Jawel… dat is hier altijd zo.
Ik heb vorige week maandag een afspraak gemaakt. Dit was het eerst mogelijke. Heeft geen spoed hoor, waarvoor ik ga mja vind een week ook lang wachten en dan zie ik alleen maar oudjes.
Jawel… dat is hier altijd zo.
Ik heb vorige week maandag een afspraak gemaakt. Dit was het eerst mogelijke. Heeft geen spoed hoor, waarvoor ik ga mja vind een week ook lang wachten en dan zie ik alleen maar oudjes.
Oh dat zou ik ook rot vinden. Hopelijk kun je een moment vinden om te vragen hoe of wat
Maar die “oudjes” hebben misschien wel iets wat meteen na het weekend gezien moet worden? Bij een dokter kan er nu eenmaal spoed of iets wat belangrijker is tussendoor komen? Ook al heb je de afspraak een week van te voren gemaakt.
Bedankt voor de tip! Ga ik zo zeker even doen. Vind normaal een paar uur in een café rondhangen helemaal geen probleem, maar voel me toch bezwaard zo alleen hier
Ik heb vanochtend in alle haast mijn wenkbrouwen bijgetekend met een zwart eyeliner potlood ipv bruin wenkbrouwpotlood. Daar kom ik nu achter door de wc spiegel op werk
Er staat hier iemand in de tram die begin 20 lijkt, maar ze heeft de stem van iemand die al minstens 50 jaar rookt. Keek echt even heel verbaasd op net, haha
Ik vind dat echt onprofessioneel zo op zondagavond 22.00 en zou dat ook aangeven dat je dat niet kan waarderen. Ook omdat ze verder niet aangaf waarover, had het dan echt niet kunnen wachten tot je haar op de werkvloer zou zien of iig tijdens werktijden een bericht sturen? Hopelijk laat ze vandaag nog wat los en hoef je jezelf niet tot donderdag gek te maken met allerlei gedachtes.
Ik ga zondag op vakantie, interrailen met mijn vriend. Ik heb er onwijs veel zin in! Nu helemaal omdat de voorspellingen super zijn en het het grootste deel van de reis zo rond de 20 graden is
Aah wat ontzettend balen! Succes en sterkte met je gesprek
Dat voelt lekker zeg, om zo te beginnen
Succes met je gesprek!!!
Je hebt hem af in een maand! Dat is toch een onwijs goede prestatie!!
Er zijn er genoeg die voortijdig afhaken, dus ik vind dat je het onwijs goed doet!!
Welja joh, die oudere mensen die nuchter geprikt moeten worden kunnen best wachten met niet eten/drinken tot in de middag!
Wow wat rot, ik vind dat ook niet zo netjes eigenlijk? Maar succes in elk geval!
@monkeyslut ongelooflijk zeg, ik snap niet dat ze denken dat zomaar te kunnen maken? Hoe dan ook wel succes!
Ik probeer ook echt de Got spoilers te ontwijken maar voor m’n werk zit ik op social media en zelfs de trending topics op twitter zijn gevaarlijk aahhhhh
Ik ga zo de weg zoeken in arnhem. En mn internet doet t niet word leuk. Ik weet gelukkig nog wel een beetje de weg.
Haha dankje! Ik werk er dus ben er best vaak. Alleen vandaag ga ik naar een vriendinnetje om fotos te maken. Dus mocht je iemand op straat zien poseren thats me haha
Ik heb weer iets stoms gedaan en zo’n moment van ik haat mezelf en dat ik wil vluchten. In plaats van de realiteit in de ogen aan te kijken en mijn shit op te lossen. Waarom is mijn copingsmechanisme zo bleggg.
Ik moet leren voor ‘verpleegkundig rekenen’ en ik moet een 10 halen en dat vind ik echt demotiverend eigenlijk
Hallooo je bent gewoon over een maand klaar, dat is ook hartstikke goed! Nog even doorbijten! Ik heb in ieder geval bewondering voor je; én werken én een kind hebben én een diploma halen! Super knap!