De tranen staan echt in mijn ogen. 
Vond het zo prachtig daar binnen, en net zo prachtig van buiten.
Goede vriend van mij werkt daar. Komt inderdaad voor dat naasten bellen. Vinden ze helemaal niet erg, daar zijn ze ook voor
Aiii ik zag een filmpje waar de toren omviel. Hopelijk blijven mensen veilig 
Ik voelde me niet echt verbonden met de Notre Dame, maar ik vind het zo triest dat er nu zo’n plek vol met wereldgeschiedenis verloren gaat 
Brrr ik had gelijk toen ik het van de notre dame zag eigenlijk veel hoop dat het goed zou komen maar nu niet meer 
Mango had een tijdje fijne. Verder koop ik vaak C&A en random merken op Wehkamp. En pas 2 bij H&M gekocht die verrassend goed zitten.
En ik had ook nog hoop voor de Notre Dame, maar als ik alles lees enzo, denk ik het niet 
Zometeen om half 10 nog naar de fysio. Fijn dat het nog kan vandaag maar ik val nu al bijna in slaap (lig dan ook op bed wat misschien niet mega slim was)
hm, ja mooi. Ik appte echt exact hetzelfde naar mijn moeder: quasi modo 
Ik snap dat dat schrikken is, gelukkig kunnen ze wel wat hebben. En idd meteen huilen is een goed teken.
Hahaha dat zou ik geweest kunnen zijn 
Zo fijn, m’n kat is echt weer veel relaxter nu, na de medicatie (en nog op pijnstilling)! Ze ligt nu lekker in m’n bed naast me te chillen, zonder steeds te mauwen en te bewegen. Zonder dat ik angst moet hebben dat ze weer over t bed plast.
Als ik d’r in dat mandje moet proppen naar de dierenarts (wat bijna 30 minuten duurt) vervloek ik het, maar daarna heb ik een zo veel relaxter kat.
Niet dat ik vaak met d’r naar de dierenarts ga, maar toch. Het was nu hard nodig en ben blij dat ik ben geweest met d’r
Cartoons worden in verdrietige situaties vaak ingezet om dat te verbeelden wat in woorden niet kan worden uitgedrukt. Het is zonder meer respectvol bedoeld.
Oh ik ben wel benieuwd waarom je dat vindt!
Ik heb altijd een soft spot gehad voor Quasimodo en vind de beelden van de Notre dame echt verschrikkelijk, dus die combinatie maakte mij een beetje emotioneel
Maar ik heb altijd met nieuwsberichten als er dan zo’n afbeelding als deze komt dat het me raakt. Toen ook bijv. (is van andere orde hoor) dat Nijntje en de kat van Jan Jans & de kinderen elkaar troostten omdat Dick Bruna en Jan Kruis toen kort achter elkaar waren overleden
Ach wat naar! Hopelijk gaat alles goed met je zoontje. En het kan gebeuren, kinderen zijn zo beweeglijk.
Maar nu DE vraag, heb je ook een nieuwe wc-bril?
Zo triest…
Mooi onder woorden gebracht. Ik begrijp nu beter wat je bedoelt. Zo’n cartoon maakt van mensen die de Notre Dame nu slechts “een gebouw” noemen (mede) een buitenstaander. Maar het is denk ik wat je zegt: voor sommige mensen zal zo’n cartoon steun bieden en anderen zullen het enkel dramatisch vinden.
Heb gesport vanavond, was prima, ben al een uur thuis en ben nu helemaal duizelig en misselijk?
De situatie duiden is een goede beschrijving van waarom de afbeelding wat met mij doet! Maar ik snap jouw reactie zeker wel.