Ik heb net heerlijk uitgebreid gedoucht, Mn haar geverfd, scrubje, zelfbruiner, maskertje op, nageltjes gedaan…
Zoontje lag op tijd op bed en de BBQ gangers hebben zich met mijn vriend vermaakt hehe
Ik had echt heel erg behoefte aan me-time
Ik heb net heerlijk uitgebreid gedoucht, Mn haar geverfd, scrubje, zelfbruiner, maskertje op, nageltjes gedaan…
Zoontje lag op tijd op bed en de BBQ gangers hebben zich met mijn vriend vermaakt hehe
Ik had echt heel erg behoefte aan me-time
& @Mimosa @rodepaprika er zat al een gat in die ik wilde laten maken in rijkere tijden. Maar ik nam een hap ergens van en hoorde wat op mijn bord vallen. Ik heb geen pijn, de wortel ligt niet open, de basis van de tand zit er zegmaar nog. Maar ik zie er niet uit en dat vind ik het allerergste. Mijn moeder zei dat een noodtandarts dat nu niet kan maken, die tand
Maar kan je niet even bellen, voor de zekerheid? (tenzij je moeder tandarts is, dan zal ze het wel beter weten)
Ik heb nav het forum weer diner dash achtige spellen gedownload en de hele middag en avond gespeeld, lig nu helemaal opgefokt in bed van al dat gestress. En ben scheel van de hele tijd op dat kleine schermpje kijken
Ik heb een grote brede spiegel boven de wasbakken in de badkamer, met een sensor, die je dus aan en uit doet door je vingers in het midden er achter langs te halen.
Ik gebruik het niet vaak maar als ik dat licht aan doe, later weg ga en mijn vingers er dus weer langs haal (om het licht uit te doen) gaat ie dus uit. Maar als ik me omdraai en de tweede stap zet gaat het licht pling weer aan. Dan ga ik terug en doe hem weer uit, en gaat ie tijdens het weglopen weer aan.
Dit herhaalt zich dus 2-3 keer, altijd
Vind het zo gek, alsof iemand me loopt te fucken maar ik zal wel iets verkeerd doen (maar wat dan?)
Ik ben wakker van 6u15 en moet écht m’n haar wassen, maar de boiler valt al de hele tijd uit. Zoveel frustratie. Ik heb zo meteen een hele dag vergaderen en we gaan op restaurant. En ik heb een vette kop haar .
Ik klikte net per ongeluk automatisch Instagram aan, maar ga tot vanavond nergens op kijken want GoT spoilers. Dus hoop dat ik hier veilig ben
Kun je niet de wasbak vol laten lopen met water uit de waterkoker en wat koud water? En dan nog een emmertje o.i.d. vullen om het uit te spoelen? Beetje omslachtig, maar dan heb je wel warm water!
Dat is wel een goed idee, maar ik heb geen echte wasbak waarbij ik dat kan doen. Ik heb net m’n haar toch maar met ijskoud water gewassen . Met zuchten en kreunen. Wat een begin van de dag.
Ik gebruik al bijna een jaar de laptop van m’n werk ook privé tudududu
Haha ik moet ook nog steeds huilen als mijn ouders weggaan.
De jongen van De Broodzaak zei net: “cappuccino toch?” Oeps.
Nu verwacht ik minstens dat ‘ie morgen rond deze tijd klaar staat
Vandaag komt een boze klant langs op kantoor voor een gesprek en ik kijk er echt al de hele week tegenop. Ik ben zo bang dat ik niet goed weet wat te zeggen. Gelukkig zitten mijn collega’s erbij, maar toch ik zit nu ook echt met buikpijn in de trein.
neeeeeee naar de spoedtandarts, niet naar de SEH please!
Dankje! Ik had het in een laagje melk gelegd. Ik ga dit ook vragen. Ik weet dat ze een wortelkanaalbehandeling willen doen, maar ik heb daar echt geen geld voor, vooral omdat ik meteen aan de balie af wil rekenen. Ik ga inderdaad vragen of ze hem gewoon kunnen lijmen of geen idee en als ik het kan betalen (wat op superkorte termijn is) gewoon helemaal laten fixen. Dankjewel voor de geruststelling!
Ik moet nog tot 11 uur op mijn man wachten voordat we verder kunnen rijden (hij heeft een werk meeting) nu zit ik dus in een café / bakkerij in een klein dorpje. Ben de enige gast dus kan geen mensen kijken. Het internet is heel slecht (geen wifi, en data super langzaam). Ben zwanger, dus mag ik eigenlijk ook niet zo veel koffie drinken. Verder ben ik Vegan en veel meer dan een droge breze hebben ze hier ook niet. Maar goed, de eerste 40 minuten zijn voorbij…
Ik ga sporten nu, maar ben nog niet helemaal wakker
Heb om 8.40 afspraak bij de huisarts, net wordt er iemand naar binnen geroepen, niet ik. Op t digitale bord staat een wachttijd van 15 min. HOE DAN? Ze begint om 8.30 en ik ben de 2e.
Ohja en dan ook nog allemaal mensen die 70+ zijn. Laat lekker de werkende mensen op de vroege tijdstippen.
Misschien ergens in de buurt een tijdschrift kopen? Heb je geen internet nodig en ook weer even wat vermaak. Succes met wachten!
Inschatting van de doktersassistente denk ik, als hij/zij vindt dat iemand eerder gezien moet worden kan dat voorrang krijgen. Wel netjes dat er in ieder geval iets van een wachttijd op een bord staat.
Haha meen je dit serieus?! Nee toch…