Wat je even kwijt wilt #19

Waar kun je voor weinig geld een beetje fatsoenlijke hardloopschoenen kopen? Ik heb best wel last van overpronatie dus op normale Nikes rennen is niet zo slim.

1 like

Nike outlets of factory stores in Amsterdam en Utrecht? Hardloopschoenen voor 3 a 4 tientjes. Perry Sport?

Ik heb een bij plaktattoo op mijn enkel en het kriebelt echt een beetje om hem permanent te laten tattoeƫren :see_no_evil:

7 likes

De snoepjes.

1 like

Hahaha, dankjewel, ja! Ik ben zelf ook altijd iedereen aan het verbeteren, dus ik vind het fijn dat je het aangeeft.

2 likes

ik zoek ook een zalando kortingscode!! heeft iemand er ook een voor mij? (jij gaat natuurlijk wel voor want je vroeg het eerder :slight_smile: )

Wat erg dit omg. Zo onaardig zijn ze daar.

Dit ook; Wat geven mensen toch makkelijk op. TO wil blijkbaar niks loslaten over de werkelijke reden vd breuk. Op basis van de OP:arme kinderen.

4 likes

Ja echt zielig, terwijl ze al een tiental keer heeft aangegeven dat het al veel langer niet goed loopt, ze therapie wilde, maar hij weigerde. Logisch toch dat het dan niet kan blijven duren?

Ja en ook al die berichten dat zij maar moet weggaan en dat de kinderen bij hem moeten wonen. Hoe kan je zo reageren.

Arme vrouw. Dan moet je al al die miserie meemaken, krijg je nog eens zo’n reacties.

Ik heb net bij wijze van studiepauze bijen geteld in het park! Was echt leuk, ik werd helemaal enthousiast toen ik een boomhommel vond en hij ook nog daadwerkelijk in een boom zat. 10/10 would count again.

De telling is trouwens verlengd tot aanstaande vrijdag dus als jullie je ergens deze week (bij voorkeur overdag als het droog en zonnig is) vervelen is dit een goeie invulling van je tijd :ok_hand::honeybee:

29 likes

Ik heb een bij op mn arm geplakt en die bevalt ook prima. Leuke plek ook. Wie weet hahah. Waar die ah tattoos toch goed voor zijn.

4 likes

Ik heb al 4 dagen ongeveer totaal geen honger. Vandaag heb ik 1 mandarijn gegeten en that’s it. En als ik er nu aan denk om straks te gaan koken en eten denk ik ook: meh :woman_shrugging:

Heb dit nog nooit gehad, normaal leef ik echt van eetmoment naar eetmoment

Haha dat had ik ook! Kreeg ook al complimenten van mensen over hoe leuk het stond. Maar durf niet echt :sweat_smile:

1 like

Mijn broer is echt raar? Mijn zus heeft een pijnlijke break-up achter de rug en er wordt iets gezegd over moederdag/afspreken op die dag dus zij zei ā€˜Dan kunnen jullie ā€˜s ochtends naar jullie schoonmoeders en dan later blabla’. Vraagt hij of ze zelf niet naar een schoonmoeder moet? Vind ik een vrij pijnlijke vraag voor iemand die niet helemaal happy is met haar recente single bestaan:’)

1 like

WƔt een heksen wejo

Ik herken het gevoel! Heb het zelf ook een half jaar uitgesteld… totdat ik het er met een vriendin in de sportschool over had en een onbekend meisje naast ons zich erin mengde en vertelde dat zij het ook had uitgesteld en ze toen afwijkingen bleek te hebben :see_no_evil: oeps. Uiteindelijk gegaan en het stelde niks voor, had ik het veel eerder moeten doen :blush:

2 likes

Nee raar grapje denk ik. Familie… :stuck_out_tongue:

Ben m’n helix ringetje kwijtgeraakt :sob: Iemand een idee waar ik iets kan vinden voor in m’n helix? Heb m wel laten schieten oeps