Wat je even kwijt wilt #18

Ik wil wel!

Schrok me kapot dacht dat dit een bericht was dat se vermist was ofzo

Maar het is dus net als bij insta “diegene heeft weer sinds lange tijd gepost”

29 likes

Ik word helemaal gek van mezelf vandaag. Ik probeer te studeren voor een vak dat me niet interesseert en heb steeds de drang om te eten. Ben al veel te vaak naar beneden gegaan om te kijken wat er in de ijskast ligt, alsof er ineens wat anders ligt?
Oh en ik kijk ook een film tussendoor, en bedenk me steeds na 15 min dat ik aan het studeren ben, dan lees ik weer een pagina en begint de hele cyclus weer opnieuw. En ik check ondertussen ook natuurlijk het forum :+1:

wat is dat toch met mannen die kortere haren niks vinden? Ik heb gister een sort of bob geknipt en mijn vriend is ook not amused

8 likes

Ik lig al de hele dag in bed :woman_shrugging:t3:

3 likes

16 likes

How dare he?!

1 like

Haha lekker van genieten :smiley:

1 like

Ik wil sinds kort heel graag een kat als ik op mezelf ga wonen, maar ik vind katten stinken en nu weet ik niet wat ik moet doen :frowning: Ze kosten ook veel geld en dat heb ik ook niet en ik ben juist blij dat, als ik ooit uit huis ga, geen last meer heb van hondenharen.
Ik neem maar een goudvis

3 likes

Ahh ik moet zo weg maar ik heb zoooo geen zin :sweat_smile:

Heuu ik ook. Vanavond wel een verjaardag

1 like

Katten stinken niet HOOR!!! Alleen hun doodoo maar ligt er ook wel een beetje aan welk voer je geeft

4 likes

Vind je? Ik vind huizen waar katten leven echt niet fris ruiken. Misschien ben ik wel bij de verkeerde mensen die de verkeerde grind gebruiken geweest, maar het heeft me wel getraumatiseerd.

2 likes

Ik vind honden juist stinken en katten niet.

11 likes

Denk ik ook eigenlijk, heb vrienden waar je ze ook echt ruikt bah. Maar ik gebruik sinds kort van die Peewee houtkorrels voor de kattenbak en het ruikt naar nieuwe meubels van Ikea

2 likes

Het scheelt echt wat je kat eet, welk grind er gebruikt wordt en hoe vaak dat wordt schoongemaakt. Als dat allemaal in orde is dan ruik je de kat eigenlijk niet.

2 likes

Ooh nu begin je me wel over te halen :blush:

1 like

Ik moet wel zeggen @Vaiana dat ik bijna elke dag drolletjes en plas uit de kattenbak schep dus dat scheelt ook wel.

2 likes

Catlady for life jwz

4 likes

In onze vorige woning wel, mijn bank zag er niet uit

Maar toen we nieuwe meubels hadden gekocht hebben we in het begin op elke hoek van die krabstukken gezet en sindsdien hebben ze serieus nooit meer aan de meubels gekrabt

1 like