Wat je even kwijt wilt #19

Thanks! Maar ik zie alleen de opties: iDeal en creditcard :thinking:

Moet gewoon kunnn! Je moet de code al wel invullen als je in je winkelmandje zit, dus nog voor ‘naar de kassa’. Ik had er laatst ook gedoe mee en toen heb ik alle producten even eruit gehaald en opnieuw geselecteerd en dan krijg je de optie weer te zien. Hij staat bij waar je ook kortingscodes kwijt kan.

1 like

Ik heb het eindelijk! In de app kan ik het nog steeds niet vinden, maar ben gewoon naar de website gegaan. Bedankt!

1 like

Zo ik ben echt even chagrijnig om meerdere redenen. Scriptie loopt kut dus dacht ga even naar cv kijken, nou toen werd ik nog chagrijniger. Cv is kut, foto’s die op cv moeten zijn kut, en nu ben ik bang dat een baan vinden toch lastiger gaat worden dan ik dacht met al die gaten en onzinnige/niet relevante jobs van afgelopen jaren. En ik merk dat ik onzeker worden/ben van een date. Bang dat hij date opeens af gaat zeggen terwijl hallo wereld draait wel hoor en er zijn belangrijkere dingen waar ik me mee bezig kan houden.
Zit hier echt met een boos hoofd met een enorme fronsrimpel. Dit zag ik net toen ik per ongeluk mijn camera aan deed op de selfie stand.
En ik weet dus niet wat ik met die k*t Scriptie aanmoet en ik heb aankomende dagen geen tijd om er aan te zitten. Zaterdag pas weer en alsof ik dan wel inspiratie heb? En dan moet ik alsnog haasten want is m’n uitgestelde deadline al weer bijna. Echt tering.
Klaag klaag klaag.

1 like

Ik liep net hier midden door de binnenstad, stapt er een man van in de 60 ofzo van zijn fiets en gaat naast een container staan pissen. Terwijl er dus ook nog eens gewoon mensen lopen ?? Ik loop er langs (want moest die kant op) en zeg dat je gewoon naar de wc moet gaan, begint ie me uit te schelden. Mensen zijn zo leuk :+1:

4 likes

Aan die meneer die naar me schreeuwde op de rotonde terwijl ik voor hem remde en hij me toch voorliet: “Steek je vinger uit, vieze trut!” En snel doorreed… Ik kon m’n vinger niet uitsteken omdat ik niet met 1 hand de bocht kan maken en ik wilde je voorlaten. Daarnaast kan ik dat niet zo goed hebben als ik weet dat m’n beste vriendinnetje op dat moment plots in ‘t ziekenhuis ligt. Waarom zijn mensen zo…?

1 like

Huh in principe bied je toch altijd onder de vraagprijs? Of is dat specifieke product zo populair?

Zeker, vind die reactie van die verkoper ook bijzonder. Maar ik reageerde op deze zin: Meestal moet je meer dan de vraagprijs bieden

Kutleve, had mn id niet bij me dus kreeg mn speciaalbiertjes niet mee bij de supermarkt #foreveryoung

9 likes

Ja ze vroeg maar 9 euro en het is best wel een groot doek… dus dat vond ik zelf best wel laag en had geen zin in lager bieden want ik wilde hem gewoon graag hebben!

Ik was er vanuit gegaan dat ajax net als vorige week op woensdag zou spelen maar het is dus vanavond :roll_eyes: en nu is mijn vriend niet thuis terwijl ik echt even geen zin heb om alleen te zijn, en niemand van mijn vrienden kan afspreken mehh

Mijn tante van 72 heeft zo’n insectentattoo van AH bovenop haar hand geplakt en het ziet er heel realistisch uit

30 likes

Haha nee die wedstrijd boeit me niet :see_no_evil: (feyenoorder :+1:t2:) heb gewoon geen zin om vanavond alleen thuis te zijn haha, maar goed niks aan te doen. Veel plezier met kijken! :kissing_heart:

2 likes

Ik liep naar de thermostaat om de verwarming aan te zetten, maar toen zag ik dat het blijkbaar 19 graden is binnen. Dus vest maar dicht geritst.

Ik was gister bij Drake en toen ging hij van het podium af (pauze ofzo???) en toen kwam Ronnie flex even twee minuten een nummertje doen, daarna nog bizzey, boef en dopebwoy enzo. Echt het randomste ooit wat ik heb meegemaakt tijdens een concert haha

14 likes

Er was toch een FF playlist? Was die op Spotify? En zo ja, hoe kom ik daarbij?
Ik ken heel veel bekende muziek niet en ik wil mn muziekkennis wat uitbreiden en ook eens wat anders luisteren dan m’n standaardartiesten… die ben ik een beetje zat :sweat_smile:

1 like

Ik heb echt een rotdag en ik ga straks op date. Die jongen kan wat beleven, ben super licht ontvlambaar :’)
(Ben ongesteld en normaal merk ik daar niets echt iets van qua mentale toestand, maar nu wel heel erg en vraag me af of het er mee te maken heeft? Ken wel PMS buien maar dat had vorige week moeten zijn. Edit: ik heb wel super slecht geslapen mede door die menstruatie, vaak uit bed en veel wakker, denk dat mijn chagrijnige bui daar eerder door komt, deze baby kan niet tegen zo weinig slaap)

3 likes

Ik heb deze nog tussen mijn afspeellijsten staan, weet niet of je dit bedoelt: https://open.spotify.com/user/ffeminarum/playlist/6Ik816pJgq2ELYM3JdJNJo?si=Zl4in-gBS8GEFyGh7eiAWQ

Ik heb mcdonalds besteld want deze dag was toch al waardeloos. Morgen weer opnieuw beginnen

7 likes

Waarschijnlijk is mijn vriend opgelicht via m.arktp.laats. Kunnen we iets doen om het geld terug te krijgen. We hebben via iDeal betaald.