Wat je even kwijt wilt #19

Ja dat vind ik idd niet zo aardig idd. Zeker als je aangeeft mee te willen en ze je er daarna niet bij betrekken. Hopelijk kan je toch nog iets leuks doen vandaag!

Ja ik ga vanmiddag lekker op t balkon lezen, ben er wel ff klaar mee. En vanavond komt papa hier eten. Rustig dagje dan maar :innocent:

4 likes

@Vriendelijkegroet38

Over mijn vloerkleed; het is een beige/wit vloerkleed en ik wilde het gewoon opfrissen. Het was een beetje smoezelig grijzig. Ik had dat tapijtschuim gekocht en over het hele kleed gespoten maar het lijkt alleen maar smoezeliger nu.

Oké ik heb nu al echt iets van 5 keer in 3 weken tijd last van een verrotte maag. Dus dat je van die vieze boeren laat en het ook onrustig voelt in je buik. Ik heb dit normaal echt nooit. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Ja i know, er is een reden dat het nog niet gehyped is door foodbloggers


Heb sinds vorige week zondag 4x gefietst (race binnen met Zwift). Ben vet trots op mezelf! Jammer dat ik me gisteren wel volgevreten heb, maar ok. Kan niet alles hebben HE

5 likes

Gister borrel gehad op werk en nu vonden we chips resten terug in een koffie zet apparaat (in het lek bakje )

8 likes

Wat zijn jullie gaan doen? Heeft je kleding het doorstaan?

Ik had geen vrijgezellenfeest! Heb in de zon gezeten met een boek.

Als ik geen zin heb in opruimen zet ik een Disney film aan (je bent al goed bezig!), die zet ik lekker hard aan en dan moet ik binnen die tijd klaar zijn.

You can do this!

2 likes

Och, ik heb bij bol de bekende forumtrend gekocht, komt natuurlijk uitgerekend nu natuurlijk niet aan, waardoor ik contact moet opnemen met de klantenservice haha

12 likes

Ik ga zo een dagje wat leuks doen met mijn vader en ik heb er super veel zin innn :hugs:

4 likes

Ik was er vandaag ineens zo klaar mee. Ik heb de hele badkamer een antikalk en antischimmel beurt gegeven, de wc gepoetst, 2 wasjes gedaan, het bed verschoont, alles opgeruimd en schoon gemaakt, gedweild en nu zit ik lekker met alle ramen tegen elkaar open te wachten tot de vloer droog is. Zo fijn!!

Nu nog bedenken wat ik met de rest van m’n dag ga doen

23 likes

Haha ja dat was ik. Wij hebben onszelf ook lekker voor lul gezet in een drukke stad, maar het was wel gezellig. :wine_glass:

2 likes

ik weet niet of het hoogpolig is oid (dan is het wss geen goed idee) maar ik gooi m’n witte vloerkleed altijd in de wasmachine

Ik ben onderweg naar een babyshower ( :scream:) maar ben weer eens veel te vroeg dus sta nu halverwege ff te pauzeren en skaters te loeren

1 like

Ik wilde in de zon gaan lezen, maar waar is de zon? :sweat_smile:

1 like

Oh nee dat zou ook niet passen bij mij. Helaas want dat vind ik zelf ook de meest chille oplossing :sweat_smile:

1 like

Ik heb net de Facebook app van mijn telefoon verwijderd en de Instagram app verder weg gezet zodat ik er niet meteen op kan klikken zonder over na te denken. Ik denk dat het een kwartier geleden is dat ik dat heb gedaan, en ik heb serieus al 3x op het icoontje geklikt wat eerst Instagram was en 2x op Facebook
 hallo automatisch gedrag :roll_eyes:.

13 likes

Er zaten daarstraks twee zulke grote wespen aan de binnenkant van de tuindeur dat ik m’n moeder gebeld heb. Konden haast niet anders dan koninginnen zijn. Ze wilden alleen niet weg dus toen moesten ze doodgemaakt want ja BINNEN IS OOK NIKS HE. Echt fuck die beesten, ik weet dat ze nodig zijn, maar tyf aub op naar plekken waar geen mensen zijn?!

5 likes