Wat je even kwijt wilt #18

Jaa maar kan niet oo alle paginas kijken :frowning:

1 like

@Krabsalade @Eddie IK HEB DE SCREENSHOTA GEVONDEN W8

2 likes

Ik mis dit

1 like

Fijn :heart:

1 like

@Prikkelbaar aanschauw Thierry veenmol.

@Krabsalade @Eddie

Samenvatting



27 likes

@Evi-lena ooh wat naar!! Sterkte!

Ik heb een Spaanse playlist op en stond lekker te dansen, totdat ik mijn kat zo naar me zag kijken :pensive:

80 likes

Hahahahahahaha ik ben nog steeds trots op die laatste fotosoep hahahah.

1 like

Oorspronkelijk in forumergernissen. Maar kon het hele gesprek niet vinden dit is de samenvatting er van in het grsppige forumpost topic

1 like

Wat toevallig! Ik had/heb hetzelfde, en ben vandaag voor de eerste keer ooit naar de kapper geweest (tot drie jaar terug knipte mijn tante, die kapper is, het). Ik trouw binnenkort, dus het moest wel want de punten waren helemaal kapot.

Ik vond het super ongemakkelijk, een onbekende die de hele tijd door je haar gaat. Ik was zò angstig de hele tijd, ik ben thuis in huilen uitgebarsten als ontlading. Het stomme is dat ik er er achteraf gezien blij mee ben, er is een stuk af, maar ziet er véél gezonder uit. Hopelijk geeft dat wat rust volgende keer.

Misschien dat het voor jou ook zo gaat zijn? Toch een keer je over je angst proberen te zetten, dan zie je ook dat het allemaal wel meevalt…

1 like

Huh wat is dat allemaal? Die oude posts?

webarchive heeft een deel van het oude forum opgeslagen als een soort digitaal museum.

1 like

@Evi-lena nou @Prikkelbaar wist niet war een veenmol was!!

Trouwens

Started from the bottom now we here. Echt hoeveel moeite ik heb gedaan om snel die memes op te loaden pff

21 likes

Meh. Ik heb me net helemaal opgemaakt, vandaag haar geknipt, mooie rode lippenstift op, jurkje aan etc, dus vond dat ik er goed uit zag.

Komt mijn vriend net thuis; “oh, ga je dàt aandoen?”

1 like

Mn vriend is een weekend weg voor iets van werk, en ook al mis ik hem vet erg word ik mega blij van alle super enthousiaste berichten die hij stuurt en hoe blij hij vertelt over alle inspiratie die hij opdoet :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Dumpen. Je bent mooi al klaar om op stap te gaan :+1:t4:

1 like

Hahahahahaha dit is hilarisch

Hahahaha :+1: Iemand nog op zoek naar een trouwjurk? Maat 36, nooit gedragen.

:cry:

2 likes

Lieve reactie. Heb me toch laten kennen en twee mensen gevraagd. Ene vriendinnetje wou misschien afspreken maar heeft om een kut reden afgezegd. Ik ben zo zat dat ik het constant moet opperen om vervolgens 9 van de 10x afgewezen te worden.
Wat voor clubjes bedoel je precies? Haha
Een sport zou wel een goed idee zijn inderdaad.

2 likes

We hadden het toevallig over lees en filosofie clubjes. Maar je hebt ook dingen zoals toneel enzo. Misschien is er iets wat je leuk vind en of altijd al hebt willen doen en dat daar een groepje mensen in jouw omgeving is die dat ook doet dat je daar bij aan kan sluiten. Eerste stap zetten is moeilijk maar je vind uit eindelijk wel mensen die beter bij jou passen. Al is het er maar 1