Wat je even kwijt wilt #19

@crazyplantlady @KipTokTok @kika @Fenayi @DeFourneau @Taksi @SpeedOfSound @anon42392789
Ahh super lief al die reacties, dankjewel. Doet me goed. Ik kijk het deze week even aan als ze weer meer info heeft en hoe ik me dan voel. Misschien prop ik het er inderdaad wel ergens tussen, wel lastig omdat ik hier dan ook wel weer bepaalde dingen opgeef die belangrijk kunnen zijn voor een fijn verblijf in de aankomende paar maanden… Maar ja, het is ook enorm veel waard om even met haar te kunnen zijn en even met bekende mensen te zijn, verbonden te voelen, ipv hier zo ver weg (kan wel bellen enzo maar is toch anders). Thanks meiden, doet me echt goed.

6 likes

:poop: :joy:

Ah neeee, zo rot als je dan niet thuis kunt omkleden en op de bank zitten opdrogen (opwarmen). Gelukkig ben ik redelijk droog overgekomen (jas aangetrokken met een grote capuchon) en de rest van de avond viel het mee.

1 like

Ik ben net thuis van Captain Marvel en oeh nu heb ik zoveel zin in Endgame!

5 likes

Een vriendin van me heeft een kitten en die zit altijd in haar nek/op haar schouder en ze vindt het super schattig. Is het ook hoor, maar nu er al een half uur een 4,5kg zware kat op mijn benen ligt en ik mijn tenen niet meer voel ben ik blij dat ik geen papegaaien kat heb.

6 likes

Ik gisteren: nah niet echt een leuk nummer
Ik vandaag: ja toch wel & zingt de hele dag mee
Ik ben erg vatbaar voor catchiness :sob:

1 like

Ik ga morgen of ja vandaag dus naar de Efteling. Dit was al gepland met een vriendin maar de dag waarop wij gaan is regen gepland. Het liefst wil ik een andere dag maar ja… ik vind het gewoon jammer als het dadelijk de hele dag regent terwijl het de rest van de week goed weer is :sweat_smile:

1 like

Ik heb een paniekmoment voor het vak waar ik vrijdag examen van heb. Ik snap er echt niets van en het wil allemaal niet werken. Ik wil huilen en dingen kapot maken tegelijk. Wat een drama.

Volgens mij is mijn trui gekrompen in de was, maar ik weet het niet zeker :thinking:

Ik heb vandaag een thuiswerkdag van stage. In plaats van scriptie schrijven ben ik aan het werk bij mn bijbaantje en daar een scriptie aan het schrijven. Dubbel geld verdienen zo.

17 likes

Kleed je goed aan en dan kan je heel de dag door in achtbanen, want geen wachtrij!

5 likes

Ik heb om “8 AM CET” een telefonisch interview en omdat het uur net veranderd is, durf ik niet met zekerheid te zeggen hoe laat ik moet klaarzitten. Dus ben al ruim een uur wakker en heb alvast naar werk gebeld dat ik mogelijk te laat ben haha.

1 like

Sorry beetje late reactie, ben aan het bijlezen, maar ik vind dit echt een goede grap! Leuk bedacht :grin:

Dank je wel! Heb je zelf nog een 1 april grap uitgehaald?

Nee zelf niet, vind 1 april ook niet zo interessant. Maar zoals jij het deed voor die kindjes vind ik het wel heel leuk haha

Ik ben even helemaal in de war. Als er bij je boekingsgegevens dit staat:
Heen: ams - xx woensdag 09:15 uur
Terug: xx - ams maandag 14.35 uur

Is die terugtijd dan de tijd dat je vertrekt vanaf je bestemming of dat je landt in NL?

Als het goed is je vertrek tijd, maar dat kun je controleren door je vluchtnummer op te zoeken.

1 like

Hm ja dit is van een vriendin en dat vluchtnummer heb ik niet, maar ok, dan klopt het toch zoals gedacht.

Ik moet vanavond onverwachts naar een condoleance, en heb eigenlijk geen tijd om nog wat anders aan te doen. Is een zwarte jeans + zwart blousje ok? Of kan een jeans niet?

Wie kan me ff een schop onder mn kont geven? Ik moet naar buiten nu het nog droog is om te fotograferen, maar in plaats daar van zit ik op youtube stomme filmpjes te kijken…

1 like