Ik ook, ik heb een vriendin met een (jonge) hond en het stinkt daar echt, maar ze woont ook best klein dus dat zal ook niet helpen. Ik wen er ook niet aan als ik er langere tijd zit ofzo. Maar kattenbakken kunnen ook flink stinken.
Ik ga mijn nieuwe kitten het vanaf dag 1 proberen af te leren en ik merkte bij mijn vorige kat dat het wel werkte als ik haar mee nam naar de krabpaal en daar haar voorpootjes tegen aanzette Ging ze daar verder en ze gebruikte ook steeds vaker de krabpaal.
Mijn vorige huis was te groot en chaotisch om de kat echt iets af te leren want allemaal huisgenoten die zich ermee bemoeide enz.
Ik had net even mn nieuwe roze teddy jas aan. Op mn lila corduroy broek. En ik heb gele nagels. Voelde me even verbonden met mn inner 5 year old me
Ik vind dit nooit tellen als argument . Denk niet dat iemand snel gaat zeggen hey jouw huis ruikt naar kat. En ik denk ook niet dat je het in je eigen huis nog ruikt. Dat gezegd hebbende ben ik het er wel mee eens dat niet elk kattenhuishouden stinkt naar kat
Chilly gel schijnt te helpen voor als je poes stinkt!
Nee gewoon je kattenbak vaker verschonen
Dank voor je reactie, ik stuur m dan terug (helaas)
Ohja ik wilde nog even kwijt dat ik superblij met met ons nieuwe appartement. Ipv allemaal studentikoze meubels opgepropt in een hele kleine ruimte hebben we nu wat nieuwe dingen gekocht en hebben we nu echt een normaal, leuk, fijn huis. Het is nog niet af maar het is al zo fijn! Wi-Fi en tv mis ik wel nog 1,5 week.
Ahh success nog even dan! Ik ben blij dat ik nog een paar dagen heb
Ik zag net op straat iemand zijn hond schoppen. Ik word daar zo zo zo zo boos van. Een oudere vrouw zei daar wat van en toen ging die eigenaar tegen haar schreeuwen.
Ik kan je niet een pb sturen.
Als je naar nieuw bericht gaat, kun je iedereen een pb sturen. Gewoon de forumnaam daar intypen.
Mijn broer die zwaar slechtziend is en bijna uit de schuldsanering, zeur ik altijd dat hij ons dan uit eten moet nemen naar Jan Smink, en hij heeft het natuurlijk over De Librije
Hij: Gister afspraak gehad met kredietbank
Ik: oke voor afrondning?
Hij: Ik heb alles al afbetaald
Ik: mooi op tijd
Ik: dus in april naar smink hahaha
Hij: Ja voor afronding en hoe we daarna verder gaan
Hij: Geen libraille?
Ik: HAHAHA zo onbedoeld grappig dit.
Hij: Haha
Hij:
Ik: sterrenrestaurant voor slechtzienden
Ik: Li-braille
Hij: Hahaha snap hem nu pas
Leuk zo’n pokebowl maken, maar ik heb geen geschikte kom en nu eet ik uit een beslagkom
Hahhaha zo doe eet ik het altijd, als ik het zelf maak.
Bah, daar zou ik ook echt boos en verdrietig van worden.
@Honey lekker, wat heb je erin gedaan? Ik had van de week ook zelf een pokebowl gemaakt en dat was vet lekker, misschien komende week één met andere ingrediënten proberen.
Haha ik weet wie je bedoelt vind ook altijd dat zij zoveel emoties heeft en ik ben zelf al vrij emotioneel
Ik heb 'm ook, in 2 kleuren. Ook hier voor het eerst gezien
Er staat vandaag een artikel in de krant met een foto uit 1939 waar mijn (al 25 jaar geleden overleden) opa ook op staat. Ik vind dat gek genoeg best wel leuk, ook al gaat het artikel verder niet over hem. Het is toch apart om je opa op zo’n foto te zien uit die tijd en toen hij zelf pas 24 was.
Ik heb krokante kipfilet er in gedaan met sojaboontjes, komkommer en avocado met wat gefrituurde uitjes! Was zeker voor herhaling vatbaar.