Wat je even kwijt wilt #19

@Rozecoupeschaar en @Quinoa: late to the party maar hier 1 van mijn 2 bijen:

24 likes

Doe maar. Dan is het gelijkheid.

5 likes

Wow, supermooi :heart_eyes:

1 like

Hahah ik hoorde vrijdag tijden het uitgaan een jongen zeggen dat hij mij op Dee vond lijken. Ik wist niet wie het was dus hij liet het zien op zijn telefoon en eigenlijk snapte ik wel een beetje dat hij dat zei :flushed:

1 like

Nee je kunt in Ehv niet met een bootje varen voor zover ik weet en ik ken het best goed.
Anne Frank plantsoen is wel een beetje het park waar mensen chillen met mooi weer, misschien is dat iets? Strijp S is een leuk stukje om overheen te lopen met leuke eettentjes en kleine winkeltjes (ijssalon met enorm lekker ijs daar), wel een kwartiertje lopen vanaf het centrum. Verder is het van Abbe museum een mooi museum maar misschien niet ideaal met mooi weer (het is wel pal tegenover dat park!). Als je nog tips nodig hebt voor lunch- of eettentjes of iets anders wilt weten mag je me pben ook hoor! :blush:

1 like

Ja heel onwerkelijk en eeuwig zonde!

Hoor nu dat er gelukkig geen gewonden zijn, maar gadver wat is brand toch iets verschrikkelijks.

Ik werd geappt door een close familielid (andere kant dan gisteren) dat ze weer suïcidale gedachten heeft. Heb haar gelukkig kunnen helpen en ze is weer rustig, maar het wordt mij ook echt even veel nu allemaal.

2 likes

De Notre Dame staat behoorlijk in de brand en dat vind ik echt heel erg. :cry:

1 like

Is doorverwijzen naar 113 geen optie? (Sorry als ik iets verkeerds zeg) Wel heel heftig zoiets :slightly_frowning_face:

Een beetje. Ik ben zojuist in bad geploft met een glas wijn en boek, en ga nu maar even proberen te relaxen.

3 likes

Zeg je niet hoor, lief juist dat je meedenkt! Ik weet hoe ze in elkaar zit en gelukkig ook hoe ik haar weer rustiger kan praten. Kost alleen eventjes tijd. Ze heeft geen directe plannen, is gewoon even heel erg overvraagd vanuit ASS.

1 like

Mijn vader belde helemaal om te vertellen over de Notre Dame. Hij is altijd gek op het als eerste doorgeven van (slecht) nieuws.

Hij meteen: “Ik ben er nog wel eens in geweest.”
“Ja, met mij.”
“Oh ja.”

40 likes

Wel mooie aestetische fotos van die brand.

3 likes

Oh ja, dat zei hij ook nog.

“Ik heb een livestream gevonden via Twitter. Heb een foto naar je geappt.”

“Oja, ik zal zo kijken.”

“Het is wel een slechte foto, hoor.”

Foto:

14 likes

#jesuisnotredam

Wat ontzettend zonde en wat moeilijk lijkt me om dat gebouw straks weer werderop te bouwen dat het en mooi is en nog middeleeuws aanvoelt en niet als een Disney kasteel.

2 likes

Wat verdrietig :sleepy:

Volgens mij is 113 ook door naasten te gebruiken, of anders Sensoor, om er over te praten. Wat heftig voor je :frowning:

1 like

Ik heb ook een keer lang met 113 gebeld voor een ander, dus ja, dat kan

2 likes

De broeken van de WE wel eens geprobeerd? Zijn er ook in grotere maten

1 like