van de topshop gekocht. Nu zit ie overal goed, maar nét wat te strak bij mn buik. Rekt dat nog wat uit of wordt dat nooit echt comfortabel en kan ik m beter retour doen?

1 like

Heel cool! Als je het leuk vindt om je ervaringen hier af en toe te delen? Ik kan wel wat inspiratie gebruiken op dat gebied! :grimacing:

edit: sorry zie dat mijn account on hold staat door een vergeten betaling hahahah misschien moet ik eerst dat even regelen

1 like

Nee Jumbo alleen volgens mij. Er zijn 3 varianten

1 like

Oh sorry lekker onduidelijk! Nee eigenlijk meer de overstap naar een andere sector en het zzp-en en hoe dat bevalt!

1 like

@Eddie Jij zei laatst dat er een Belgische versie van Opsporing Verzocht is. Hoe heet het in België?

Ik vind dat de Jamie jeans eigenlijk helemaal niet uitloopt of uitrekt. Hij zit na een jaar nog precies hetzelfde.

1 like

Maar hoe kwam het dat je daar pas na 2 uur achter kwam? Of was het een rits die langzaam open ging ofzo?

Bedankt! Ik vond via google namelijk alleen een nieuwsbericht uit '96 dat ze het programma ook naar België wilden halen. Ga eens naar Faroek kijken!

1 like