Wat je even kwijt wilt #19

Bij mij kun je het wel zien aan beide kanten. Maar kan ook komen omdat het in het verleden wel eens is geschoten.

Jahoor
 nu appt mijn moeder of ze Mn zoontje terug kan brengen, ze moet straks weg en was dat vergeten te zeggen

zit al welgeteld 5 minuten in de tuin :tired_face:

Ik heb hem begin dit jaar gedaan en vond het handiger dan een afspraak maken bij de huisarts. Het duurde bij mij vrij lang voordat ik de test kreeg ( in oktober aangevraagd en kreeg hem eind januari
), maar de week krijg je bij aanvraag te zien. De uitslag was er bij mij wel heel snel. Als je hpv hebt, moet je alsnog naar de huisarts, maar dat moet bij een ‘gewoon’ uitstrijkje ook. Verder was de test heel simpel, daar hoef je je niet druk om te maken.

1 like

Bedankt voor je reactie! Ik was ook al wat gaan googlen voor meer info en ik zag ook dat er op het forum al veel over geschreven is. Ik kreeg als bericht dat de test binnen 1 tot 2 weken al binnen zou moeten komen. Drie maanden was wel lang zeg! Ben in ieder geval blij dat ik hem heb aangevraagd, bijna dagelijks zag ik die uitnodiging liggen op m’n kastje.

Gelukkig mag ik over 1 uur naar huis. Wat een dag. Amper mijn eigen werk gedaan.

Daar verbaasde ik me ook al over. Ik had maar een melding in mijn agenda aangemaakt als reminder. Goed dat je hem aangevraagd hebt iig!

Het is toch duidelijk wat ze bedoelt?

2 likes

Heb het toch helemaal niet over bloedprikken? Dat gebeurt bij ons ergens anders, zijn speciale prikposten voor.

1 like

Ik heb zin in spekjes.

Waar kun je voor weinig geld een beetje fatsoenlijke hardloopschoenen kopen? Ik heb best wel last van overpronatie dus op normale Nikes rennen is niet zo slim.

1 like

Nike outlets of factory stores in Amsterdam en Utrecht? Hardloopschoenen voor 3 a 4 tientjes. Perry Sport?

Ik heb een bij plaktattoo op mijn enkel en het kriebelt echt een beetje om hem permanent te laten tattoeëren :see_no_evil:

7 likes

De snoepjes.

1 like

Hahaha, dankjewel, ja! Ik ben zelf ook altijd iedereen aan het verbeteren, dus ik vind het fijn dat je het aangeeft.

2 likes

ik zoek ook een zalando kortingscode!! heeft iemand er ook een voor mij? (jij gaat natuurlijk wel voor want je vroeg het eerder :slight_smile: )

Wat erg dit omg. Zo onaardig zijn ze daar.

Dit ook; Wat geven mensen toch makkelijk op. TO wil blijkbaar niks loslaten over de werkelijke reden vd breuk. Op basis van de OP:arme kinderen.

4 likes

Ja echt zielig, terwijl ze al een tiental keer heeft aangegeven dat het al veel langer niet goed loopt, ze therapie wilde, maar hij weigerde. Logisch toch dat het dan niet kan blijven duren?

Ja en ook al die berichten dat zij maar moet weggaan en dat de kinderen bij hem moeten wonen. Hoe kan je zo reageren.

Arme vrouw. Dan moet je al al die miserie meemaken, krijg je nog eens zo’n reacties.