Wat je even kwijt wilt #18

Goed dat je gegaan bent! Ik vind het altijd zo stom als ik het aan iemand moet uitleggen. Ik ben echt niet een kluizenaar, wel een vermijder. En inderdaad dat iemand dan zo aan je hoofd gaat frunniken en iets vindt van jouw haar.

Maar: het grote voordeel is dat een kapper er natuurlijk echt iets van snapt.

Heb jij iets tegen de kapper/kapster gezegd van dat je het spannend vond?

Nee, ik durfde het niet te zeggen omdat ik me ervoor schaamde… Ik heb denk ik 5 woorden gepraat, de rest van de tijd als een bang konijntje voor me uit gestaard. Dat raad ik wel niet aan, ik heb het zo veel erger voor mezelf gemaakt dan nodig was. Geef het best aan, dan kunnen ze je geruststellen en meer uitleg geven wat ze juist gaan doen.

1 like

Erg slecht want heb dus geen before foto gemaakt (helaas geen sticker dus :()maar denk dat er ongeveer 30 dingen weg zijn.

Nu op bed met chips, ben d’r gaar van

32 likes

Waar is je Antilliaan? Gaat zo snel ik houd niet bij!

1 like

Mijn zus verhuisd definitief naar de andere kant van de wereld en ik vind het echt stom. Gun het haar, maar vind het ook heel lastig om blij voor haar te zijn. Voelt heel lullig, maarja kan er niks aan doen.

2 likes

Fuuuuck ik was in een andere stad aan het werk en was net EINDELIJK klaar, stap ik in de verkeerde trein :sob: Ik wil naar huuuuuis.

Hoop dat je snel thuis bent <3

1 like

Ik voel me niet lekker en dan voel ik me altijd zo labiel en zielig :slightly_frowning_face:. En heb zin in dal <3 maar niet in nu anderhalf uur koken. Ik ga het morgen wel maken

Ik zag net op de snelweg een auto met als kentekenplaatletters ‘RGK’… drie keer raden waar ik meteen aan moest denken. :thumbsup:

13 likes

Ik heb net hardop gelachen in de stiltecoupé om dit. Hoe reageerde diegene?

1 like

Heb je je gps aan? Dan, als je dat niet hebt uitgezet, kan het zijn dat google dat bijhoudt. (ik weet niet helemaal hoe het zit, maar ik denk dat het in geval niet door je betaling komt.)

Ik dacht altijd dat ik nooit wilde trouwen, maar heb zoveel Say yes to the dress gekeken dat ik toch echt heel graag wil trouwen incl mooie jurk

5 likes

:heart::heart:
Ik hoop dat je je gedachtes een beetje hebt kunnen verzetten en gewoon mooi droomt vannacht

1 like

Maar de jurken in dat programma zijn allemaal zo lelijk :frowning:

1 like

Hahaha ja vaak wel, maar soms wel (deels) mooie dus weet al een beetje wat ik wil. Geen pnina

2 likes

De Lubach en ik zijn geestverwanten! \o/

Of… :thinking:

:face_with_hand_over_mouth:

:shushing_face:

:troll:

31 likes

Zijn er topics weg of zoek ik gewoon niet goed? Ik dacht echt dat er al een egf-herinneringen topic was? En een ‘…-template topic’.

1 like

Ja maar deze is gisteren gemaakt, daardoor dacht ik er juist aan. Dus ik bedoelde eigenlijk dat er al eerder zo’n topic was en dat ik die niet meer kan vinden🙈. Waar je je druk om maakt om half 8 in de ochtend he.

Ahhh nu snap ik je. Ik heb geen idee eigenlijk, kan me niet herinneren dat ik die heb gezien?