Wat je even kwijt wilt #19

Net voor m3zelf opgekomen na kut opmerkingen en gaan ze gewoon door. Hufters

Hier heb ik ook al aan gedacht ja haha, vind het feit dat hij totaal geen oogcontact zoekt wel een beetje alarmerend :grimacing:

1 like

Misschien helpt kut terug doen wel.

1 like

Ja daarom zou ik ook niet snel een briefje geven als hij je totaal niet aankijkt.

1 like

The sinner, Harlan Coben’s Safe en Overspel vond ik allemaal goed en heb ik recentelijk gekeken of kijk ik nu!

1 like

Haha bij dit soort dingen denk ik altijd omg er zit hier ook een vent met een rekenmachine te werken, misschien is het dezelfde!! Maar er zijn natuurlijk ziek veel gasten met rekenmachines in een bieb, alleen al op roeters, en waarschijnlijk zit je daar niet eens :sweat_smile:
Heb je nog actie ondernomen?

1 like

Ik zit op mijn werk en het is echt dodelijk saai hier. Niemand die iets zegt, iedereen zit met oordopjes in en ik ben ook nog eens heel eentonig werk aan het doen. Mijn leuke collega is helaas afwezig en de enige die hier nu wel zit is alles behalve gezellig en collegiaal.

Mijn pa is weer voor een paar maanden op vakantie en ik maak me dan ontzettend druk. Ik ben bang dat er iets gebeurt onderweg, dus ik dacht ik moet voor vertrek wel nog zeggen dat ik van hem houd. Dat doen wij nooit dus het kost enorme moeite om dat te zeggen. Zegt hij ‘Goh bedankt, dat vind ik nou aardig van je’ :’) Die vader van mij hè.

29 likes

Heb vanmorgen bloed geprikt. Nu bloed dat dus nog steeds. Ik bloed van alle kanten. :scream:

Ik vind dit ergens wel aandoenlijk. De boodschap is in elk geval aangekomen :blush:

Ha ja was ook heel lief, hij schudde me de hand hahah. Maar je verwacht dan ergens toch wel ‘Ik ook van jou’. Maar goed. Hij laat liefde denk ik op een andere manier zien. Namelijk in de vorm van het zakgeld dat hij me nog toeschoof whahah.

12 likes

Het is dat ik geen zussen heb, anders had ik hierdoor gedacht dat we dezelfde vader hebben. “Ik houd van je”. “Dankjewel lieverd”. Maar dan wel even 100 euro overmaken, gewoon zomaar.

6 likes

Tijdens het sporten m’n rug dubbelgeklapt en de andere mensen waren allemaal zo lief, echt fijn, ook al duurde het bijna 40 minuten voordat ik me een beetje kon verplaatsen. Zo toch nog wel even naar de huisarts, die vond het toch slim om even langs te komen.

Ik heb een afspraak gemaakt voor een vooronderzoek om te kijken of ik mijn ogen kan laten laseren. Ik ben zo benieuwd.

3 likes

Ik zeg echt nooit ‘ik hou van je’ tegen mijn ouders en ik weet niet waarom, het voelt zo ongemakkelijk??? Mijn moeder zegt het wel eens tegen mij en dan is mijn reactie 1) ik geef haar een knuffel 2) ik mompel ‘jaikookvanjou’ of 3) ongemakkelijk lachen. Waarom vind ik dit zo ongemakkelijk? Ik zou het best vaker tegen ze willen zeggen haha.

12 likes

AAAAAH ik heb net mijn muziek gestuurd naar iemand waarvan ik het heeeel eng vind dat hij er een oordeel over gaat geven. Ik ben er allemaal gillende geluiden van aan het maken.

2 likes

Ik moest direct terugdenken aan mijn opa die zei ‘ik had mij geen betere kleindochter kunnen wensen’ etc :sob::sob::sob::sob:.

13 likes

Haha nee daar zit ik niet idd! Heb geluncht en ben inmiddels weer terug, hij zit er nog steeds :stuck_out_tongue: maar heb mezelf denk ik een beetje overschat, ben toch iets te sociaal ongemakkelijk voor dit soort acties :persevere:

1 like

o wow, hoe kan dat nou?
Ik hoop dat het mee valt bij de dokter. Sterkte.

Ik lig in bed en mn baby ook. Maar ze slaapt en af en toe doet ze haar oogjes open om even te kijken en slaapt dan verder :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes